The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

27 listopada 2010

Zabawa: How Big of a Gackt Fan Are You? ;-)

To jest internetowy quiz, który właśnie... mi się znalazł ;-) Jest tutaj:


I wychodzi mi tylko 70 procent... Hm... To na jakim instrumencie on nie potrafi grać?...

Ale znalazł mi się też drugi test:


I wyszło mi \(*^-^*)/:


Dla sprawdzenia tego testu udzieliłam błędnych odpowiedzi, wyszło mi:


Nie wiem tylko, jaką ma tolerancję ten test na wynik "true fan"... Wygląda na to, że trzeba poprawnie odpowiedzieć na co najmniej połowę. Czyli pierwszy test jest bardziej miarodajny... (o ile można mówić o miarodajności takich testów ;-))

13 komentarzy:

  1. Hie, hie. Nie wiedząc nic i strzelając na chybił trafił ustrzeliłem 45%, czy 9 na 20 poprawnie. :)

    MumakiL

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę! może masz zadatki na fana Gackto?... (żartowałam, hehehe ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHAHAHAHA, w tym drugim teście wyszło, że jestem True Fan, chociaż nie wysłuchałem nawet 10 sek. jego muzyki, i nic o nim nie wiem, poza tym co obije mi się o uszy od pewnej osoby trzeciej. :p
    Myślę, że to dużo mówi o wszelkich testach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, to udzielę błędnych odpowiedzi i zobaczymy, co mi wyjdzie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszym wyszło mi 75 %
    w drugim też mi wyszło True fan.
    to znaczy, że powinnam się siebie bać. wiem za dużo XD wiem o nim więcej, niż o sobie samej...

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, Teinei, nie wydaje mi się, by dużo wiedzy o Gackto miało Ci zaszkodzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi w pierwszym też wyszlo 70% :( wydaje mi się, że nie gra na oboju, ale pewności nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też wyszło true fan :))) jestem dumna XDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo to jest taki specjalny test poprawiający humor fanom :-) Każdy jest "true" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miriel to chyba ma wysoką tolerancję na blędy, bo w pierwszym teście wyszło mi, że ejstem w przedziale 49-50% (czy jakoś tak) i, że Gackt byłby zawiedziony, w drugim zaś mam: True Fan!
    you really know your stuff! Gackt would be proud! ^^. Co niecoś o nim poczytałam, ale to nie żeby to zapamiętywać i pisać o nim książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli ten pierwszy test jest chyba bardziej wiarygodny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 85% w pierwszym teście (17 na 20 odpowiedzi poprawnych) i tym samym tytuł 'Big fan'.
    W drugim również i mi wyszło True Fan.
    Sama siebie zaskoczyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. 85% to niezły wynik :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails