The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

10 lutego 2011

Happy Birthday to You!

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin You :-))) I proszę, oto znalazłam jego datę urodzin, czyli jednak jest rówieśnikiem Gackto, ze strony Eiga Wiki:

* Name: You Kurosaki
* Birth date: February 10, 1973
* Birthplace: Kyoto Prefecture, Japan
* Height: 6' 1" (186cm)
* Blood type: A
* Hobbies: Cooking, martial arts, snowboarding, bowling
* Specialties: Violin, guitar

Lubię You, bo on lubi Gackto :-), a Gackto lubi You i w sumie to jest podstawowy powód :-)) A poza tym lubię go za jego niekończącą się cierpliwość do Gackto, cierpliwość jeszcze raz, i cierpliwość, i jeszcze wyrozumiałość i spokój. I za uśmiech i za to, że jest taki małomówny, wyciszony, i często się po prostu uśmiecha, bez względu na to, co musi znosić ze strony Gackto. Lubię go za to, że gra na gitarze (bo lubię gitarzystów) i na skrzypcach (bo to pięknie wygląda, jak You gra na skrzypcach). I lubię go za to, że bez względu na to, jak sam jest zmęczony czy chory, zawsze jest tam, gdzie Gackto, jakby po to, by pilnować, by Gackto się  nic nie stało (bieganie za nim w samurajskiej zbroi na festiwalu Kenshina to był szczyt wszystkiego). Widziałam, jak na koncercie w Monachium, jak You pod koniec koncertu prawie nie spuszczał Gackto z oczu, i łapał go za rękę, jak tylko Gackto tracił równowagę. Myślę, że You jest dobrym, prostym człowiekiem, i lojalnym przyjacielem :-) I parę zdjęć, które lubię: z Gackto, z GacktJob, i z Chachą: (wyszło ich kilkanaście... ;-))) i są poukładane w przypadkowej kolejności, z różnych lat :-)













12 komentarzy:

  1. Istny Anioł Stróż (tak go opisałaś) ;) Wszystkiego najlepszego You!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! xD
    Lubimy YOU, oj lubimy xD A ja osobiście uwielbiam jego fryzurę z Kagen no Tsuki *.*

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  3. cierpliwości nie można mu odmowić. pamiętam nagranie Gakcta z jakiejs stacji radiowej, gdzie udzielal wywiadu o 3 rano. podczas audycji zadzwonił do You, nawiązała się mała gadka-szmatka po czym zapytał You jakiego koloru ma majtki na sobie. You-kun się tylko zaśmiał pociesznie i odpowiedział, że kremowe. po takim pytaniu chyba rzuciłabym telefonem o ścianę ^^"

    ~seki-ray

    OdpowiedzUsuń
  4. seki-ray, witam na blogu :-) Ten program radiowy jest bardzo fajny, nie wiem, jak bym się czuła na miejscu You, jakby ktoś publicznie w radiu powiedział najpierw, że "jestem głupkiem", potem rozwodził się nad tym, jakimi to wielkimi przyjaciółmi jesteśmy, a potem na pytanie "Czy jesteście kochankami?", odpowiedział "No pewnie"... To też jest przykład na to, że You znosi wszystko :-)

    Można to obejrzeć tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=LlwNyhFLGwg

    Gdyby do mnie zadzwonił GACKT o 3.10 nad ranem, to raczej bym się zachowywała jak ludzie w tej najnowszej reklamie Nico Nico Douga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nathalienn, dziękuję z imieniu You ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz chyba padnę (ze śmiechu oczywiście):) nie wierzę! (a może mieli to ustalone?!) Gackto zadzwonił do You o 3 w nocy ze stacji radiowej i zapytał jakie ma majtki?! :D ja bym chyba wpadła w taki napad śmiechu, że szok... a później pewnie bym palnęła, że nie mam ;P albo, że jest ciemno i nie widzę :P ale ja to głupia jestem ;) a obejrzę chętnie, ale jutro bo pocę się nad receptkami :) pozdrawiam Miriel!!

    OdpowiedzUsuń
  7. miriel jednak obejrzałam! ciekawskie stworzenie ze mnie :P gasz... jak Gackto mówi seksownie, która jest godzina! Ma w tym momencie taki seksowny głos, ze normalnie, aż się rozmarzyłam ;P a You chyba jest trochę nieśmiały, ale mimo, że go w ogóle nie kojarzę stwierdzam, ze jest cudownym człowiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodzi mi o tę reklamę Nico Nico Douga: http://www.youtube.com/watch?v=HBKktcTHJlI :-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. :DDDDD już dość! bo zaraz umrę ze śmiechu :) ale Gackto tu robi śmieszne i słodkie minki :) słodziak z Niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nathalienn, jak będziesz miała czas, to możesz sobie obejrzeć taki teledysk Gackto "12gatsu no Love Song", czyli ("Grudniowa Love Song"), i w tym teledysku właśnie co jakiś czas widać, jak You pisze list :-) No i bardzo ładny tekst jest (są napisy angielskie) :-0

    http://www.youtube.com/watch?v=Y_Xoh6oufwk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ismara :-) Dzięki! No pewnie, że lubimy You :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mogłam znaleźć, bo po ksywkach to ja se mogę.Wszystkiego nja naj naj You.Wiecie co dziewczyny?To jest przykład prawdziwego przyjaciela zawsze jest obok w razie czego.Hmm... cóż u mnie taka przyjaźń nie przeszła a myślałam, że będzie wieczna, no cóż pomyliłam się , ale ból pozostał.Tak więc dla You-sama SZAZUNECZEK.A tak poza tym to kilka fot mnie rozbroiło.Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails