The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

21 lutego 2011

Jakieś postępy? :-) i GACKT w reklamach Nico Nico

Edit: dołożyłam na końcu linki do ściągnięcia kolejnych odcinków reklam...:-)

Okazało się że w ten czwartek NAPRAWDĘ będzie się można dodzwonić do Gackto... o ile ktoś jest zarejestrowany na Nico Nico Douga, oczywiście... A w ogóle to on ma różowy telefon...


Jejuś! Kolejna reklama z Gackto, obejrzałam i ZROZUMIAŁAM! \(*-*)? To znaczy tak mi się tylko wydaje, nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, przynajmniej fragment tej reklamy, jak ktoś zna japoński, niech mi powie, czy dobrze! :-))))



Wydaje mi się, że ta dziewczyna, która trzyma telefon, wcześniej coś mówi, w telefonie jest Gackto w Nico Nico (słyszę tam: "Ano Gackto-san no Nico no wa", więc tak to sobie tłumaczę mniej więcej), druga mówi "sugoi", czyli świetnie. Potem, gdy jest połączenie, dziewczyna się pyta Gackto: "Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia" (suki na youbi (?) nanyoubi desu ka" - nie wiem, co tam jest w środku za słówko), a on odpowiada "środa". Tak to słyszę, może tam jest coś innego, ale jej!!! Coś (chyba) rozumiem!!!!

No dobrze, a że te reklamy mi się bardzo podobają, to proszę, reszta poniżej :-))





A tu Pokota naśladuje Gackto mówiąc "moshi moshi", a Gackto mówi "JA jestem Gackto, a ty kto?":




A tu pani mama mówi do Gackto, że na 18 lat :-)


Tu się go pytają, ile ma lat:


Thanks to Lady Irena. Download linki tych reklam tutaj i tutaj.

reklama 8,



reklama 9



reklama 10,

reklama 11,



reklama 12,



reklama 13,

reklama 14.

Ja bym się pewnie zachowała, jak w 10 reklamie... ;-D Na youtubie reklamy są trochę inaczej ponumerowane.

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam je za to jakie Gackt tam miny strzela ;) Cudne *.* Zwłaszcza jak jest zły i pytają ile ma lat, hehehe.

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko zakumkałam Gacto desu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siódma reklama jest świetna. Dziękować bóstwom za telefon od Gackto :) kręcę na to głową, ale pewnie sama też bym tak robiła :) Oczywiście po wybuchu jaki towarzyszy dziewczętom z poprzednich reklam :)

    Ile prawdy w tych reklamach...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pewnie tak samo bym zareagowała jakby Gackto do mnie zadzwonił, pytanie skąd bym wiedziała? Bo raczej by mi się tak na wyświetlaczu nie pokazał :P

    OdpowiedzUsuń
  5. "JA jestem Gackto, a ty kto?" - boskie (*_____________*)
    Ach, Gackt-chan, kocham ten głos <33
    Dziękuję za linki! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. :-)) Dzięki za komentarze, mi on się bardzo podoba w tych reklamach, i fajnie, że reklamy z nim są wesołe :-) Jakbym usłyszała w słuchawce "Gackto desu"... mh... a może zrobię sobie taki dzwonek, albo sygnał smsa? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miriel świetny pomysł ;) z tym dzwonkiem :D ja też sobie ściągnęłam te reklamy :)
    a tak ni z gruszki ni z pietruszki ta reklama mi się bardzo podoba z Zai zaiem i F4 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka reklama z Zai Zaiem? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. sorki i nei wstawilam linku :P ze mnie to ostatnio naprawdę :P wybacz Miriel ta reklama :
    http://www.youtube.com/watch?v=IMVldN8E1bE

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki :-) A który to jest Zai Zai?

    OdpowiedzUsuń
  11. Vic Zhou on idzie razem z tą dziewczyną co zażyczyła sobie żeby Jerry przyniósł jej pepsi z automatu, Ken jedzie ciężarówką a Vanness na skuterku (wpada na końcu do ciężarówki pepsi) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam jeden odcinek tego.Matko myślałam, że nie wyrobię.Dzwoniła jakaś kobieta ni cholery nie zrozumiałam z tego co ona mówi , Gackt przez cały czas się śmiał, ciekawe co on mówiła słyszałam jeszcze męski głos.To zapewne mąż tej kobiety nie wiem.Popłakałam się ze śmiechu, na samo wspomnienie mnie bierze, haha.Całuję Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Madzia, dzięki za komentarz :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails