The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

6 marca 2011

W cynobrze pomidorowym

Pomalowałam kolejną ścianę w kuchni - już mi tylko został kawałek ściany nad kuchenką do pomalowania. Cała kuchnia jest w cynobrze pomidorowym, więc może tę część nad kuchenką pomaluję na ciemny brąz. Za robotę się wzięłam po przeczytaniu dzisiejszego wpisu Gackto na blogu. Ten facet mnie mobilizuje i za to jestem mu wdzięczna. No i może nawet ziści się moje marzenie o kredensie w kuchni (na razie stoi tam stare biurko). Jeszcze tylko przemaluję futrynę od drzwi i gzyms nad oknem na brązowo i kupię jakąś lampę, i będzie wyglądało w miarę cywilizowanie :-) (na razie straszy w kuchni goła żarówka). A teraz czas iść spać, bo inaczej prześpię całą niedzielę.

 A koty już śpią :-)



Przy okazji dowiedziałam się, że cynober jest zwany także chińską czerwienią, i w taoizmie kojarzony jest jako kolor życia i wieczności.

4 komentarze:

  1. Widać, że Daleki Wschód pcha się do Ciebie drzwiami i... ścianami i to od dość dawna ;)
    Myślę, że ładnie będzie wyglądała taka cynobrowa kuchnia.

    Koty wyglądają na umęczone tym całym (myślę, ze nocnym) malowaniem kuchni - Mila na podłodze wygląda rozczulająco, jakby nie miała siły dotrzeć do łóżka ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewiórko, dziękuję za komentarz :-) W kuchni przy okazji trochę przemeblowałam, i od razu mi się bardziej podoba. Zaraz biorę się za dalsze malowanie :-)

    To jest jedno ze zwykłych miejsc, w których Mila śpi wieczorami, czekając, aż ja pościelę i pójdę spać (wtedy przychodzi do łóżka). Może to nie wygląda przytulnie, ale jest jej ciepło pod tą rurą od kaloryfera :-)

    A cynober - wiesz, to kwestia tego, jak się zinterpretuje ;-)) Można jeszcze na parę innych sposobów: jest kontekst polski cynobru, portugalski itd. ;-)) Szczerze mówiąc, jak wybierałam ten kolor, to był to dla mnie kolor maedhrosowy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miriel, trzymam kciuki za skończenie kuchni i napawanie się ciepłym odcieniem i radością z końca pracy :D Mam nadzieję, że zostało Ci już niewiele a Gackto nadal Cię mobilizuje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Porcelanko, dziękuję :-) Mobilizuje mnie Gackto i nadchodząca wiosna :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo ciepła.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: