The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

10 stycznia 2011

GACKT song meme :-)

Do tej pory nie brałam udziału z żadnych meme, ale teraz nie mogę się oprzeć :-) Meme zapoczątkowała Amaiakuyume, która jakiś czas temu zaprezentowała swoją nową stronę internetową z tekstami i tłumaczeniami piosenek Gackto. Jest to strona Moon-Struck, a meme służy również do zaprezentowania i rozreklamowania tej strony wśród fanów Gackto. Zdecydowałam się na to meme, widząc, jak dobrze bawi się w to jeszcze parę osób, np. Tenshin i Dyan, Gakuto-girl.


Zasady: Wybierz swoją ulubioną piosenkę Gackto i znajdź ją na stronie Moon-Struck. Następnie odpowiedz na poniższe pytania i polecenia:

1. Napisz, jaka jest Twoja ulubiona piosenka i podaj link do jej tekstu na stronie Moon-Struck.
- Fragrance ♥ ♥ ♥

2. Czy pamiętasz, kiedy pierwszy raz usłyszałaś/łeś tę piosenkę?
- Nie bardzo, ponieważ już byłam w amoku, ale była to jedna z pierwszych piosenek Gackto, jakie usłyszałam, z pewnością słuchałam jej już od pierwszego dnia. Pierwszy raz usłyszałam ją na youtubie, był to na pewno występ telewizyjny.

3. Czy masz jakieś specjalne wspomnienia związane z tą piosenką?
- Właściwie to mi się przypomina, jak zupełnie zamroczona i nakręcona koniecznie chciałam pokazać Gackto mamie (chciałam go pokazywać wszystkim!), i w domu rodziców szukałam na youtubie teledysków, żeby pokazać, jaki on jest piękny, a jak na złość jakoś nic nie mogłam znaleźć, gdzie można by mu się przyjrzeć. W końcu włączyłam "Fragrance" (występ telewizyjny), i tłumaczyłam mamie, że niestety, ale GACKT tak ma, że trudno go zobaczyć, bo się chowa za mikrofonem... ;-) Po paru minutach ojciec się spytał: "Możesz już wyłączyć to miałczenie?" ;-))

4. Gdy jej słuchasz, jakie obrazy Ci przychodzą na myśl, historie, kolory itp.?
- Hm... jak słucham wersji studyjnej, to mnie cudownie koi, widzę półmrok i księżyc na nocnym niebie i mgły, i deszcz, i jest to spokojny, ciepły wieczór. Gdy słucham wersji koncertowej (z 2003 r.), to przypomina mi się koncert, na którym byłam, i szczególnie wzrusza mnie to, że słychać tam w tle jak ludzie wołają "Gackto! Gackto!", i przypomina mi się, że ja też tak wołałam na koncercie :-)

5. Jaki jest Twój ulubiony fragment jej tekstu?

聞かせておくれよ その声を…
見せておくれよ その夢を…
醒めぬ眠りに落ちても
怯えることはないから

教えておくれよ真実を…
告げておくれよその罪を…
赤い涙に濡れている
隠されたこの姿を…

ただ愛しさだけが 大きくなる
過去の名前さえ 思い出せないままなのに
もうどうにも出来なくて
月は変わらず静かなままで
雨を降らせ続けた…
kikasete okure yo sono koe wo...
misete okure yo sono yume wo...
samenu nemuri ni ochite mo
obieru koto wa nai kara 
oshiete okure yo shijitsu wo...
tsugete okure yo sono tsumi wo...
akai namida ni nureteru
kakusareta kono sugata wo...
tada itoshisa dake ga ookiku naru
kako no namae sae omoidasenai mama na no ni
mou dou ni mo dekinakute
tsuki wa kawarazu shizuka ni mama de
ame wo furase tsuzuketa...
Let me hear, that voice...
Let me see, that dream...
Because even if I fall into unending sleep
I have no fear

Teach me, the truth...
Let me know, your sin...
And this body, hidden away
soaked with red tears...

Only the dearness itself grows
Unable to remember even my past name
there's nothing at all I can do now
Unchanging, the moon quietly
continued to send the rain falling down... 
 

6. Napisz wszystkim, dlaczego powinni posłuchać tej piosenki :-)
- Powinni to za duże słowo, ale polecam, bo to piękna piosenka, spokojna, zmysłowa, nastrojowa i GACKT ją pięknie śpiewa ♥ ♥ ♥

7. (nieobowiązkowe) Wstaw nagranie lub video tej piosenki z youtuba.



8. (nieobowiązkowe) Wybierz trzy osoby, które chciałabyś, aby opowiedziały o swoich ulubionych piosenkach Gackto :-)
- Nie będę wybierać, bo nie chciałabym pominąć kogoś, do kogo na blog zaglądam, a chętnie bym przeczytała o ulubionej piosence Gackto paru osób, więcej niż trzech :-) Więc jeśli ktoś ma ochotę na to meme, to zapraszam :-)

3 komentarze:

  1. Widziałam tę notkę i zastanowiłam się nad nią. I poległam już na pierwszym pytaniu - ulubioną piosenkę. Chciałam nawet przeprowadzić selekcję opierając się na pozostałych pytaniach, ale to nie za bardzo ułatwiło sprawę. Bo co prawda pierwszy raz pamiętam tylko kilku, ale czy są one w zakresie ulubione... Te ze wspomnieniami tez nie bardzo się z tymi z 2 pytania pokrywają... Za to gdy przyjdzie do ulubionego fragmentu tekstu, uzyskany zbiórt znów jest bardzo liczny...
    Cóż, jutro czeka mnie kilka godzin w autobusie ze swoimi myślami, to może jakoś to wszystko połączę i podzielę się z Tobą ulubioną piosenką G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki nie wymyśliłam, zmodyfikowałam więc tą notkę poszukując w mej pamięci wspomnień zwiaznych z piosenkami Gackto. Parę się znalazło.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: