The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

5 kwietnia 2011

Chwilowa przerwa na blogu...

Robię chwilową przerwę na blogu, pewnie na jakiś tydzień. Jestem dosyć wyczerpana... eee... zarywaniem nocy, podczas których czekam, aż GACKT się obudzi w Tokio (to znaczy on budzi się, jak u nas jest około 3.00 nad ranem) i zacznie pisać na Twitterze. A on pisze dużo. Wymęczyło mnie ostatnio bardzo śledzenie bieżących wiadomości o sytuacji w Japonii, czytanie o Fukushimie i tysiącach ewakuowanych ludzi. O tym samym pisze też GACKT, na blogu, na stronie fundacji, na Twitterze.

Ostatnio nawet przestałam zaglądać na inne fanowskie strony, wychodząc z założenia, że i tak nie nadążam, nie ogarniam wszystkiego, a jak coś ważnego, to GACKT napisze na Twitterze.

On pisze też o polityce, o reaktorach atomowych, o pomaganiu ludziom i o swojej w tym roli. Ale też chce śpiewać (cieszę się z tego). No i pojechał teraz na Okinawę kręcić zdjęcia do serialu (tak zrozumiałam). A ja postanowiłam sobie trochę odpocząć, trochę wyspać i trochę zająć się rzeczami pozakomputerowymi. Przynajmniej przez parę dni.

W niedzielę jest koncert Miyaviego w Gdańsku, mam nadzieję, że się wszyscy (którzy jadą) będziemy dobrze bawić :-) Życzę na najbliższy weekend ładnej, słonecznej pogody i żeby było ciepło :-) Mam nadzieję, że Miyavi da niezły koncert, liczę na wspaniałą muzykę i dobrą zabawę :-)) Odezwę się prawdopodobnie, jak tylko ochłonę po koncercie.

A tymczasem idę spać (nie czekając, aż Gackto obudzi się na Okinawie i podepnie się pod laptopa) i przez jakiś czas spróbuję pożyć trochę w warszawskiej strefie czasowej ;-))

4 komentarze:

  1. Cieszę się z Twojego powrotu do polskich ram czasowych i naszej rzeczywistości. Mam nadzieję, że się znajdziemy w Gdańsku przed koncertem :) do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda się odsapnąć i poogarynać sprawy z najbliższego otoczenia ;) I podłączam się do nadzieje, że spotkamy się w kolejce ;)

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  3. Ismara, jak zawsze staram się zachowywać równowagę we wszystkim, ale wychodzi to raz lepiej raz gorzej ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: