The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

30 stycznia 2011

Nana Kitade 北出 菜奈 w Polsce :-)

Nana Kitade 北出 菜奈 w ramach trasy "Nana Kitade Feat. Loveless European Tour" przyjedzie do Polski. Zagra w Poznaniu z klubie Blue Note 15 kwietnia i w Krakowie 16 kwietnia z Fortach Kleparz. A więc odwiedza nas kolejny artysta :-) Nana wystąpi z Taizo, byłym gitarzystą FEEL, z którym założyła wspólny projekt Loveless. Jej utwór "Kesenai Tsumi (Indelible Sin)" został wykorzystany jako ending w anime "Fullmetal Alchemist".

Info o koncercie: na last.fm, Jame-World.



Ja nie jestem zbyt zorientowana w jpopie, i niespecjalnie jeśli chodzi o śpiewające kobiety, ale jest okazja zorientować się i poznać :-) Na dodatek już zaczęłam się lekko denerwować, że mi w tym roku pieniędzy nie starczy, jak oni nagle wszyscy postanowią hurtem przyjechać do Polski... \(@-@)/

Nie, na Nanę się nie wybieram, chociaż sam trend nieomijania Polski w trasach koncertowych japońskich wykonawców bardzo mi się podoba. Tylko ja chcę Gackto!... Gackto!

5 komentarzy:

  1. Czytam czytam i tych koncertów japońskich artystów coraz więcej :) To bardzo miłe, że o nas nie zapominają ;) ktoś przetarł ścieżki i miejmy nadzieję, że może jeszcze ktoś wystąpi w tym albo przyszłym roku (nie zapeszam i nie piszę o kogo chodzi) bo jak napiszę to go nie zobaczę ;(
    A Gackto musi przyjechać dla Ciebie Miriel :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejny zespół wg Jame-world zawita do Polski - Orochi. Visual kei z Australii :D W Warszawie zagrają :)
    http://www.myspace.com/orochijyo/music
    Posłuchałam trochę, i kręcę głową na na nie. A ty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nathalienn, ja się cieszę, że oni przyjeżdżają, to muzyka japońska będzie trochę lepiej znana u nas, i może nie będą się wszyscy tak bardzo dziwić temu, jak oni wyglądają ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asai, tak, zdążyłam się zorientować, że grają w Wawie, ja ich nie znam. To jakiś mało znany, albo prawie nie znany zespół chyba, na youtubie nie widziałam żadnego teledysku (tylko live), wygląda jakby się dopiero rozkręcali, albo jakby im nie wychodziło. Jeszcze nie słyszałam, jak grają, ale nie wygląda mi to jakoś rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miriel może masz rację... ale tacy "zajafkowicze" jak my cieszą się podwójnie :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: