The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

22 stycznia 2011

Helen Trevillion - The Message

Close your eyes, what do you see?
You hate yourself for what you never were
And what you'll never be
You paint your world in black and white
And somehow put yourself below the rest
Just because youre second best -


Oh, listen to yourself
Theres always something missing
Something more you could've done



But if you slam on the brakes at every mistake
You'll always be one step behind
And if the harder you try, the harder you cry
It'll only be tears that you find


Tell me now, how do you feel?
You're as strong as you believe
And you've done things that anyone
Would be proud to achieve
It's always you against the world
When will you stop fighting for the top
And be content with what you've got?


Oh, have a little faith
You're really something special
So why won't you believe it?

6 komentarzy:

  1. Bardzo się ucieszyłam, ze Gackt ma w planie koncertować w Europie. I życzę Ci żeby wystąpił w Polsce, ale nie tak jak Miyavi w Gdańsku, tylko bliżej Ciebie :) pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nathalienn, aż takich wymagań nie mam, żeby był bliżej, naprawdę, a Gdańsk to już tak blisko, że jakby miał występować w Gdańsku, to jak pod domem :-) Ja mam porównanie z Monachium, i wiem, że gdyby teraz miał koncertować dalej jeszcze, to pojechałabym i dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nóż widelec wystąpi bliżej... A może w dwóch, trzech miastach w Polsce?! (tak marzy mi się, żeby wszyscy fani w Polsce mogli być na jego koncercie). W sumie Gdańsk to nie Monachium tu się zgadza. W sumie będzie miał rozeznanie jacy są fani w Polsce po występie Miyavieg, bo na pewno coś mu powie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nathalienn, nie wiem, czy w Polsce znalazłoby się tylu fanów, żeby GACKT mógł u nas zagrać więcej niż jeden koncert (inna sprawa, że pewnie wiele osób by poszło dwa razy, jakby były dwa koncerty :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, to bardzo fajna piosenka Miriel, może nie ze względu na samą melodię, ile tekst. :))
    Oh, have a little faith...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porcelanko, właśnie ze względu na tekst ją tu umieściłam :-) Bardzo mi się spodobał i jak go przeczytałam, to pomyślałam, że to tak, jakby to mi ktoś coś takiego powiedział :-) W każdym razie ja sobie coś takiego mówię czasem :-) a piosenka to dobrze ujmuje.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: