The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

16 stycznia 2011

Jrock przy sprzątaniu :-)

Sprzątam w szafie i słucham. Na przykład zespołu D'lore (w lipcu 2010 zmienił nazwę na Dolore)/ドローレ, gdy wokalista Yuu i basista Kiyoshi opuścili grupę. Nieźle grają, muszę przyznać, jak na razie to, na co się natknęłam, jest jednocześnie i zwarte muzycznie, i melodyjne. Nowym basistą jest Leona, a wokalistą Zero. Oto ich wcześniejsza piosenka "Forbidden Ideal" z wokalistą Yuu:



A to nowy utwór z singla "Reborn" opatrzonego już nową nazwą Dolore. Coś zupełnie innego, ale właśnie przez tę piosenkę zwróciłam na nich uwagę :-) Tu śpiewa już inny wokalista, ma trochę zachrypnięty głos, ale całkiem mi się podoba, jak brzmi. Zespół nagrywa dla Farcical Court Records. Piosenka niestety jest ucięta na końcu, ale nie znalazłam innej wersji na youtubie.



A do sprzątania najlepiej nadaje się taka muzyka: zespół Jully (ジュリィ) :-) Utwór "Glory Generation". Ale coś mi się wydaje, że ten zespół się rozpadł w ubiegłym roku. No to wracam do sprzątania :-)

14 komentarzy:

  1. Przy sprzątaniu to i może tak, bo to, co teraz usłyszałam, jest mało porywające - jak dla mnie xD'' (nie znam tych zespołów, szczerze mówiąc)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzątasz od rana? To szkodzi ;)

    U mnie odwilż w pełni, woda leje się z dachu i z nieba. Haftuję swoje zimowe gęsi chociaż czeka na mnie góra prasowania, ale kto by prasował kiedy pada ;)

    Btw, nakarmiłam Twoje rybki :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak se tak posprzątasz "po japońsku", to ja nie wiem, czy coś potem znajdziesz......

    Kokon

    OdpowiedzUsuń
  4. I mnie lepiej się sprząta, zmywa, ale nie uczy, kiedy słyszę japońską muzykę. A przy okazji mam pewność, że do pokoju/kuchni nikt z własnej woli nie wejdzie i nie będzie mnie rozpraszał czy też denerwował.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam

    Bardzo się cieszę, że po uczuciowym tąpnięciu nadal będziesz prowadzić blog. Przesyłam linki do dwóch piosenek (niejapońskich). Nie wiem, czy lubisz taką muzykę (może ją już znasz), ale wydaje mi się,że pasują trochę do sytuacji, zwłaszcza tekst drugiej z nich:
    1. http://www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw&feature=related
    2. http://www.youtube.com/watch?v=s_Zs7XS3XUo&NR=1
    Komentarzami się nie przejmuj. Jak mawiał S. Lem "głupota ludzka jest tak wielka,że tylko ona przybliża nam pojęcie nieskończoności"
    Przy okazji wklejam też linka do całego Fuurin Kazan z angielskimi napisami.
    http://www.dramacrazy.net/japanese-drama/fuurin-kazan-episode-list/

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też przy sprzątaniu słucham jrock'a :D tak jakoś lepiej, szybciej i bardziej tanecznie mi wszystko idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Owarinai yume, czasem tak się zdarza, że słucham tylko jednej, dwóch, trzech piosenek danego wykonawcy, i nawet sama nie wiem, co innego grają. Każdego co innego porywa ;-) Mnie może nie porywają, ale czasem fajnie mi się ich słucha :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiewiórko, dziękuję za komentarz :-) Oczywiście, że nie sprzątam od rana :-)) Rano to kawa i godzina co najmniej na oprzytomnienie :-) Sprzątałam w nocy (chyba, że mówiąc "rano", miałaś na myśli 4 w nocy?...;-).

    Dziękuję w imieniu rybek za nakarmienie ;-) U mnie też odwilż, i w weekend padało, i w sumie już nie mogę się doczekać, kiedy ten dzień będzie wyraźniej dłuższy... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokon? (czy my się znamy? bo coś mi się skojarzyło...). Jak się nie znamy, to witam na blogu :-))) A jak jesteś kimś zakokonionym, kogo znam i kogo się pod tym pseudonimem spodziewam, to nie bój żaby, znajdę, znajdę... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Asai, widzę, że u Ciebie nie bardzo podzielają Twój gust muzyczny :-) ale w sumie czasem dobrze jest mieć coś, co zapewnia święty spokój :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia, dziękuję za komentarz :-) Dziękuję za linki, obejrzałąm te teledyski cześciowo, ten teledyzk z mieszkaniem jakby w remoncie jest całkiem ciekawy, szczególnie podobały mi się te szklanki z wodą, w któych widać było drżenia od dźwięków perkusji.

    Bardzo dziękuję za linka do "Fuurin Kazan" :-) Zajrzałam tam, ale jeszcze się nie zorientowałam, czy tam trzeba się zarejestrować. Wygląda zaś na to, że muszę zainstalować jakiś program, żeby odbierać całość, bo jak nie to tylko fragment jest dostępny?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nathalienn, no pewnie, z muzyką wiele rzeczy jest przyjemniejszych :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście nie trzeba się rejestrować. Oglądam normalnie. Tylko ten programik czy wtyczkę trzeba pobrać, żeby oglądać całe odcinki.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia, dziękuję. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: