The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

13 sierpnia 2010

Under Code Production - Megaromania

Przesłuchuję sobie visualowe zespoły wytwórni Under Code Production. Jest to niezależna wytwórnia założona przed Kisakiego - lidera i basisty już nieistniejącej grupy Phantasmagoria, a także muzyka grającego w wielu innych zespołach i autora własnych muzycznych projektów. Jak na razie niczego zachwycającego nie odkryłam, wytwórnia "specjalizuje" się w stylu visual kei, muzycznie od metalu z growlem w stylu kotekote kei do oshare kei. Zespołów w sumie trochę do przesłuchania jest, do obecnie wydających pod skrzydłami Kisakiego zalicza się między innymi Megaromania, która na razie spodobała mi się najbardziej muzycznie, i ClearVeil, którzy są po prostu całkiem ładni (pod warunkiem, że nie mają na twarzach dziwnych makijaży ;-). Pełna lista zespołów tej wytwórni znajduje się tutaj: tutaj są główne zespoły obecnie funkcjonujące, zespoły już nieistniejące, i zespoły wcześniej wydające w Under Code, które tę wytwórnię opuściły.


Megaromania jest młodym zespołem kotekote kei (old school visual), który pierwszy minialbum wydał rok temu. W listopadzie 2009 roku ukazał się pierwszy pełny album "Prophetic Faction-the Universe-", zawierający między innymi utwór "APOCALYPSE", który mi się bardzo spodobał. Tutaj w sukni, z misterną blond fryzurą i świecznikiem w dłoni chwieje się wśród ruin budynku wokalista (to takie odstępstwo od tego, że w sukniach występują gitarzyści). Ma dosyć łkający wysoki głos, ale całość naprawdę mi się podoba. Nieźle grają i utwór całkiem niezły. Tych, którzy są wrażliwi na dziwne dźwięki, uprzedzam że jest tu trochę skrzekliwego growlu. Słuchałam tez ich innych utworów i całkiem całkiem :-)



Na początku sierpnia tego roku ukazał się kolejny singiel grupy: "AURORA-destinies of world-", a utwór tytułowy to całkiem dobry visualowy metalowy, ale melodyjny kawałek :-) Dobrze mi się ich słucha po prostu :-)



W skład zespołu wchodzą:
翠-Sui- (wokal),
美沙麗-Misery-(gitara),
蜘影-Chikage- (gitara),
氷牙-Hyoga- (gitara),
wcześniej na perkusji: 憐蛇-leda-

2 komentarze:

  1. Oo miło, że się nimi zainteresowałaś:-) Ja osobiście uwielbiam Megaromanię i w ogóle całą wytwórnię UCP. Dzięki nim mogę by ć spokojna, że prawdziwy visual nie zginie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, Lladia, że zajrzałaś. A Megaromanię podpatrzyłam u Ciebie ;-)) i zaciekawiło mnie, jak grają :-)) Myślę, że visual się bardzo dobrze trzyma w Japonii, najwyżej trochę ewoluuje, ale myślę, że skoro istnieje i rozwija się już trzecie dziesięciolecie, to przetrzyma jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: