The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

9 grudnia 2010

Kto w Japonii najlepiej się nadaje na wampira?

Cały świat rozrywkowy chyba zwariował na punkcie wampirów. Ja tego nie śledzę, ale nie sposób tego nie zauważyć. Już od dawna, jak wchodzę do empiku, wszędzie dookoła widzę wampiry: wampiry na plecakach, na piórnikach, na ołówkach, breloczkach, kubkach, zegarkach, plakatach, puzzle z wampirami, książko o wampirach, filmy o wampirach... Dużo tego. GACKT już dawno temu zaprzeczył, jakoby był wampirem, oficjalnie podał do publicznej wiadomości, że urodził się w roku 1973 a nie, jak twierdził kiedyś - w 1540 (na zdjęciach: po lewej HYDE i K.A.Z. z zespołu Vamps, po prawej Kamijo).

Jednak w Japonii obecność wampirów w muzyce rozrywkowej ma już długą i ugruntowaną pozycję, co potwierdza większość zespołów visual kei, które do znudzenia czerpią z tych samych elementów wampirzej stylistyki, prezentowanych już przez rockowych wykonawców lat 90. - róże, wystające wampirze zęby, żyrandole, koronki i cały przepych salonowy Europy i Ameryki z czasów fabuły "Wywiadu z wampirem". Jeden z najnowszych teledysków X Japan jest, no przecież, z wampirami, bo jakże by inaczej, a muszę przyznać, że Yoshiki całkiem całkiem nadaje się na wampira:



Są też i wampiry japońskie bardzo sparkling ;-) takie oshare kei, kolorowe i różowe. Ale przyznam się, że chyba wolę te w stylu Versailles i Kamijo, ponieważ w jakiś sposób te kolorowe i błyszczące od świecidełek wampiry przerażają mnie jeszcze bardziej... Takie jak np. te z zespołu Sug.

Japońska strona cinema.cafe.net ogłosiła ranking: Gdyby w Japonii kręcono film o wampirach, to jakich aktorów chciałbyś w nim widzieć? Oto wyniki:

日本でヴァンパイア映画を作るなら、主演してほしい俳優は?

1位:水嶋ヒロ - Hiro Mizushima 

2位:藤木直人 - Naohito Fujiki

 
3位:岡田将生 - Masaki Okada

4位:GACKT

5位:生田斗真 - Ikuta Toma

GACKT, jak widać, na 4 miejscu :-) Obawiam się jednak, że gdyby ranking dotyczył filmu o psychopatycznym mordercy, GACKT uplasowałby się jeszcze wyżej... zważywszy na jego rolę w "Mr. Brain"...

23 komentarze:

  1. Jak takiego słodziaka można dać w roli wampira... *gleb* Chociaż... Hiro grał w jednej dramie we fraku... W sumie to jakby go chcieli wycisnąć we frak to ja mogę oglądać *o* A może, z którego roku jest ta sonda, i miesiąc też bym chciała znać? :P 2 Pana nie znam, 3 mi śmignął w hanakimi, ale tylko to... Gackt... muhahaha ^o^ na mnie robi zawsze wrażenie to ujęcie http://i.dramacrazy.net/mr_brain_image_U5jjAvfZ1pOHESj.jpg ~
    Nadawał by się, ale tak napisałaś na psychopatycznego morderce/wampira/uchujina~/cokolwiek. xD I Toma... On dobrze gra, szczególnie podobało mi się z nim ,,Organizacja Recyklingu Samobójców" *o*
    Ale ja bym to trochę zmieniła... Gackt na pierwsze. Bo może sam sobie zmieni rolę i doda przymiotnik "psychopatyczny". :P

    OdpowiedzUsuń
  2. GACKT - psychopatyczny wampir? ;-))) Ten ranking jest świeżutki - z 30 listopada. A tak, to zdjęcie przez pętlę od sznura robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już wiem, czemu Hiro jest na pierwszym miejscu. xD
    Poza tym psychopatyczny wampir... może dobrowolnie chodzić do kościoła albo obwieszać się czosnkiem, i gackt będzie musiał zobrazować jego ból! To by było piękne. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. To dlaczego on jest na pierwszym miejscu? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby w komentarzach nie było samych zachwytów nad urodą japońskich panów, link do "artykułu" o japońskich wampirach:)
    http://hototogitsu.blogspot.com/2010/11/kto-ma-gowe-na-karku.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponieważ Hiro jakiś czas temu powiedział, że już nie będzie grał, ponieważ chce się skupić na pisaniu. Więc w mózgach ludzików zapewne było takie: ,,Chcemy go w czymkolwiek~!" Ja sama chce go w czymkolwiek. xD Poza tym on jest przystojny~ No i genialnie gra. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna kokardka-kursor, bardzo mi się podoba.
    Co do tła, to wolałam poprzednie - obecne jest jak crazy patchwork w kółka ;)

    O wampirach później - uściski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiewiórko, ten crazy patchwork zrobiłam sama ;-) Chciałam coś cieplejszego od tego jasnego różu, bo jak spadł śnieg i przyszły mrozy, to potrzebowałam czegoś na rozgrzanie. Może na święta wymyślę coś delikatniejszego, ale na razie jeszcze muszę się trochę pogrzać przy tych nasyconych kolorach. Cieszę się, że Ci się podoba kokardka :-) Myślę, że u mnie, gdyby jeszcze z kursora spadał śnieg lub kwiatki, to by było jednak za dużo.

    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... oglądałam jakiś czas temu kilka odcinków dramy i nie wiem czy japońskiej czy koreańskiej, ale stawiałabym na japońską o klubie hostów dla pań do towarzystwa, gdzie wystrój klubu i panowie byli poprzebierani w wampiry, a jeden host był wampirem i spał w trumnie w klubie :D
    Hiro wyglądał cudnie w fraku w dramie "Mój przystojny kamerdyner (Mei chan no shitsuji)" :)
    przykre, że Hiro zaprzestał grania :( ja też bym chciała go zobaczyć w czymkolwiek!
    I jeszcze jako wampirzaka bym chciała zobaczyć Kamenashiego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przedstawionych w rankingu najbardziej na wampira wygląda mi Masaki i Gackto. reszta jest za mało blada i za "żywa" ;)

    Co do tych wampirów różowo-czarnych to wyglądają jak jakaś pomyłka - jak ładniejsze wersje Jokera z Batmana, a nie jak wampiry. Ani to Drakula, ani Nosferatu ani Lestat ;)

    W teledysku podoba mi się jak w źrenicach pojawia się naprzemiennie odbicie młodzieńca i wilka (tylko czemu wilka? Przecież to wampir a nie wilkołak) - w każdym razie ładnie to zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie z tym Gacktowym gadaniem na temat swojej wampirzej natury to były tylko jaja, ale i tak żałuję, że to już ich koniec. świetnie było patrzeć, jak z pewną miną mówił o dacie urodzin, a wszyscy się ryli <3

    Toma Ikuta mnie zabił. gdzie on na wampira, matko z córką... *jeb z krzesła*

    a, i dziękuję za tego maila.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wampiry! Czystej krwi Noldorowie. No, może nie na wszystkich zdjęciach...:)
    Coraz bardziej się utwierdzam w tym przekonaniu:)
    Śliczny Masaki Okada. Swoją drogą, ciekawe, ze wszyscy aktorzy poza Gackto (i Fujikim) mają bardzo słodkie, niewinne, prawie dziecięce twarze. Czyli wampiry się kojarzą z czymś słodkim?

    OdpowiedzUsuń
  13. Asai, dziękuję za linka o japońskich wampirach, ciekawy ten tekst i rzeczywiście zupełnie inne te ich wampiry. Wygląda na to, że muzycy visualowi inspirują się raczej europejskimi wampirami :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiewiórko, dziękuję za komentarz, miło, że chciało Ci się spojrzeć na tych Japończyków :-) Zastanawiam się, czym się kierowały osoby wybierające tych aktorów na wampirów, czy "ten wygląda wampirowato", czy "tego lubię", czy raczej "o, ten to by mnie mógł ugryźć" :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teinei, a Ty będziesz pisać maila do Gackto? (już sobie wyobrażam, co mu piszesz...) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, napiszę mu coś po angielsku z pomogą przyjaciela, który ma ten język w małym palcu. spoko, nie będzie to nic obraźliwego... ;-) w sumie kij z tym. nie ważne, co mu się napisze, jakoś wątpię w to, że przeczyta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Teinei, mam nadzieję, że jednak go trochę lubisz, może nawet bardziej niż na to wygląda, i że jednak nie uważasz go za tak okropnego, jak czasem piszesz... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, Miriel-chan... podam Ci taki przykład. nie cierpię, kiedy ojciec mnie upomina o zejście z psem, nie znoszę, kiedy mi wciska jedzenie na siłę, nienawidzę w nim tego czy owego - ale nie znaczy to, że go nie kocham.
    nie lubię, kiedy Gackt ubiera się w yukatę, nie lubię tego, że się zmienił i nie przepadam za tym, że rezygnuje powoli z bycia piosenkarzem...

    ... ale wciąż, nie oznacza to, że go nie lubię ;-)
    ja go uwielbiam, za te wszystkie dobre rzeczy, które zrobił i być może jeszcze w przyszłości zrobi. i wciąż jestem jego fanką. zawsze będę...

    OdpowiedzUsuń
  19. W temacie wampirów:
    oglądałam kiedyś dwie anime o wampirach. Piewsza - "Karin", gdzie o wampirach mówili "kyuuketsuki", w drugiej "Vampire Knight" już z angielskiego "vampire" (tylko w japońskiej wymowie).
    I o ile te "vampire" to była arystokracja, piekni, młodzi, mroczni, a tyle w drugiej "kyuuketsuki" to była "zwykła" rodzina pijąca krew.
    I, pytanie pewnie retoryczne, ciekawe jakiego w tym rankingu użyli słowa na wampira:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Użyli słowa" ヴァンパイア, czyli "vuanpaia", czyli vampire ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te sparklujące oshare wampiry są śmieszne^^
    Dla mnie najlepszymi wampirami zawsze będą członkowie Versailles z Kamijem na czele^^ Kocham ten krótki filmik z nimi do ascendead master.

    Ale Gackt kiedyś powiedział, że nigdy ne twierdził, ze urodził się w 1540, ale, ze ktoś kiedyś zle Go zrozumiał i tak zostało.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, Kamijo jest bardzo eleganckim i rasowym wampirem :-) A GACKT to teraz ściemnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obejrzałam to jakiś czas temu, i to co mnie rozbawiło to to kiedy ona patrzy się w jego oczy a tam BUM!wilkołak,haha.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails