The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 marca 2011

雅-miyavi - trasa europejska "WHAT'S MY NAME?"

Miyavi rozpoczął trasę europejską zgodnie z planem - mimo tragedii, jaka dotknęła tydzień temu jego rodaków.
No matter how cold and bitter the nights may be, there is always tomorrow. Just keep on believing.


Kilka dni temu zamieścił na swojej stronie takie ogłoszenie:


Czyli część dochodów z tej trasy koncertowej Miyavi przeznaczy na rzecz Japończyków, którzy ucierpieli z powodu trzęsienia ziemi i tsunami. Także na koncertach będzie wystawiane pudełko, do którego będzie prowadzona zbiórka pieniędzy dla poszkodowanych w Japonii. Trasa koncertowa rozpoczęła się przedwczoraj i już czytałam, że w Hiszpanii Miyavi rzeczywiście zbierał pieniądze.


10 kwietnia, gdy Miyavi przyjedzie do Gdańska, będzie okazja przekazać mu pieniądze na odbudowę miast zniszczonych przez katastrofę.

Okazało się, że Miyavi ma swoje konto na youtubie
--> 雅-MIYAVI- 382 TOKYO.TV.
W rubryce "o mnie" wpisał:
MIYAVI JAPANESE SAMURAI GUITARIST
KABUKI ROCK NEO TOKYO SAMURAI BLACK
A w rubryce "zawód": SAMURAI GUITARIST.

LIZBONA - PORTUGALIA


We're speechless, but NOT hopeless.
Nic tu właściwie nie widać, nie za bardzo też rozumiem, co Miyavi mówi, wydaje mi się, że: "My family and friends in Japan still suffering, so please (pray for them?), please give them (strength?) please". To video z Portugalii, z 17 marca. Sam to filmował ze sceny.

Wygląda na to, że z każdego koncertu Miyavi będzie 
umieszczał na swojej stronie zdjęcie i podziękowania.

Fragmenty koncertu z Hiszpanii, na tych amatorskich videach z koncertów właściewie zupełnie nic nie widać i nie słychać. Może z Londynu będzie coś lepszej jakości. A w ogóle to co on ma na głowie?...

Wymieniłam video - tu go widać i słychać ;-)
Miyavi jest kawaii!!! \(^.^)/ Strasznie go lubię! I ma koszulkę z własnym imieniem :-P

BARCELONA - HISZPANIA


Europejska trasa koncertowa "WHAT'S MY NAME?" 2011

16/03 Barcelona - Hiszpania Sala Apolo - video
17/03 Lisbon - Portugal SanTiago Alquimista - video
19/03 London - United Kingdom HMV Forum - video, chwila ciszy na modlitwę za Japonię
22/03 Nantes - France La Carrière
23/03 Lyon - France LE TRANSBORDEUR
25/03 Lille - France Le Splendid - She is cryin'
26/03 Strasbourg - France LA LAITERIE
27/03 Paris - France Le Trianon
29/03 Amsterdam - Netherlands Melkweg
31/03 Brussels - Belgium Witloof Bar
02/04 Hamburg - Germany Gruenspan
03/04 Cologne - Germany Live Music Hall
04/04 Munich - Germany Theaterfabrik
05/04 Vienna - Austria Wuk
06/04 Milan - Italy Alcatraz
08/04 Budapest -Hungary Petofi Hall
09/04 Marmande - France Espace Exposition
10/04 Gdańsk - Poland Centrum Stocznia Gdańska
12/04 Stockholm - Sweden Klubben
13/04 Helsinki - Finland Tavastia Klubi
15/04 Moscow - Russia Tochka
16/04 St. Petersburg - Russia GlavClub

Porządna trasa, koncerty są właściwie codziennie.






12 komentarzy:

  1. Bosz... to on przecież będzie umęczony jak Gackto w czasie swojej trasy ;( już się o niego boję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać xD [mówi, ta co nie chciała jechać.... ^^]. W sumie i z Hiszpanii i z Portugalii coś wrzucał na twittera, więc pewnie z każdego kraju coś będzie ;)

    On ściął włosy?! Wow! Ale wygląda....fajnie ;) z tego co da się zobaczyć bynajmniej ;)

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathalienn, Miyavi jest jakieś siedem czy osiem lat młodszy od Gackto, poza tym część piosenek wykonuje na siedząco, więc nie będzie się przez cały koncert rzucał jak GACKT na scenie ;-) Myślę, że o Miyaviego się nie ma co bać.

    Dodatkowo też Gackto miał za sobą wiele koncertów, jak przyjechał do Europy, przyjechał do nas w trakcie swojej japońskiej trasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ismara, a ja się zdziwiłam, że on ma takie ciemne włosy. No i ostatnio zawsze miał długie związane w kucyk i z jednej strony wygolone. Musi mieć jakąś dziwną fryzurę teraz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymieniłam to video z Hiszpanii na lepsze. Aj, chyba się będę pchała pod scenę! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważaj pchając się pod ta scenę, proszę, i może tym razem lepiej się zabezpiecz (kondycyjnie i prowiantowo!), zrób to chociaż dla mnie, co? :)
    (swoją drogą, cieszy mnie, że tyle jesz :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Porcelanko, będę uważać :-) Tak, tym razem się nie będę denerwować, bo to "tylko" Miyavi ;-) i najem się. Mam nadzieję, że Avi mnie nakarmi przed koncertem :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to cieszę się bardzo :DD A Avi karmi świetnie więc skoro Cie wyprowiantuje, to już w ogóle nie ma się co martwić! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. Miriel mam nadzieje,że się nie pogniewasz ale nie wiedziałam gdzie to napisać.

    Myślę, że ten artysta ci się spodoba nazywa się Juka śpiewał w Moi dix Mois i w Hizaki grace project, oraz w projekcie Node of scherzo.
    tu jest link do jego utworu "Fall of Leaves":
    http://www.youtube.com/watch?v=c0TnoEu1zY8&feature=related
    i AIMLESS
    http://www.youtube.com/watch?v=4ljqsz8Ktwo&feature=related
    Ten facet ma cudowny głos, trochę podobny do Gakta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anne, dzięki za komentarz :-) znam Jukę :-) Słucham go czasami, choć niezbyt często. Rzeczywiście na początku też miałam wrażenie, że ma głos podobny do głosu Gackto, ale potem to wrażenie znikło. Jak dla mnie Juka dobrze śpiewa, ale nie ma w sobie tego czegoś, co fascynuje (przynajmniej jeśli o mnie chodzi). O node o Scherzo pisałam na blogu, to robi wrażenie :-)) Choć bardziej mnie w tym projekcie interesowali Kaya i Kamijo.

    Jakiś czas temu słyszałam, że Juka zmienił imię i występuje w jakimś zespole, ale nawet nie pamiętam nazwy.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! ten zespół to XOVER.

    Teraz namiętnie słucham dyskografii Kayi

    Może dlatego, że jest ciepło i słonecznie na dworze i w moim sercu jest więcej miejsca na radość(choć nadal czai się w nim smutek, nieodłączna cześć mnie) to i tak czuje się lekko jak motyl (+ skojarzenie z "psycho butterfly" Kayi)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anne, wielkie dzięki!!! Słucham właśnie albumu "Aureola", przesłuchałam go już kilka razy, i słucham dalej i z każdą chwilą podoba mi się coraz bardziej! :-) Super to brzmi, bardzo mi się podoba, a na dodatek cała płyta bardzo dobrze jest ze sobą zgrana, wszystkie utwory są dobre :-)) Jakoś sam Juka mi na dłużej nie pasował, a to mi się podoba :-)))

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: