The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

8 listopada 2010

Las jesienny, brązowy

Na dworze pada od kilku dni, coraz ciemniej i coraz bardziej szaro... Zostało mi jeszcze kilka zdjęć z ładnej jesieni :-)




Panorama lasu gdańskiego, bukowego w jego jesiennej postaci :-)



Zdjęcia robiłam w Gdańsku :-) Jest tam najpiękniejszy las, jaki widziałam w życiu :-) Jest piękny o każdej porze roku

2 komentarze:

  1. Na Twoich zdjęciach wygląda zupełnie inaczej, zupełnie jakbym patrzyła na nieznane miejsca. Nie chodzi o kolory, tylko o to, co pokazałaś na nich.
    Fajnie jest spojrzeć na znane miejsca innymi oczami :)))
    Panorama jest ekstra - mój aparat nie umie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Wiewiórko :-) to jest mój ulubiony las :-))

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails