The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

1 grudnia 2010

Wieści z gacktoświata - grudzień 2010

Już mamy grudzień :-) czyli prowadzę gacktowieści od pół roku ;-)
Do tego posta będę dodawała tylko informacje dotyczące projektu "Message! to Asia" ♥

- Nowe zdjęcia z planu i zza planu "Bunraku"
- "Fool's Mate" styczeń 2011, skany
- EVER (Making-Of Special Movie) ~HQ~ (plik)
- GACKT - NemuriXGACKT Pamphlet (Nagoya Version)
- Message! to Asia - “ほほえみプロジェクト-SMILE PROJECT” plus NOWE zdjęcia artystów, na aukcji Message! to Asia GACKT wystawił do sprzedaży swój samochód - czerwonego firebirda, video z konferencji, video FRAGMENT KONCERTU
- GACKT blog: 7.12.2010. Video z pieskami.
- [RADIO] 2010/11/27 FM愛知 - FM AICHI 「音楽無礼講」
- Monthly GG vol. 29
- video reklamujące "Nemuri Kyoshiro" DVD (? albo photobook)
- [TV] 2010.11.20 東海テレビ-「ぷれサタ! GACKT on Tokai TV (plus download link do tego video i do wcześniejszego video z 15 listopada - Yamasakipan)

Dalszy ciąg informacji: grudzień part 2.


Nowe zdjęcia z planu filmowego "Bunraku" :-) Podobają mi się, bo są takie przypadkowe, nieustawiane, nieretuszowane i wesołe :-) Wszystkie zdjęcia można obejrzeć na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena), a ja tu tylko kilka wrzucę :-) Wygląda na to, że Gackto się całkiem dobrze bawił podczas kręcenia tego filmu. a właściwie to mam cichą nadzieję, że zobaczył tam, że nic nie szkodzi, jak się jest trochę brudnym, trochę rozczochranym i pogniecionym ;-) Plus inny link do zdjęć: na Dears LJ.





No i jeszcze to zdjęcie dodam, bo normalnie rządzi ;-)


Skany z magazynu "Fool's Mate", styczeń 2011, w dużym formacie dostępne na stronie Twilight Dusk. (Thanks to Pyroyale). Są to zdjęcia z tegorocznego Camui Gakuen.



A to mam na pulpicie :-)))


Na blogu Tenshina jest możliwość pobrania pliku EVER (Making-Of Special Movie) w wersji HQ. Jest tofilmik dokumentujący nagrywanie teledysku. (Thanks to Tenshin).

Na swoim blogu Tenshin zamieścił skany GACKT - Nemuri X GACKT Pamphlet (Nagoya Version) w dużej rozdzielczości. (Thanks to Tenshin).


O wcześniejszych charytatywnych akcjach z udziałem Gackto pisałam w czerwcu, w poście Save our Dears, Super Stars, Message! to Asia. Udział Gackto w projekcie "Message! to Asia" został potwierdzony na stronie Gackt-and-Dears, a także na stronie akcji “ほほえみプロジェクト-SMILE PROJECT”, gdzie możemy zobaczyć zdjęcia artystów, którzy wezmą udział w koncercie. Oto program imprezy (czytelny po kliknięciu).

(Zdjęcie thanks to (1) Lady Irena). Rozpoznaję - oczywiście oprócz Gackto - jedynie Bae Yong Joona (ten na samym środku w garniturze).




(2) Więcej zdjęć na stronie Dears LJ we wpisie Dyan.
(3) Jeszcze parę zdjęć u Lady Ireny.
(4) Także na blogu Xrytalmad 
(5) Jeszcze zdjęcia u Lady Ireny
(6) I kolejne zdjęcia u Lady Irena
(7) I jeszcze tu zdjęcia u Lady Ireny
(8) I jeszcze kilka u Lady Ireny
(9) Kolejne tutaj, u Lady Ireny.
(10) I jeszczę parę tutaj, u Lady Ireny.
(11) Zdjęcia i download linki do fragmentów z konferencji i występów, na Dears na LJ (post zakłódkowany, trzeba dołączyć do grupy) (thanks to Sakura Liz).
(12) kolejne zdjęcia na Dears LJ od Sakury Liz.
(13) Jeszcze kilka u Lady Ireny.

(Thanks to Lady Irana, thanks to Xrytalmad, thanks to Dyan).



Na aukcji na rzecz "Message! to Asia" GACKT wystawił do sprzedaży swój samochód - czerwonego firebirda.


Tu lista aukcyjna wszystkich artystów, którzy biorą udział w projekcie "Message! to Asia". Jak widać, GACKT przebija wszystkich ;-)

Edit: Samochód został sprzedany dla osoby o nicku カピバラSan za 6 015 000 円.

Wideo z konferencji (thanks to Lady Irena), na blogu Lady Ireny również download link:



Video z fragmentami z występu Gackto i pozostałych artystów, bardzo małe fragmenty. Wygląda na to, że GACKT wykonał tylko dwie piosenki: Kimi no Tame ni Dekiru Koto i 12gatsu no Love song. Niestety umieszczanie tego videa na stronach zostało wyłączone, więc tylko link - obejrzeć je można na youtubie tutaj. Gackt bardzo ładnie wyglądał, śpiewał bez okularów. A to printscreen:


Lady Irena wstawiła to video u siebie, a także download link, wielkie dzięki! (thanks to Lady Irena), GACKT jest od 1.06, bardzo mi się to podoba, mam nadzieję, że gdzieś się pojawią te dwie piosenki w całości. Ciekawa jestem, co on mówi w trakcie "12gatsu no Love Song":



GACKT blog: 7.12.2010. Tłumaczenie wpisu na stronie Amaiakuyume (thanks to Amaiakuyume). Cieszę się, że w końcu coś napisał, bo długo długo nic nie było słychać, poza tym, że czasem ktoś coś na blogu napisał z ekipy "Nemuri". Różne zdjęcia urodzinowe, a to jakieś niewyraźne zdjęcie z treningu (jak to) i nic więcej. doszłam do wniosku, że on od miesiąca musi chodzić w tym swoim szarym dresie. W swoim wpisie Gackto zamieścił filmik, jak bawi się ze swoimi pieskami - ja już tych wszystkich psów nie odróżniam. Najlepsze są jego kapcie LOL :-) Ten filmik można ściągnąć z jego blogu lub sobie obejrzeć na youtubie. Po prostu kapcie, pieski i głos Gackto, jego samego nie widać.



To znaczy, że w końcu wrócił do domu z jednych występów "Nemuri" i teraz szykuje się do występów w innym mieście - w Fukuoce. Miło mi słyszeć jego głos :-) Normalnie jakieś dwa dni temu nagle się przestraszyłam, że coś mu się stało. Poszły jakieś plotki, że jest w szpitalu czy coś. GACKT napisał, że to nieprawda, że jacyś ludzie podszywają się pod niego w "Touch the Numbers":
Ah… it seems that there is a rumor going around recently that I was hospitalized…
Well, it's completely untrue.
It's just that lately there are people popping up on Touch the Numbers with my name
and writing updates I don't get the point of
It's a shame, but so the information doesn't get mixed up, I think I'm going to stop putting my name in the rankings.
Please don't get confused by weird updates.

GACKT wystąpił w programie radiowym [RADIO] 2010/11/27 FM愛知 - FM AICHI 「音楽無礼講」. Nagranie z tego programu jest tylko audio, ale wysłuchać tego programu można na youtubie. Podzielony jesty na trzy części: pierwsza, druga, trzecia. Pobrać w formacie mp3 ten program można ze strony Dears na LJ (post jest jednak zamknięty dla osób spoza grupy) (Thanks to Sakura_liz). Bardzo miło się słucha jak GACKT mówi. Staram się coś zrozumieć z tego, co mówi ta kobieta z radia i on, ale rozumiem tylko poszczególne oderwane słowa, takie jak: "telewizja", "nowy", "katana", "wyjęty spod prawa" (?), i chyba "wojownik", "Nemuri", "teatr", "o, naprawdę?", "czyżby?", "grudzień", "teraz", "wszyscy", "piękny", "naprawdę przystojny", "mężczyzna", "w tym tygodniu", "dziś" i jakby "posłuchajmy 'Setsugekka'" (o ile kikimashou ka (a może ikimashou) to mniej więcej to znaczy), trochę to za mało :-( no i ta kobieta zwraca się do niego bardzo, ale to bardzo grzecznie, bardzo wyjątkowo grzecznie, nazywając go "Gackto-sama".

Zdjęcia z Monthly GG vol. 29. można obejrzeć na blogu Dyan. Post jest jednak zamknięty dla osób spoza friendlisty ze względu, że są to materiały dla zarejestrowanych Dears i chodzi o to, by zbytnio nie rozpowszechniać ich w sieci.Są to zdjęcia z prób i z występów Camui Gakuen, i z "Nemuri Kyoshiro". (Thanks to Dyan).

Więcej zdjęć z Monthly GG vol. 29 zamieściła Lady Irena, również zdjęcia z wycieczki na ryby, na jaką jakiś czas temu Gackto wybrał się z You i Chachamaru. Post jest również zamknięty (Thanks to Lady Irena). Zdjęcia również tutaj, tutaj, tutaj.

Na stronie głównej Gackto pojawiło się wideo reklamujące "Nemuri Kyoshiro" i chyba DVD, nie wiem niestety, co to DVD będzie zawierać, czy sztukę, czy może jakiś film dokumentalny o tej sztuce. Sama reklama jest bardzo ciekawa polecam: gackt.com. (jeśli nie będzie chodzić, to tu jest w mniejszym formacie). Wideo to można pobrać na stronie Lady Ireny (thanks to Lady Irena).



Tu to video:



[TV] 2010.11.20 東海テレビ-「ぷれサタ! GACKT on Tokai TV - dopiero teraz znalazłam filmik, choć zdjęcia z tego programu widziałam już wcześniej. GACKT w yukacie, to ja lubię :-) Ładnie wygląda, pokazują go dopiero po minucie filmiku. Jest to jakiś kolejny program o jedzeniu. Mi się wydaje, że on tam je pierogi :-).


Część pierwsza:


Część druga:


Pliki tego video i wcześniejszego programu TV Yamasakipan z 15 listopada można pobrać poprzez linki zamieszczone na tej stronie. Pliki po zmianie nazwy z japońskich na czcionkę łacińską można złożyć programem HJSplit. Jest bardzo fajne. Mi się podoba, chociaż w sumie nic nowego, gadają o jedzeniu, GACKT je, również karmi jakiegoś faceta, pokazuje, jak gra w Touch the Numbers, czyli same znane rzeczy. Ale mi tego jednak nigdy dosyć ;-)

30 komentarzy:

  1. Świetne są te zdjecia ^^ A szczególnie to koszulce "The Gackt of America" xD po prostu świetne ^^ i wygląda tam jak taki 20paro letni chlopaczek ;)
    (ps. Miriel, moglebyś mi napisać maila do MItsuki? ^^ Bo na jej profilu ani nigdzie indziej nie moglem znaleźć. Bylbym wdzieczny ^^
    mój mail: ukasz_iwanecki@yahoo.pl (zaczyna się od u :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mail do mitsuki: shiroi_mitsuki@hotmail.com.
    Kanarek, podałeś swojego maila, a ja zaakceptowałam Twój komentarz ze względu na to, że piszesz o Gackto :-) Ale jak nie chcesz, by Twój mail był widoczny publicznie, to napisz, a go usunę :-) Ale usunąć mogę cały komentarz, nie mogę edytować Twojego wpisu :-)

    Ewentualnie napisz jeszcze raz komentarz o Gackto, a ja ten z Twoim mailem wtedy usunę :-) Chyba, że Ci nie przeszkadza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia ciekawe, nie powiem. szkoda, że film będzie dopiero w 2011, prawdopodobnie. zaciekawiła mnie pewna rzecz, o której napisał jakiś gościu na filmwebie. chyba widział ten film, powiedział, że wygląda jak komiks i przypomina Sin City. zagłosował 8/10. ciekawe, gdzie on to widział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miriel, nie przeszkadza mi mój mail ^^ nie obrażę sie, jak ktoś napisze xD Dziekuję za maila ;)

    Ja też nie mogę doczekać się aż w końcu będzie Bunraku u nas ;) a do 2011 już niedaleko, wiec nie szkodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszyscy czekamy na "Bunraku" ;-) Mam nadzieję, że się nie zawiedziemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teinei, ja Ci powiem gdzie mógł widzieć...
    Albowiem ja nie mogę odżałować, że nie mogłam jechać do Bydgoszczy w tym czasie, bo miałam przygotowanie do egzaminu + cholernie drogie wejściówki... Widział to na Bydgoskim Festiwalu Plus Camerimage, gdzie wyświetlano też, np. Okutibito.
    + w akcie depresji i rozpaczy, że nie mogę jechać, napisałam do kin i odpowiedź, którą dostałam jest taka, że nie ma jeszcze w Polsce dystrybutora, wiem niecierpliwa jestem, ale już bym chciała znać datę premiery, no~! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. W Bydgoszczy wyświetlano "Bunraku"???... Yae-san, koniecznie daj znać, jak się dowiesz, kiedy będzie polska premiera! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę, jak dowiem się czegoś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za info, przytłoczyło mnie to strasznie. ale w sumie cieszę się, że to było tak daleko ode mnie, bo i tak bym nie poszła, skoro drogie wejściówki były.
    mam nadzieję, że ogólnie do kin wejdzie, ciekawi mnie tylko, kiedy.

    Teinei.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tak wyłapywać słowa słuchając czegokolwiek w języku, którego sie uczysz. nawet jeśli to pojedyncze słowa. Ja ostatnio oglądając jakieś napisy zachwycałam się tym że rozpoznaję niektóre znaki kanji, co prawda w wiekszej części było to "oo, ten znak znam, ale co on znaczył":>

    A jeśli chodzi o "Bunraku" to przyznam że cieszę się że przenieśli Camerimage z Łodzi do Bydgoszczy. Inaczej strasznie przeżywałabym że mi to umknęło, w końcu mieszkam w okolicach Łodzi, a tak rozgrzeszam się bo do Bydgoszczy i tak bym nie pojechała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. te zdjęcia są zabójcze...w sensie niepozytywnym. Samuraj to z niego z lekka śmieszny (białe zęby, tona lakieru na włosach i manicure) tyle aktorów jest w Japonii, którzy bardziej by się nadali na tę rolę...może w filmie zażółcą mu te piękne dziąsełka i będzie jakiś pozytywny efekt. Siostra (najstarsza) też się dziwiła, jak zobaczyła zdjęcia z planu kogo wzięli do tej roli. Jejku naprawdę go lubię ale nie chcę aby ta rola sprawiła że jak wypowiem przy znajomych jego imię to wszyscy będą ukrywać uśmieszki i szydzić z niego...nie o to chodzi przecież.

    Doroshii-chan

    OdpowiedzUsuń
  12. Doroshii-chan, dlaczego? Wiesz, jak słyszę o tych białych zębach, to jedyne, co mi przychodzi na myśl, to że Wy mu zazdrościcie tych zębów ;-)) Jest samurajem jak trzeba, takim, jaki się może podobać we współczesnej Japonii, bo przecież on nie zakłada, że go będą oglądać na Zachodzie, czy my w Polsce, on wystawia "Nemuri" dla Japończyków. Podobałby Ci się i Twojej siostrze łysy samuraj z zarostem?

    Nie rozumiem, dlaczego ktoś miałby szydzić? To kwestia gustu, jeśli komuś nie podoba się jego styl, to trudno, ale nie trzeba się od razu wyśmiewać.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie, nie zazdrościmy mu jego zębów. Chodzi mi o to,że samuraje kojarzą mi się z mężczyznami z zarostem, tacy męscy z bliznami i tak dalej.
    Gackt jest piękny,idealny w wyglądzie ale do takiej roli wybrałabym inną osobę właśnie dlatego. Jako model spełnia swoją rolę.
    Nie wyśmiewam się, piszę to co myślę. Jak występował w FK wszyscy wyglądali jak prawdziwi samuraje a on jak nowoczesny mężczyzna po poprawkach plastycznych przeniesiony do tamtych czasów.
    Chodzi mi bardziej o Bunraku niż o Nemuri. Właśnie ten film będą oglądać ludzie z poza Azji i dlatego tak piszę. Nemuri to zgadzam się,że ludzie w Stanach np nie widzieli tego przedstawienia i Japończykom to się podoba.

    To,że on się wciśnie gdziekolwiek,albo go zaproszą, pokaże twarz przed kamerami, ubierze się w cokolwiek to nie znaczy, że mu to pasuje i nie wszystko wszystkim się musi podobać...ten facet nie jest przecież idealny. Każdy ma swoje zdanie.

    Zazdrościmy mu tego,że może sobie pożreć na faty przed kamerami ^^ o!

    Doroshii-chan

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak, to prawda, u nas tak się kojarzą samurajowie, ale tonie znaczy, że ten obraz z Japonii nie ewoluuje. My tu jesteśmy wychowani przez Kurosawe, wszystkim się prawie wydaje, że Japończycy powinni wyglądać, jak samurajowie od Kurosawy. Jak pokazałam znajomemu "Otoko Matsuri" to powiedział "to nie są Japończycy".

    Chodzi Ci o "Bunraku"? No ale przecież w "Bunraku" on za nic nie będzie odpowiadał, poza sposobem grania. I jego wygląd i fryzura i cały image to była decyzja reżysera i stylisty filmu, a nie jego. I to, jak on tam będzie wyglądał, to też przecież nikt nie będzie sądził, że on się tak sam ucharakteryzował.

    Pewnie, że nie wszystkim się musi podobać. Mi się na przykład nie podoba z 2004 roku, jak miał usta jak balony, i wyglądał moim zdaniem trochę na przygłupiego z tą miną, dlatego ciesze się, że potem już sobie w te usta nic nie ładował, i to mu się rozpuściło. No ale to kwestia gustu. Niektórzy uważają, że wtedy był piękny. Dla mnie piękny jest teraz. Idealny nie jest, ale prawie idealny jest :-)

    Co to znaczy "na faty"?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok w tej chwili mówimy same sobie, zobaczymy jak ocenią go inni po Bunraku. Na pewno będzie głośno. Myślę, że on musiał mieć wkład w to jak go ucharakteryzowali do filmu, wiadomo jaki on jest jeśli chodzi o wygląd. Skoro wcisnął się nawet do scenariusza i zmienił dialekt na ten z Kioto to nie mówiąc już o reszcie.
    2004 rocznik Ci się nie podoba? szkoda bo to jeden z jego najlepszych okresów moim zdaniem. Wtedy był...po prostu był.
    Zobaczymy jak będzie wyglądał w przyszłym roku...nie obejdzie się bez jego "dodatków" XD

    Na faty to znaczy za darmo lol

    Doroshii-chan

    OdpowiedzUsuń
  16. No OK, ale tak naprawdę, to mnie nie interesuje, jak go ocenią jacyś Amerykąńcy czy inni, którzy w ogóle ledwo wiedzą, kim jest Gackto. Być może jakiś wkład miał, ale jak widzę te zdjęcia z "Bunraku", na których jest taki rozczochrany i brudny i podrapany, to jednak mi się wydaje, że ucharakteryzowali go po swojemu. Co będzie w przyszłym roku, zobaczymy.
    Znalazłam stronę ze wszystkimi jego występami w Heyx3 od 2001 roku, i sobie porównuję, jak kiedy wyglądał. W tamtym roku był strasznie zmarnowany, jak się porówna z tym rokiem. Co będzie dalej, zobaczymy :-) W ogóle jak tak oglądam to wszystko, to uważam, że bez względu, jak on wygląda, to zawsze pozostaje tym samym ciekawym i wyjątkowym człowiekiem. No ale nie musi się przecież wszystkim podobać.

    OdpowiedzUsuń
  17. tak sobie siedziałam przy kompie i zobaczyłam, o czym piszecie.
    w ogóle, na Gackta powinno patrzeć się głównie poprzez pryzmat bycia muzykiem. bo on zdobył sławę głównie jako piosenkarz z niesamowitym głosem, spektakularnymi koncertami i talentem muzycznym. to, jak wygląda teraz i to, jak wyglądał kiedyś to tylko dodatek, na którym udało mu się dobrze zarobić w innych dziedzinach swojej kariery. nie wymagam od niego dobrej gry aktorskiej, przepięknego uśmiechu, ślicznej twarzyczki niczym nie zmąconej. bo on powinien nas urzekać dobrymi piosenkami, albumami (które poniekąd kiedyś wydawał rok za rokiem, były przecudowne i trafiały w serca słuchaczy). patrząc na to, co robi w tym okresie, ma już gdzieś to, czy jego piosenka znajdzie się na wysokim rankingu, czy fanom się to spodoba, czy ten styl mu pasuje, czy ma dobry głos... sam gdzieś wspominał, że ma zamiar skupić się na aktorstwie, więc naprawdę nie wiem, kiedy on wróci do bycia wspaniałym piosenkarzem, jakim był kiedyś. bo bądź co bądź, ostatni album wydał prawie 6 lat temu. i kiedy ktoś mówi mi, że Re:Born to też album ('nowy'), to pozostawiam to bez komentarza.

    odwiedziłam dużo for na jego temat, rozmawiałam z tyloma fanami... takimi naprawdę już dość długimi, słuchającymi Gackta od wielu lat. praktycznie każdy uważał, że jego osoba nadaje się teraz jedynie do żarcików (i uwierzcie, jego białe zęby, wytapetowana twarz i pseudo-pedalskie uśmieszki w stronę kamery nie są jedynie tematem moim czy Doroshii, bo o tym wypowiadało się wiele osób i wielu uważało tak samo). wydaje mi się, że on się traci w oczach tych, którzy pokochali go przede wszystkim za muzykę. może brak mu pomysłów, może już mu się znudziło. dlatego chyba próbuje szczęścia gdzie indziej.

    mówi się niby, że to ta sama osoba. bo to jest ta sama osoba. ale całkowicie inna... kiedyś wydawał mi się na tyle inteligentnym facetem, że potrafił napisać dobre utwory, zaśpiewać je zajebiście i wtedy właśnie TO kojarzyło się z pseudonimem Gackt.
    teraz co mi się kojarzy? kiedy pomyślę o Gacktcie z czasów dzisiejszych, jedyne co widzę, to Nemuri Kyoshiro, yukaty, katany, japonki, zmęczona twarz i prześliczny, wciśnięty do niej uśmiech. trudno mi sobie go skojarzyć jako piosenkarza, jakim przecież ma być.

    to tylko moje zdanie, rzecz jasna. być może ktoś inaczej odbiera to, kim on jest i kim był, zaczynając swoją karierę.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, Teinei, ja akurat nie uważam, że to, że jacyś ludzie na forach, podobno jego fani, się z niego śmieją, to ma obowiązywać, i nie uważam, że ta niby "większość", jak to przedstawiasz "starych fanów" ma rację. Bo ja z kolei czytam blogi angielskojęzyczne fanów Gackto, i one są pełne miłości, zrozumienia, akceptacji Gackto, i wcale nie jest to ślepa miłość. Ja z takim podejściem do Gackto, jaki Ty opisujesz, spotkałam się tylko i wyłącznie u Ciebie i u Doroshii.

    Dla Ciebie on jest przede wszystkim muzykiem, ale od lat on już wcale nie jest przede wszystkim muzykiem. W Japonii nazywają go od lat po prostu "artystą", jest raczej kimś w rodzaju popularnej osoby telewizyjnej, spotkałam się też z określeniem "terebi tarento". Skoro on już tyle lat temu zrezygnował ze skupiania się na muzyce, to nie ma co już od niego teraz wymagać, by nagrywał albumy. Ci, co kiedyś go kochali, a teraz się z niego śmieją... To bardzo przykre. Po prostu przykro się to czyta. Szkoda, że ci ludzie nie są w stanie spojrzeć trochę głębiej na niego jako na człowieka.

    I kto powiedział, że on "ma być" albo "powinien" być piosenkarzem. On jest sobą, i próbuje robić różne rzeczy, ja go za to bardzo cenię. Za to, że jest wolny w tym, co robi, że wciąż interesują go nowe rzeczy. Ale oczywiście nie wszystkim się to musi podobać. Ale jeśli kogoś stać już tylko na to, by się z niego śmiać, to przykre. Ja tego nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale Miriel, to, że Gackt wystąpi w Nemuri Kyoshiro, ubierze yukatę, pomacha mieczem i tak na okrągło, to wcale nie znaczy, że mu to pasuje. szanuję jego zamysły i plany na przyszłość daleką czy nie daleką, i to, że chce zostać aktorem, czy kimś innym, bo to jest jego sprawa, jego kariera, jego kasa i jego kolejne zera na koncie. nie spodoba się mnie, to spodoba się komuś innemu. właśnie na tym polega sława, że nie ważne, czy jest to dobre czy nie, czy spodoba się 70% fanom, a nie spodoba 30%, to i tak na tym zarobi.
    nie wiem, jak nazwać odczucia takich fanów, jak ja czy Doroshii. to po prostu ogromna tęsknota do tego, co było kiedyś. do tego, że kiedy pomyślało się o tym człowieku, jedyne, co wpadało do głowy to słowa 'wspaniały piosenkarz z urzekającym głosem! tak, to jest Gackt!'.

    nikt nie ma zamiaru się z niego nabijać specjalnie, bo to są jedynie odczucia różnych osób. nie uważam, że kiedy coś się komuś nie spodoba, to nie jest fanem. to tak, jakbym czytała Stephena Kinga i chwaliła każdą jego książkę, nawet tę najbardziej nudną i do niczego, bo przecież jestem fanką i wszystko muszę przyjąć na plus. nie na tym to polega. każdemu zdarzają się potknięcia, a czy jest to rzeczywiście potknięcie - to zależy jedynie od odbiorcy i od jego gustu. i ja na przykład cieszę się, kiedy ktoś potrafi powiedzieć bez klapek na oczach, że coś komuś nie wyszło i przede wszystkim dobrze to zargumentować. nie rozmawiałabym ze ślepymi nastolatkami, zakochanymi w Gacktcie z danego rocznika, które nawet nie potrafiłyby sensownie odpowiedzieć, dlaczego coś im się podoba w tym okresie, a dlaczego nie podoba się w tym. bo mówienie, że 'wygląda piękne i ślicznie' i wrzucanie do tego mnóstwa słodkich emotek nie jest dla mnie wystarczające... tak samo, to, że zwróci się na coś uwagę w sensie negatywnym, nie znaczy, że się tego zazdrości. zwracam uwagę na to, że Gackt nosi ciągle yukatę i nie podoba mi się to, ale nie zazdroszczę mu tego ;-)

    nie powinno być przykre to, że ludzie, którzy kiedyś go kochali, teraz się z niego śmieją. przykro jest właśnie tym fanom, którzy mają nadzieję, że Gackt wróci na scenę i wszystkim przypomną się jego dobre, owocne czasy, kiedy był piosenkarzem. piszę to dlatego, że kocham jego muzykę i z tą muzyką ma się już do czynienia od długiego czasu. sto razy bardziej wolę puścić sobie jego albumy niż włączyć filmik na youtube i patrzeć, jak sobie zajada nieznane mi rzeczy.

    skoro nie chce być piosenkarzem, nie chce już wydać albumu i uważa, że to już koniec - to niech o tym powie wprost. mógłby oświecić wszystkich czekających na nowy album i powiedzieć, że kończy z karierą muzyczną i zaczyna na przykład aktorstwo. wtedy, dobrze, nie będę już czekać i wymagać od niego niczego, co ma związek z muzyką. mogłabym mu wtedy ostatecznie podziękować za wszystkie wspaniałe lata, którymi mnie urzekł i trzymać za niego kciuki w dalszych sukcesach, jakie tylko miałby w planach...

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzisz, Teinei, ale między ślepą miłością nastolatki, a śmieniem się z artysty, bo nie spełnia naszych oczekiwań jest jeszcze sporo miejsca. Ja też rozumiem, że nie wszystko się musi podobać, ale śmianie się to brak szacunku. Co innego, jak ktoś się śmieje, ale nadal lubi, nadal ceni. A jak ktoś już tylko patrzy z politowaniem i się śmieje, to jest przykre. Co innego jest powiedzenie, że jakaś rzecz się komuś nie udała, że coś komuś wyszło śmiesznie, a co innego śmiać się z osoby.

    GACKT jest żywym człowiekiem, i nie ma obowiązku w kółko przez całe życie grać tej samej roli, tylko dlatego, że fani się do tego przyzwyczaili. To nie jest kwestia tylko zarabiania pieniędzy. Szczególnie, że on nie występuje dla tysięcy ludzi na stadionach, ale dla 300 w małej sali teatralnej. I nie mogą to być wygórowane ceny za bilety, bo by sobie na to ludzie nie mogli pozwolić. A do tego przecież kasę za występ dzieli się na cały zespół ludzi. Myślę, że on się w tym realizuje, robi to, co kocha. O to chodzi, nie?

    Widzisz, bo ja tak to widzę, że jak komuś się nie podoba już, to niech nie ogląda jego występów w TV, niech tylko słucha muzyki sprzed lat. I OK.

    A co do aktorstwa, to już chyba to powiedział: że teraz zamierza skupić się na aktorstwie. Dla mnie to wystarczająca deklaracja.

    OdpowiedzUsuń
  21. G świetnie wyglądał na tej konferencji. Choć... popatrzyłam na jego buty i zastanowiłam się .

    OdpowiedzUsuń
  22. Asai, ja też spojrzałam na te buty ;-) Widziałaś je na innych zdjęciach? moim zdaniem są super, ja bym takie chciała :-) Ale spójrz na buty pierwszego i drugiego od prawej ;-) Albo na buty drugiego i trzeciego od lewej - białe do ciemnego stroju :-) GACKT ma fajne buty - na obcasach, podobają mi się :-)) Ale i tak jest nawet na tych obcasach (prawie) najniższy z nich wszystkich. Pewnie założył buty na najwyższym obcasie, jakie miał :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie, na buty całej reszty nie zwróciłam uwagi. Jak i na to, że G najniższy:)

    Owszem, są całkiem fajne, ale muszą tak śmiesznie wyglądać z boku? i jeszcze te nogawki spodni...
    http://cdn.buzznet.com/assets/users16/ladyirena/default/msg-129234329135.jpg
    Nie znam się na butach, nie lubię ich kupować.

    Za to bardzo podoba mi się jego fryzura, taka swobodna. I niewidoczne okulary.

    OdpowiedzUsuń
  24. http://img-fotki.yandex.ru/get/4701/sweet-lady-irena.b1/0_cb51a_14954fe6_XL.jpg

    Oglądałam jedno anime "Darker than Black", w jednym z odcinków dziewczyny mmdlała na wspomnienie obojczyków bohatera. Zachwycała się ich kształtem. Ba, i później po tych obojczykach go poznała mimo że się przebrał.
    Zobaczyłam to zdjęcie (powyżej) i pomyślałam właśnie o tych obojczykach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na nim się ciuchy trochę tak jak na kobiecie jednak układają... To pewnie dlatego, że on nosi bluzki z kobiecymi dekoltami, a do tego wygląda trochę tak, jakby miał właściwie biust... Właściwie to ma trochę za długą tę bluzkę, bo ją sobie za klamrę od paska założył, i lepiej by to wyglądało, jakby ona była krótsza, albo bardziej przy ciele, nie?

    Asai, ja jestem skłonna mdleć na myśl o jego obojczykach ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie klata... my wiemy że on ma tam mięśnie, ale gdy pochwaliłam się domownikom zdjęciem jednym:
    http://i697.photobucket.com/albums/vv335/Asai147/Gackt/crea2008.jpg
    to właśnie czepili się tego że ma piersi.

    A może specjalnie ta bluzka dłuższa? żebyś spojrzała na klamrę, a potem niżej... widać Magnum? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. He, bo to rzeczywiście tak wygląda :-) ale mi się to u niego podoba. A bluzka trochę jednak za długa, chociaż masz rację, klamra przyciąga wzrok, a magnuma widać... Trochę mnie to w sumie dziwi, że on go tak... ostentacyjnie zawsze, hm, jakby to powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  28. Miriel: oprócz Gackto, na tych zdjęciach z Message to Asia jest jeszcze dwóch moich ulubieńców!!! <3

    Pierwszy z nich to: Kim Hyun Joong. Drugi to: Vanness Wu. Obaj stoją jako 2 i 3 od lewej strony (pierwsze zdjęcie grupowe). Heh. Byłam zaskoczona jak zobaczyłam że i oni biorą w tym udział. <3<3<3

    No i zastanawiam się za ile wylicytują autko Gackta. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Tamiko, dzięki :-) GACKT zaszalał z tym samochodem, inni dali do licytacji tylko ciuchy. Ja sprawdzam tę licytację co jakiś czas i jedna osoba tam się zasadziła na ten samochód, od początku nie daje się przelicytować, ciekawe, kto to ;-)

    A kim są ci Twoi ulubieńcy? Oni są Koreańczykami? (ja w ogóle Koreańczyków nie znam, ale miałam spojrzeć na ten Twój zespół właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails