The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

28 stycznia 2011

Visualowy zespół D w Polsce :-)

Zapowiada się, że to będzie to wyjątkowy rok dla fanów japońskiej muzyki rockowej! W kwietniu w Gdańsku wystąpi ze swoim pierwszym koncertem w Polsce Miyavi - w ramach trasy "What's My Name", o planach tegorocznej europejskiej trasy wspominał już GACKT, a teraz właśnie się okazało (dzięki Asai za linka :-)), że w maju wystąpi w Polsce japoński zespół visual kei o nazwie D. Już o nich wcześniej trochę pisałam kiedyś, że bardziej podoba mi się ich tegoroczny image niż wcześniejsze pomysły z czerwonym lateksem, pejczami i innymi diabelskimi atrybutami. Teraz jest elektrycznie granatowo :-) I jest okazja zobaczyć na żywo całkiem niezły klasyczny visual kei :-))))


info o koncercie: Jame-world, strona oficjalna D, last.fm o koncercie, last.fm o zespole, klub Firlej.

Koncert odbędzie się 12 maja we Wrocławiu w klubie Firlej. Będzie to jeden z 10 koncertów w ramach europejskiej trasy zespołu VAMPIRE SAGA in Europe ~ Path of the Rose ~



Najnowszą płytą, z której prawdopodobnie właśnie utwory zespół będzie grał na koncercie, jest wydana 12.01.2011 "Vampire Saga".

17 komentarzy:

  1. Niestety nie słucham D. Pewnie zacznę dopiero po trasie koncertowej no ale co tam..
    Poza tym cały maj mam matury...
    A Ty wybierasz się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio gdzie się nie obrócę to natykam się na coś japońskiego. Ty piszesz o następnym zespole wybierającym się do Polski, na budynku kina kameralnego Żak wielki banner "Tokijskiej sonaty", w empiku papier, torebki i pudełeczka w wielu rozmiarach wszystko z białego i czarnego papieru w japońskie wzory. Do kompletu widziałam dziś dwoje Japończyków w sklepie ze spinkami, jak wybierali jakieś różowo-czarne drobiazgi... Czy naprawdę jest tej japońszczyzny więcej niż rok temu, czy też, indoktrynowana przez Ciebie, więcej zauważam? ;)

    A wybierasz się na nich do Wrocka?

    OdpowiedzUsuń
  3. To ciekawe, bo tez ostatnio trafiłam na Japończyków:) - a przynajmniej wygladali na Japończyków:)W kazdym razie - jak dobrze sie rozejrzec, to w Warszawie troche tej japońskości jest. I w postaci wycieczek z Japonii i sushiarni i chocby wspomnianego u ciebie na tej stronie sklepu japońskiego (gdzie są między innymi swietne t-shirty, które po złożeniu w odpowiednim woreczku, robia się bardzo oszczędnie malutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beauti, ja się na razie wybieram, chociaż wolałabym, żeby grali gdzieś bliżej mnie. Ale jeśli w tym mniej więcej czasie GACKT się będzie kręcił po okolicy, to z nich zrezygnuję, żeby mieć więcej kasy na Gackto :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiewiórko, dziękuję za komentarz :-) wiesz, ja też mam takie wrażenie, jak Ty, a jak się okazało, że kolejny zespół tu przyjeżdża, to się zaśmiałam, że przecież nie jestem jakąś kratistą, żeby się keros układał według mojej Formy ;-)))

    A jeśli chodzi o D, to wszystko zależy od Gackto, czy będzie w tym samym czasie w okolicy :-) Bo jeśli przyjedzie GACKT, to zrezygnuję z D, żeby móc na niego wydać więcej pieniędzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaaaaaa *padła z wrażenia*
    D w Polsce?! *_________________________________*

    Co za piękna wiadomość xDDD ach, ach, ach xDDD

    Od dłuższego czasu zastanawia mnie, czemu wszystkie koncerty japońskich zespołów/wokalistów są albo w Gdańsku/Gdyni, albo w Warszawie, albo we Wrocławiu (względnie w Poznaniu), a ani jednego nie ma w Krk T_________________T

    OdpowiedzUsuń
  7. Owarinai yume, 16 kwietnia masz w Krakowie koncert Nany Kitade http://www.lastfm.pl/event/1798128+Loveless

    Te koncerty, które są w Gdańsku, organizuje Frakpointing, a oni tylko w Gdańsku, u siebie, organizują. W Poznaniu czasem bywają japońskie koncerty w Blue Note, może ktoś tam po prostu jest, kto się tym interesuje osobiście. A kto zorganizował D we Wrocławiu, to nie mam pojęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję^^

    Mogę policzyć na palcach jednej ręki piosenki Nany, które lubię, więc odpuszczę xDDDDD

    A propos - dziękuję za informacje o koncertach! xDD (przez sesję jestem w tyle ze wszystkim ;.;)

    Pozdrawiam serdecznie!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Owarinai yume, ja o Nanie to dopiero się dowiedziałam przy okazji informacji o koncercie. Nie wybieram się, bo nie mam fabryki pieniędzy ;-)) a zbieram na Gackto.

    Życzę powodzenia :-) i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli dobrze zrozumiałam wszystko zamierzasz iść na koncert D. Jak ma się kwestia zakupu biletu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Asai, to zależy od Gackto :-) Jeżeli będzie w okolicy na wiosnę lub do sierpnia włącznie, to na D nie jadę. Jak przyjedzie na jesieni, to może się wybiorę na D, aczkolwiek Wrocław mi nie po drodze.
    Ten koncert chyba organizuje jakiś zagraniczny organizator i słyszałam, że bilety podobno będą sprzedawane w sieci Eventim.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że sprzedaż już ruszyła. I że jest wiecej chętnych niż biletów.
    Mam tylko nadzieję, że gdy Gackto ogłosi plany koncertowe, to będziesz miała jeszcze szansę na D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajrzałam na stronę klubu, piszą tak, jakby bilety już były w sprzedaży...

    "Ceny biletów – 95 zł – przedsprzedaż, 110 zł – w dniu koncertu.

    Bilety dostępne są w sieci Ticketpro na terenie całej Polski (Empik, Saturn, Media Markt) oraz na stronie www.ticketpro.pl"

    Ale na stronie Eventim nie widzę na razie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaraz, zaraz... chyba JUŻ NIE MA biletów, na Ticketpro wygląda na to, że już wyprzedane... :-)))) No ale ja nie żałuję, bo i tak się nastawiam na Gackto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są jeszcze!
    https://shop.ticketpro.pl/pl/Event/Detail/8154/d-

    No nie wiem, a może kupię... W sumie, do maja kupa czasu :-) Jak się rozmyślę, to najwyżej komuś sprzedam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie tylko;) Teraz, 27 marca, Wawa, 28 marca - Wro bedzie gral Orochi. :D Faktycznie, ten rok cos po japonsku...:P Pzdr,Lajla

    OdpowiedzUsuń
  17. Lajla, witam na blogu :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: