The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

4 września 2010

Zabawa blogowa: to lubię :-)

Zabawa w "To lubię".

Zasady zabawy:
1) podaj kto zaprosił Cię do zabawy.
2) wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3) przekaż nagrodę kolejnym 10 blogerom
i poinformuj w komentarzach o tym fakcie.

\(*^-^*)/ Dziękuję Wiewiórce za zaproszenie do zabawy :-) To bardzo miło znaleźć się w gronie osób, które "się lubi" :-)

A teraz, co ja lubię, hm, nawet jeśli ograniczę się do chwili obecnej, to i tak trudno jest zmieścić się w 10 punktach. Szczególnie że mój cały blog dotyczy tego wszystkiego, co lubię! :-) Ale spróbuję :-) (kolejność przypadkowa):

1. Lubię Gackto!


2. Lubię koty :-) swoje i cudze :-) Oto moja Milusińska i Łapeczunia



3. Lubię morze


4. Lubię kokardki!


5. Lubię chmury


6. Lubię róże


7. Lubię zjeść dobre jedzenie, które ktoś inny dla mnie ugotował :-)

8. Lubię słuchać muzyki.

9. Lubię świat Tolkiena zamieszkany przez elfów.

10. Lubię spać.

Oczywiście jest jeszcze tysiąc rzeczy, które lubię, i nie dałabym rady ich wszystkich wymienić :-))

A teraz typowanie 10 blogerów... hm, hym, hym... kolejność również przypadkowa :-)

1. Wiewiórka - Śródziemna Przyjaciółka :-)
2. Lladia - Lolicia Księżniczka :-)
3. Mad Lane - Pani Realizmu Magicznego
4. Żabka - Urocza Kum(k)ająca Dama
5. Asai - Przemiła Gackto-fanka ;-)
6. Teinei - Jrockowa Maruda :-)
7. xmas_eve - Pani Kotów Trojga
8. Siwa -Pani Paprocha i Mufławy
9. Snjoflyga - Królowa Zimy
10. GACKT (iiihaha, też jest blogerem, a co... ;-)) tyle, że mu raczej o tej zabawie na blogu nie napiszę ;-))

Myślę, że ta zabawa nie musi być ograniczona tylko dla użytkowników serwisu Blogger. :-)

7 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcie Mili i Łapeczuni i jak doskonale oddają ich charaktery ;)
    Dziękuję, za przyłączenie się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziękuję za zaproszenie! I cieszę się, że obie lubimy spać:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podejście do zabawy. Zdjęcia dodają wyliczance nastroju i uśmiechu.

    Na Twój blog zwróciła moją uwagę Left Side of the Moon, teraz więc będę zaglądać i oswajać.
    Pamiętam, kiedyś na którymś forum dyskusyjnym ktoś zamieścił zdjęcia podpisane GACKT opatrzone komentarzem, który uznałam za niesmaczny i obelżywy. Pamiętam, że straszny wtedy zrobił się dym, kiedy broniłam tak widzianej wolności wyrażania siebie i swoich upodobań. Wtedy robiłam to zdroworozsądkowo, bez wiedzy na ten temat. Teraz, między innymi dzięki LSotM, zamierzam poświęcić nieco czasu na poznanie tej estetyki. Intryguje mnie, podobnie jak kobiety w męskich rolach.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabbath, dziękuję za komentarz i bardzo mi miło, że zajrzałaś na mojego bloga :-). Zapraszam do czytania, do oswajania, mam nadzieję, że znajdziesz tutaj coś, co Ci się spodoba lub Cie zaciekawi. Uwielbiam komentarze, więc please feel free to comment (nie wiem, jak to zgrabnie po polsku by brzmiało ;-)) nawet starsze posty.

    Co do wolności wyrażania swoich poglądów, hm... uważam, że to co prawda jest argument, ale nadużywany, i czasami usprawiedliwia brak kultury osobistej. Bo, oczywiście, każdy ma prawo do wyrażenia własnych poglądów, i mam prawo powiedzieć, że coś jest "wspaniałe i to kocham", jak również, że "tego nienawidzę i jest to do d...", ale jednak uważam, że czasem tę drugą opinię warto raczej zachować dla siebie, zamiast psuć atmosferę na forach itp.

    Generalnie mam takie podejście, że warto swoją energię przeznaczać na bardziej pozytywne działania. Dlatego dziwią mnie wszyscy antyfani, którzy poświęcają masę energii, czasu i zaangażowania na informowanie świata o tym, że czegoś nie lubią. Ale w sumie mają do tego prawo... ;-)

    Pozdrawiam serdecznie i z ciekawością zajrzę na Twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolność wyrażania swoich poglądów powinna ograniczyć się do wyrażania opinii, a nie sądów wartościujących. Jeśli napiszę, że jakiś mężczyzna mnie osobiście nie pociąga, to wystarczy. Kiedy czytam, że ktoś wygląda "jak ciota" to dla mnie nic nie mówi to o obiekcie, a bardzo wiele o autorze wypowiedzi, który jednym, głupim, niczego nie opisującym stwierdzeniem obraża wszystkich homoseksualistów, osoby preferujące taki styl i czytelnika, skazując go na obcowanie z rynsztokową terminologią. Mnie także uraża, bo ogólnie uraża mnie każda dyskryminacja.
    Tylko o osobie na zdjęciu taki "kwiatek" nic nie mówi. Przynajmniej mnie, bo ja nie uznaję istnienia czegoś, co nazywamy ciotą. To puste, brzydkie słowo.

    "Generalne podejście" mamy takie samo. Trzeba być nie lada frustratem, żeby poprawiać sobie samopoczucie naskakując na ludzi i zjawiska, których się nie pojmuje.

    Ogólnie wiem, że nie mam Cie do czego przekonywać. Tak tylko piszę, bo mierżą mnie takie zachowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sabbath, właśnie! Powiedziałaś to, nad czym myślałam od wczoraj, ale nie wiedziałam, jak to ubrać w słowa. Że są własne odczucia, są opinie, są poglądy i są sądy wartościujące. Najbardziej przemawia dla mnie to, jak ktoś pisze "To mi się nie podoba, nie czuję tego, nie rozumiem itp", bo to naturalne, że nie wszystko musi się podobać, ale nie trzeba od razu "obrażać" przedmiotu dyskusji. A napisałaś jeszcze coś ważnego: często pejoratywne, czasem obraźliwe określenia pojawiają się wtedy, jeśli ktoś po prostu nie rozumie danego zjawiska, i nawet nie spróbował, lub nawet nie chce zrozumieć.

    Świat w ogóle, i świat kultury jest tak złożony, że wydaje mi się, że każdy może w nim coś dla siebie znaleźć, według własnego gustu. Przecież nie wszystko musi się wszystkim podobać :-)) (to by było nawet straszne!).

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: