The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

14 lutego 2011

Love! ♥ \(*^-^*)/ ♥

W Japonii już ranek, u nas minęła północ i mamy 14 lutego - ♥ walentynki ♥.


Nigdy nie przepadałam za tym świętem, nawet jak miałam z kim je obchodzić ;-), ale w tym roku to co innego - w tym roku 14 luty to jest rocznica mojego słuchania Gackto! Gackt大好きです!!! ♥ ♥ ♥ Bo ja go słucham dopiero od roku, ale bardzo mi się podoba, że tak się akurat przypadkiem złożyło, że zaczęłam go słuchać w walentynki :-)

♥ \(*^-^*)/ ♥

Można się o tym przekonać na mojej stronie last.fm - w pewnym momencie zaczęłam słuchać Gackto. Przez wiele dni słuchałam tylko jego, z czasem trochę Malice Mizer, Miyaviego i HYDE'a (na zasadzie zahaczania jego znajomych), i tak przez ostatni cały rok :-). W ciągu roku wysłuchałam ponad 10 000 utworów Gackto, w tym ponad 2000 samego "Fragrance" .


Wszystkim życzę dużo miłości, radości, optymizmu i coraz dłuższych słonecznych dni, które są znakiem nadchodzącej wiosny :-) Ściskam Was serdecznie i życzę Wam dziś pięknego dnia pełnego uśmiechu :-) ♥ ♥ ♥

PS. No i wysłałam mu walentynkę. \(*^-^*)/

Edit: W tegorocznym rankingu Music Japan Plus na ulubioną walentynkę (czyli wykonawcę japońskiego, któremu chciało by się dać walentynkowe czekoladki) GACKT znalazł się na trzecim miejscu, za The GazettE i LM.C (tych ostatnich w ogóle nie znam).

Oto cały ranking:


1. the GazettE 4930pt
2. LM.C 3900pt
3. GACKT 3630pt
4. D'espairs Ray 3480pt
5. Alice Nine 2830pt
6. Nightmare 1000pt
7. SCREW 990pt
8. Versailles 940pt
9. SuG 680pt
10.BUCK-TICK 540pt

11.ViViD 420pt
12.L'Arc-en-Ciel 410pt
13.ARASHI 410pt
14.DIR EN GREY 320pt
15.MIYAVI 310pt
16.Plastic Tree 300pt
17.AN CAFE 230pt
18.9GOATS BLACK OUT 230pt
19.NEWS 190pt
20.girugamesh 180pt

14 komentarzy:

  1. Nie ma jak życzenia ciemną nocą ^^ Dzięki!
    Tobie też dnia ociekającego ciepłymi uczuciami i Gacktem xD
    Sama nie przepadam za walentynkami, dzień jak co dzień tylko okraszony dużą dozą komercji ;)
    Ale jak już chyba pisałam z taką rocznicą nabierają nowego znaczenia xD
    Sama nie słucham Gackta za długo, ale zaczęłam akurat przed urodzinami więc traktuje go jak prezent, hehehe ^^ U mnie niepodzielnie króluje 'Doomsday' ♫♪♪

    ismara [with ♥ ;)]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ismara, dziękuję za życzenia! (=^.^=) Ja właśnie też nie przepadałam za walentynkami, ale teraz to dla mnie co innego - to dzień zakochania się w Gackto :-D
    A Ty na urodziny - to też wspaniale i bardzo miło :-) Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoim przypadku Walentynki to raczej Gacktynki :) Więc życzę wszystkiego dobrego w tym dniu.... również z okazji pierwszej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Durne Walentynki" tak figurują w moim kalendarzu.
    Ciekawe ile Gackto dostanie walentynek i czekoladek. Mógłby pochwalić się na blogu :)
    Fajnie, że rocznica wypada w taki nie-zwykły dzień, na pewno nie zapomnisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cat, dziękuję za życzenia :-) Miłych i słonecznych walentynek :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Asai, życzę miłych "durnych walentynek" ;-)) Myślę, że GACKT na pewno dostanie wiele walentynek, też jestem ciekawa, czy coś napisze na blogu o walentynkach. Pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Miriel i Tobie życzę wszystkiego naj i wiele takich Walentynek z Gacktową muzyką ;) ja nie lubię od zawsze tego święta i chyba już nie polubię ;/ ale jak jest to święto to niech jest, jedni popierają inni negują, mnie to ani ziębi ani grzeje jak to się potocznie mówi :P i mam nadzieję, że szybko przyjdzie wiosna, chociaż już dzień się wydłuża ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nathalienn, dziękuję za życzenia :-) I oby szybko przyszła wiosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to szybko nadchodzącej wiosny pełnej Gackto, koloru różowego i miłości oczywiście życzę Ci serdecznie! :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci dziękuję, Porcelanko, za życzenia :-) Tobie tez życzę dużo miłości i radosnej wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie tu nie było^^'
    LM.C? a to się zdziwiłam, że są na drugim miejscu (o_O) - kiedyś próbowałam ich słuchać, ale odpadłam, nie dla mnie.
    Gackt-chan na trzecim <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Owarinai yume, witam :-) (ja też nie zawsze mam czas odwiedzać znajome blogi, ale liczę, że co jakiś czas da się znaleźć na to parę chwil ;-)) Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, zaczęłaś słuchać Gackta w Walentynki...? Powiem Ci... że to jakiś ZNAK xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Cinerea, i od tamtej pory wciąż jestem zakochana :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails