The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 listopada 2010

Dla równowagi :-)

Ograniczanie się tylko do jednego nie sprzyja równowadze psychicznej, dlatego dla zachowania tejże wybieram się na koncert białych zarośniętych germańskich pogańskich metalowców :-)) Tak... nie można tylko i wyłącznie napawać się pięknymi i wydepilowanymi Japończykami z makijażem ;-)



Mam nadzieję, że to będzie dobry koncert :-))

A tu wykonanie koncertowe utworu "The Rise od Sodom and Gomorrah" - koncert z Polski z 2007 roku. A ta panienka ze złotymi skrzydłami to mi się od razu skojarzyła z Luthien w skórze nietoperzycy :-) Za linka dziękuję Sirielle.

11 komentarzy:

  1. Nazywasz to równowagą?? Powiedziałabym raczej, że to popadanie w skrajności ;)
    Mówisz biali zarośnięci germańscy pogańscy metalowcy, hmm... I pewnie żaden z nich nie roztacza wokół siebie Egoiste Platinum, intrygujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. He,he, jedną skrajność tylko druga skrajność może zrównoważyć ;-) A tak serio, to bilet na Theriona kupiłam jakieś pół roku temu :-) czy wcześniej nawet, jak nie byłam jeszcze taka zgacktowana. Ale to dobrze, przyda mi się teraz taki koncert :-)

    Widziałaś ten teledysk? Śmieszne jest to kamienne karaoke ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wybieram się na Heńka Garncarka i Śmiecionośne Płycizny.

    Pozdrawiam

    M.L.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ihhahaha :-) też dla zachowania psychicznej równowagi? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Therion? czy nie to nie oni grali jakąś piosenkę, którą mieli w tytule coś o Sodomie i Gomorze? z tego co pamiętam, bardzo mi się ten utwór podobał :)

    T.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, "The Rise of Sodom and Gomorrah" :-)
    Dodam linka we wpisie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mhm, właśnie o tę piosenkę mi chodziło, dziękuję. świetna jest :) może zapoznam się z jakimiś innymi, bo muzycznie dają radę ^^

    T.

    OdpowiedzUsuń
  8. A dlaczego nie można napawać się tylko i wyłącznie Japończykami?:P Prawdziwe piękno nigdy nie nuży!
    To żartem, a serio - rozumiem, że po takich klimatach Gackto będzie lepiej smakował:)?
    Miłego koncertowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żabko, o to właśnie chodzi ;-) Taaak, smakował i pachniał... ;-))) A poza tym, jak się ma szersze pole widzenia, to się bardziej docenia to, co jest tego warte ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem, że to nie w temacie tego tematu (heh), ale przeczytałam to Gacktionary. niektóre rozdziały leciały mi przez oczy, bo jakoś się skupić nie mogłam, ale większość jest napisana po dobrej myśli. próbuje przekazać coś dobrego, sensownego i bardzo mi się ten zamysł podoba, właściwie tego się po nim spodziewałam, bo przecież nie będzie pisał o niepowodzeniach, nie na tym polega jego rola 'podnoszenia ludzi na duchu i uczenia ich'. ale z niektórymi rzeczami się nie zgadzam, zwłaszcza z tym seksem. tyle, że on był szowinistą od zawsze i da się to zrozumieć, poza tym, on ma inny punkt widzenia. i właśnie na tym polegają te wszystkie rady, by walczyć, by się nie poddawać, by się uśmiechać, itd. wszystko zależy od tego, że on ma właściwie... dobry punkt widzenia.

    dziękuję za uwagę, oddaję głos do studia XD

    T.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails