The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

22 kwietnia 2011

Nasi znajomi w sukniach ślubnych ;-)

Jestem tak zmęczona czytaniem ostatnio, że z przyjemnością po prostu patrzę - na wszystko, co nie jest literami. A ładnym Japończykom to już w ogóle przyglądam się w zachwytem. Przeglądając jakieś fora ze zdjęciami natrafiłam na zdjęcie Kamenashiego Kazuyi w sukni ślubnej. I pomyślałam - on też w sukni ślubnej?... Hm, czyżby to taka moda była, że prawie każdy znany artysta japoński robi sobie zdjęcie w sukni ślubnej?... W każdym razie o d razu przypomniałam sobie kilku innych "znajomych" podobnie wystrojonych i postanowiłam zebrać te wszystkie "ślubne" zdjęcia ;-) i zaprezentować. A oto Kamenashi, który mnie zainspirował do tego postu (to drugie zdjęcie prawdziwe, a to pierwsze nie wiem, czy nie photoshop).

Kamenashi Kazuya.

A tu w innej sukni :-)

Oczywiście tradycyjnie, rzecz można, w sukniach ślubnych robią sobie zdjęcia artyści, którzy generalnie występują w kobiecych strojach, np. Kaya. Oto trzy zdjęcia - dwa pierwsze "ślubne" z czasów projektu "Node of Scherzo", trzecie to najnowszy image artysty, baaaardzo barokowy:

Kaya z "Node of Scherzo".


Kaya - nowy wizerunek.

Przy okazji sesji zdjęciowej do "Node of Scherzo" zdjęcie w welonie zrobił sobie również Kamijo, który generalnie nie ubiera się w sukienki: [Edit: to nie welon! Luna zwróciła w komentarzu uwagę, że to rękaw od koszuli...]

Kamijo.

Jeśli mówimy o Kamijo, to nie można nie wspomnieć o Hizakim :-) Oto Hizaki na biało ze ślubną wiązanką:

Hizaki.



A tu jeszcze przy okazji: Lareine - wcześniejszy zespół Kamijo - i wszyscy panowie na biało ;-)

Lareine.

Emiru z Lareine.

W sukni ślubnej - aczkolwiek specyficznej, wystąpił kiedyś HYDE - było to parę lat temu na koncercie halloweenowym - Vamps wystąpili wtedy na jednej scenie z Gackto, a HYDE przebrał się za "zakrwawioną pannę młodą". Wyglądał interesująco i całkiem uroczo:

HYDE.



HYDE i GACKT.


Hitem jednakże dla mnie są zdjęcia Miyaviego w sukni ślubnej. Miyavi w białej sukience wygląda uroczo i rozbrajająco (do swojego prawdziwego ślubu ubrał się jednak inaczej ;-)).

Miyavi.



W sukni ślubnej zdjęcia zrobił sobie również idol Lolita Fashion, czyli Mana. Są to "panny młode" specyficznie gotyckie, białe, lecz mroczne, bliższe zjawom niż ludziom:

Mana.




Białej sukni ślubnej nie oparł się również Yoshiki :-) Oto zdjęcia z koncertu, niestety nie wiem nic o okolicznościach tego występu, a jestem bardzo ciekawa, co skłoniło Yoshikiego do przeprania się w suknię ślubną i welon. Na zdjęciu z Toshim.

Yoshiki.


 Edit: I jeszcze Toshi dodatkowo w sukni :-)))


Jeszcze znalazłam Ryoheia z Megamasso, który czasem pojawia się w czasopismach z modą lolicią:

Ryohei.

No i jest jeszcze Satsuki - tylko że on ubrany na biało jest nie jako panna młoda - ale jako anioł. Ale pasuje mi do zestawu, to wstawię jeszcze jego zdjęcia. Satsukiemu bardzo pasuje biały kolor :-)

Satsuki.


Niestety (stety) GACKT nie ma zdjęcia z sukni ślubnej, albo ja takiego nie znalazłam. Jakby ktoś miał takie zdjęcie, to proszę o podesłanie :-) GACKT raczej nie przebiera się w sukienki, chociaż gdzieś mam jego zdjęcie z różowej sukience z czasów trasy Diabolos. Jeśli chodzi o białe "sukienki", to ewentualnie do zestawu mogłabym dołączyć te dwa zdjęcia sprzed wieków ;-)):

GACKT w spódnicy z kolekcji h.NAOTO.

...i GACKT przebrany za pielęgniarkę ;-)

Pozdrawiam wesoło i słonecznie :-))

17 komentarzy:

  1. Mama glebę xD
    Uśmiałam się oglądając te zdjęcia . Hyde i Yoshiki mnie dosłownie rozbroili ;)
    A Mivek wyszedł przesłodko ;D .

    Tsuya

    OdpowiedzUsuń
  2. A to mnie rozbawiłaś xDDD
    Hyde & Gackt ;33
    Miyavi wygląda zjawiskowo - jak zawsze *_______________*

    Pozdrawiam wiosennie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. LMAO...ale się uśmiałam! Dzięki Miriel xD
    1sze foto Kame to php, a na tym z Bakanishim...wyglądają jak para dziwaków [Jin ma za duże spodnie w ogóle...]. Kamijo ani Kaya mnie nie przekonują, za to Hizaki...śliczności *____* Próbowałam znaleźć ten koncert halloweenowy, ale nic z tego ;( A tak chciałam to zobaczyć! Mana to prawdziwa panna młoda z ..horroru ^^ Nadaje się idealnie. Miyavi w kiecce to ponad moje siły już, buahahahahaha a Yoshiki zapomniał zmienić buty ;)
    Tak btw, wiesz może z czego jest sesja Gackta? Mam dwie luźne foty a to chyba nie całość a nie wiem gdzie szukać -.-
    Ogólnie jakby nie wyglądali i tak w większości wypadków są efektowniejszymi pannami niż sama bym była xDDDD

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak... Akanishiego nie kojarzę w sukience, ale Kame to i owszem i zastanawiam się czy to nie jest generalnie prowokacja i (czasem) piękna niczym woda twórczość fanów (photoshop- jeśli chodzi o zdjecia Kame i Akanishiego w uściskach, za rączkę itp.), bo słyszałam już nieraz pogłoski jakoby Kame był zakochany w Akanishi'm lecz ten go rzucił dla innego... Jedna pocieszająca rzecz :) Kame ładnie wygląda z niedużym kobiecym biustem, który mu dorobili pod tą sukienką :D
    Mimo wszystko nie podoba mi się to, że Kame przebiera się czasem za kobietę, lubię jego muzykę, uwielbiam oglądać go w filmach i dramach, ale tego przeboleć nie mogę. Tłumaczę to sobie jednak, jakby nie czuli się 100% mężczyznami, raczej nie byli by w stanie robić czegoś takiego (może się mylę, albo to tylko głupie i bezpodstawne pocieszanie się). W sumie... hmmm coś Kame musi mieć w sobie jeśli był rok jak nie dłużej z babką, która jest od niego 20lat starsza...
    A co do Gackto w uniformie pielęgniarki, to widziałam ten filmik i obśmiałam się jak wariatka :D
    P.S. Miriel miło, że Twoja inspiracja zeszła na takie tory, biorąc pod uwagę, że chyba zwykłe zdjęcie Kame z "Sapuri" Cię zaintrygowało do poszperania zdjęć z jego udziałem ;) Masz talent ja w życiu się nie natknęłam na jego zdjęcie w sukience, chyba, że na jakimś blogu snującym ploty o tym jakoby Kame i Akanishi byli gejami. pozdrawiam! Ah! Miriel pięknie przebudowałaś bloga :) śliczne tło i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę, ze zrobiłaś wielki remont na blogu, nie tylko nowe tło ale i nowy układ - bardzo fajnie to wygląda :)

    Skomentowanie Japończyków w ślubnych kieckach jest ponad moje siły, więc nie będę o tym pisać - mam nadzieję, że mi wybaczysz ;)

    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mana, Hizaki i Kaya pasują idealnie na panny młode.
    Nowa sukienka Hizakiego też jest biała (moim pierwszym skojarzeniem była beza ozdobiona czekoladą)
    http://4.bp.blogspot.com/-DnXhxE9FE24/TbG04z1N93I/AAAAAAAAA0Q/KLE-XhyJ5gA/s400/versailles.jpg

    Yoshiki, miał niezły fan w tej sukience.
    Mana jak zawsze mrocznie i pięknie.
    Miyavi poprostu słodycz i niewinność.

    Gackt jako pielęgniarka(najlepszy sposób na poprawe humoru ;) ) :D

    Strój Kayi jest powiązany nowa płytą "Queen", której tematem głównym jest postać Marii Antoniny.(Na butelkę też ma pasujące ubranko;) http://ameblo.jp/kaya-rose/image-10869028618-11180679756.html)
    Twój Blog wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tsuya, tak HYDE jest przeuroczy w tej sukni i tych włosach, Miyavi śliczny, a Yoshiki się świetnie bawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Owarinai yume, są uroczy :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ismara, dzięki za komentarz. Ja tego halloweenowego koncertu też nigdzie nie widziałam, a bardzo chętnie bym go obejrzała. A Yoshiki to nie tylko w butach, ale i chyba w spodniach jest ;-) pod tą suknią ślubną.

    Ta sesja Gackto to jest z jakiegoś czasopisma, on tu jest jako model w ciuchach projektanta h.NAOTO. Ale dokładnie, co to za gazeta i który rok, to nie pamiętam, trzeba by to wygooglać. Ja gdzieś kilka fot z tej sesji miałam, ale ja nie ogarniam tych tysięcy zdjęć Gackto, które mam. Mam w nich za duży bałagan, bo tego jest za dużo, bym dała rade je uporządkować... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nathalienn, moim zdaniem Japońscy faceci w kieckach to jest po prostu dobra zabawa, i dla Japończyków to nie jest żadna prowokacja. Wydaje mi się, że u nich to jest na tyle popularne, że nikt się nie wiadomo czego nie domyśla, jak się facet w kieckę ubierze. A w te plotki, że jeden w drugim zakochany to raczej fantazje fanów, podsycane czasem przez fanserwisowe zachowania idoli. Ale to też jest po prostu zabawa. Ile to ja się napodejrzewałam, że Gackto jest gejem - a im dłużej go znam, im więcej mu się przyglądam, tym to mi się wydaje coraz mniej prawdopodobne. Nauczyłam się już, że Japończycy wiele rzeczy robią dla zabawy i nie przekłada się to wcale na to, kim są w prawdziwym życiu.

    To ten Kame był z tą starszą babką? Nie wiem dlaczego, ale jakoś w głowie utrwaliło mi się, że to Vic.

    Nathalienn, to zdjęcie Kame w Twoim wpisie jest przepiękne, dlatego poszukałam sobie jego zdjęć, żeby mu się przyjrzeć :-)

    A bloga przebudowałam, żeby było w nim trochę więcej miejsca :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiewiórko - wybaczam :-)

    A remont na blogu zrobiłam w końcu, bo już od jakiegoś czasu było mi w nim jakoś za ciasno. Potrzebowałam więcej miejsca - na różne informacje, ogłoszenia, videa i zdjęcia, linki itp - które mogłabym wstawiać obok wpisów na blogu. Ten wąski pasek z boku był dla mnie za mały, więc w końcu zdecydowałam się zmienić szablon bloga na nowszy, choć przyznam, że długo się do tego przymierzałam, bo nie wiedziałam, czy uda mi się zrobić go tak, by jednocześnie przypominał trochę ten stary. Mam nadzieję, że jest więcej miejsca, że jest przestrzenniej. Chodziło mi o to, żeby różne informacje nie blokowały mi wpisów. A dodatkowo ten pasek prawy robił się za długi, i sama już się w nim gubiłam, co gdzie mam. Mam nadzieję, że teraz jest bardziej czytelnie.

    W tym nowym szablonie podoba mi się to, że mogę sama ustawić sobie szerokość kolumn i bloga, że prawy pasek może być podzielony jeszcze na dwie kolumny z takimi drobnymi informacjami i linkami, i że część rzeczy mogę zamieścić w kolumnach pod blogiem. Więc na dół przeniosłam gacktoblogi i parę innych rzeczy. Teraz mi to wszystko łatwiej znaleźć :-) Mam nadzieję, że i innym również :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak Miriel, to właśnie Kame był z tą starszą babką (o 20lat) właścicielką kilku sklepów jubilerskich :) ale rozeszli się :D A Vic był ze starszą od siebie dziewczyną Barbie Hsu, ale ona jest bodajże starsza od niego o 5lat :) Pozdrawiam! I po przebudowie więcej tu miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To pewnie dziwne, jak na Japonię, jeśli chodzi o Kame (choć może w ogóle dziwnie generalnie), tym bardziej, że w Japonii często się podobno zdarzają raczej związki odwrotne - młodych kobiet z około 10-15 lat starszymi mężczyznami.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem, że szum był o tym w sieci (ja oczywiście po fakcie się dowiedziałam wszystkiego) i podobno jak się rozstali to Kame się nieźle spił i odstawiał jakieś awantury, ale czy to prawda :/
    A była dziewczyna Vica- Barbie, z którą był 2,5 roku jest już mężatką, ale wybacz nie pamiętam ile rok-dwa?! W Polsce też jest to spotykane (że dziewczyny biorą starszych facetów), stereotyp bardziej dojrzałego i już "wyszumianego" co niestety nie sprawdza się kompletnie ;/ (bynajmniej na przypadkach moich znajomych). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. O yeah! I to jest to!Meev jak zwykle wygląda sexy nawet w kiecce.Takiej figury można tylko pozazdrościć, aczkolwiek nie poznałam go od razu.Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamijo nie ma welonu o________O To jest rękaw od jego koszuli~

    OdpowiedzUsuń
  17. Luna, ah, masz rację! (66), ale już nie będę usuwać tego zdjęcia... Za to dodam jeszcze jedno do wpisu, bo jakiś czas temu znalazłam jeszcze jedno - Toshi i Yoshiki razem w sukniach ślubnych :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: