The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

4 lutego 2011

Fanservice ;-)

Przez sekundę myślałam, że to GACKT... (@-@)


A to Takanori Nishikawa wrzucił trochę fancervice'u sam na swoją stronę, żeby się fani cieszyli. Ten po prawej stronie to Aki z SIDa. A zdjęcie jest z urodzinowej imprezy Akiego (był też zresztą na tej imprezie HYDE, widziałam go na zdjęciach). Ale ten Aki teraz, jak ściął włosy, czasem wygląda jak Gackto... (ale jak Gackto sprzed paru lat jednak). A zdjęcie HYDE'a z Akim tutaj (ale już bez całowania ;-). No a HYDE miał też urodziny ostatnio... 42?...

A co do urodzin i rocznic. Jak przypomniała Asai u siebie na blogu, Kami, perkusista z Malice Mizer, gdyby żył, skończyłby 1 lutego 38 lat. 10 lutego zaś właśnie 38. urodziny będzie obchodził You :-) (najprawdopodobniej 38., bo zakładam, że You jest w wieku Gackto). 14 lutego zaś ja będę obchodzić pierwszą rocznicę gacktowania :-)) Bo jak się okazuje, zaczęłam słuchać Gackto dokładnie 14 lutego, w walentynki, rok temu :-)

14 komentarzy:

  1. Hehe, ja myślałam że to Gackt nawet przez 3 sekundy xD Dopiero po przyjrzeniu się zmieniłam zdanie xD Aż ciężko mi uwierzyć, że Hyde już tyle lat ma...zresztą żaden z nich nie wygląda na swoje lata [czy to uczciwe?! ^.~].

    A to teraz mnie zaskoczyłaś. Myślałam, że jesteś fanką Gackta dłużej. Nie wiem czemu odniosłam takie wrażenie XD Ale przynajmniej masz ciekawą wersję walentynek, lol ^^

    Też nie znalazłaś nigdzie daty ur. You...ile się nagrzebałam w necie...

    ismara

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Miło, że niedługo w walentynki będziesz miała rocznicę Gacktowania, życzę Ci o wiele więcej tych rocznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! - jęknęłam widząc zdjęcie Hyde'a. Po chwili dotarło do mnie dlaczego - dziwnty wyraz twarzy (w końcu pozował do zdjecia :)) i kaptur.
    Nie wygląda na takiego słodkiego chłopca z jakim mi się nieodmiennie kojarzy. [Siostra zganiła mnie ostatnio za używanie słowa "chłopiec", że niby brzmi jakbym już duuużo starsza była].

    A co do urodzin You - wiesz, że nigdy się nie interesowałam kiedy świętuje. I nawet jeśli kiedyś mi się przewinęła ta informacja przed oczami to nie zagrzaął miejsca w pamieci. Nie to co Kami.
    Cóż, wpisuję sobie do teleonu aby pamiętać.

    A mogę zapytać skąd znasz taką dokładną datę "gacktowania"? W sumie to wiem - last.fm.
    Ja u siebie robiłam reaserch szukając najstarszego pliku "Gackt-related", i kurcze, przegapiłam, bo tą mp3 mam z 25 stycznia. Zresztą, początek lutego bym przegapiła gdyby nie to że zaczęłaś nowe gacktowieści :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, zgadzam się, że Aki w tej nowej fryzurze przypomina - z daleka, oczywiście - Gackta xD''
    Piękne są te zdjęcie <33
    (bo i Aki, i HYDE są piękni <3 *fangirl mode: on*)

    O, 14 lutego zaczęłaś słuchać Gackta? Interesujące, interesujące xD

    Pozdrawiam serdecznie!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ismara, dzięki za komentarz. No wyglądają młodo, ale to bardzo miłe, coś za coś :-)) Może Japończycy dłużej wyglądają na młodszych, ale widzę, że szybciej tracą siły i głos niż biali ludzie, a w porównaniu z czarnymi to już w ogóle. Oglądałam wczoraj fragmenty koncertu Babci Tiny, i po prostu szok, jak ta kobieta tańczy i śpiewa, a koncert był sprzed dwóch lat, jak miała równo 70 lat!

    Tak, walentynki nabrały dla mnie nowego znaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nathalien dziękuję! :-) A wiesz, przypomniało mi się, że podobno Jin Akanishi wydaje jakiś solowy singiel teraz, chyba w marcu (tak mi się skojarzyło, że to może Cię zainteresować) :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asai, o urodzinach You to przeczytałam na blogu Dyan, która jest jego wierną fanką, to ona twierdzi, że on w tym roku skończy 38 lat, ale ja nigdzie nie widziałam daty jego urodzin. Jej, GACKT w tym roku też 38!

    To ciekawe, że nazywasz HYDE'a chłopcem ;-) GACKT jest od niego młodszy, a nigdy by mi nie przyszło do głowy nazwać go "chłopcem". Ale to może też dlatego, że mają zupełnie inny styl. HYDE chyba nosi się bardziej młodzieżowo.

    A o pierwszej piosence Gackto na last kiedyś mi napisała Beauti, jakoś to wygrzebała z mojego lasta. Potem się sama dokopałam i rzeczywiście, pierwsza piosenka to "Last Song" 14 lutego. I potem był tylko GACKT, potem od razu Malice Mizer, HYDE i Miyavi. Też już w lutym.

    A dziś w radiu internetowym cały koncert X Japan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Owarinai yume, dzięki. Pozdrawiam :-D A ten 14 luty był zupełnie przypadkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za zwrócenie uwagi na koncert:) Oderwę się trochę od sonodaband, który zdominował ostatnie dni.

    Miałam na Hyde'a okreslenie jakiś przymiotnik. Oddawał to, że właśnie nie widzę w nim faceta, tylko takiego chłopaka. Zupełnie innego niż Gackto. I niestety za długo go nie używałam i zapomniałam co to było :( Przypomnę sobie pewnie w środku nocy, no cóż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, ale ja muszę... XD Następne zdjęcie TM to ze ślubu... *pierdut* Wreszcie komentarz zechciał się wysłać @.@

    OdpowiedzUsuń
  11. Yae-san, ale to nie z jego ślubu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ze ślubu. :P Co mi pasuje jak pięść do nosa. XD

    OdpowiedzUsuń
  13. W każdym razie to sprawiło, że z większym zainteresowaniem słucham Sida ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. A to z kolei mi przypomniało, że miałam tłumaczenie Namida no Ondo wrzucić na youtube. ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails