The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

17 września 2010

Ogród Wiewiórki

Jakiś czas temu odwiedziłam Wiewiórkę w jej ogrodzie. Oto piękne późnoletnie kwiaty, które okazały się wyjątkowo fotogeniczne i na tyle sympatyczne, że mój aparat przestał się buntować i nawet co nieco udało mi się sfotografować z bliska :-) (mój aparat czasem z bliska po prostu udaje, że nic nie widzi... szczególnie gdy niebo jest trochę zachmurzone).

Hortensja krzaczasta "Anabelle".

Wisteria.

Nasturcja (z zębami).

Tawuła japońska.

Rozchodnik okazały. Kwiaty mokre po deszczu.

Maczek kalifornijski - eszolcja.
A tam w kwiatku też jest kropelka deszczu :-)

Budleja dawida.

A oto Bibi Bibunia, która towarzyszyła nam w spacerze po ogrodzie :-))


Jak mi Wiewiórka podpowie, to podpiszę i pozostałe kwiatki :-)

7 komentarzy:

  1. Podpowie... :D rozchodznik okazały, maczek kalifornijski (inaczej eszolcja) i budleja dawida (krzew, którego zapach wabi motyle). Hortensja to hortensja krzaczasta odmiana 'Anabelle'.

    Swoją drogą Twój aparat jak już się zdecyduje robić zdjęcia, to wychodzą one bardzo ładne - u mnie nasturcje wyglądają jak plamy płonącego pomarańczu, wszystko się zlewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fotogeniczny ogród. I podziwiam znajomość botaniki wiewiórczą.
    Miriel, u Ciebie ostatnio sezon na zmiany:)? Tło wciaż nowe, tym razem elegancko-japońskie- z dodatkiem kokardek;). Czysta radość dla znużonych oczu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żabko, u mnie chyba non stop jest sezon na zmiany... Nie mogłam sobie dobrać wystroju bloga, aż w końcu to tło zrobiłam sama. Być może będzie się jeszcze trochę zmieniać, ale nie powinny to już być duże zmiany. Może dodam jeszcze tu i tam serduszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiewiórko, dziękuję za nazwy kwiatów, już dopisałam. U mnie też nasturcja oślepiła aparat, i to jest właśnie najmniej oślepione zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasturcja przepiękna, muszę jakąś dorwać i sprawdzić, czy oślepia mój aparat. Do ideału brakuje mi tylko zdjęcia uroczej Pani Ogrodniczki z Kwieciem, skoro i kotek się załapał....
    A ta budleja to jakaś taka bezowata.

    To pisałam ja-Małgonia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgoniu, dziękuję za komentarz :-) Uroczą Panią Ogrodniczkę jeszcze trudniej sfotografować niż nasturcję :-) ponieważ ucieka z kadru :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogród Wiewióreczki imponujący jest. Może nie rozmiarem ale układem, różnorodnością i bogactwem kwiatowo-drzewno-roślinnym. :D Najbardziej podoba mi się Tawuła :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: