The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

13 sierpnia 2010

Polimerowe gwiazdki

Przed wyjazdem na koncert zdążyłam jeszcze zająć się wypiekaniem koralików z kolorowej polimerowej termoutwardzalnej masy fimo. Uturlanki z fimo zajmują mi półkę (teraz już tylko jedną) w lodówce, czasem zdarza mi się ulepić i uturlać jakiś kolorowy wałeczek, który potem kroję na plasterki, nadziewam na patyczki, gwoździki lub szpilki i piekę w piekarniku. Cudzym ;-) Bo mój nie ma ustawianej dokładnie temperatury, więc go nie używam. Takie upieczone koraliki i ozdoby są całkiem trwałe, twarde, można je lakierować, nawlekać na żyłkę, robić z nich kolczyki i zawieszki. Oto moje ostatnie wyroby (część była ulepiona już dawno, ale upiekłam je dopiero niedawno):





Ciekawe tutoriale na różnego rodzaju wzory z fimo znaleźć można tutaj, należy klikać na angielskie lub hebrajskie nazwy wzorów przy zdjęciach.

2 komentarze:

  1. Fajne te Twoje plasterkowe gwiazdki, jak lizaki o szalonych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewiórko, większość z nich już chyba widziałaś, chociaż miałam jeszcze uturlanki z tymi samymi wzorami w lodówce, więc je upiekłam niedawno. Zupełnie nowe są tylko te białe :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: