The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

5 lipca 2010

Wieści z gacktoświata - lipiec 2010

Wpis będzie edytowany na bieżąco ;-)
Podsumowanie, co znajduje się we wpisie:
- nowy różowo-panterkowy blog Chachamaru
- notka o blogu You i o tym, że szukał prezentu dla Gackto
- reklama Gackto "Tsutaya", i link do przetłumaczonych przez Amaiakuyume anegdotek z "Monthly GG"
- tłumaczenie ścieżki dźwiękowej fragmentu DVD "Platinum Box X – Gackt & You Trip
- skany z magazynu "Fool's Mate" wydanie sierpniowe
- skany z magazynu "Future Original" z 2000 roku
- sesja zdjęciowa MALICE MIZER do teledysku "Illuminati" z 1998 roku
- zdjęcia MALICE MIZER i Gackto z 1997 roku
- podstrona na oficjalnej stronie Gackto: SWEET 10 DIAMOND
- nowy singiel Gackto "Ever".
- ♥ ♥ ♥ relacja z urodzinowego koncertu Gackto, który odbył się 4 lipca w Osace ♥ ♥ ♥
- relacja z urodzinowego koncertu YFC Gackto z Osaki ze strony hiszpańskiej.
- info o filmowaniu ostatniego koncertu europejskiego
- "dziennik" z trasy koncertowej YFC uzupełniany linkami do relacji z koncertów przez Jo z Camuilove.
- sfotografowane strony z najnowszej sierpniowej "Areny 37*" (m.in. GACKT w stroju Belskarda)
- Zamieściłam wpis z dwoma pytaniami na stronie Dears na Livejournal. Jedno pytanie dotyczy fanowskiego wideo z youtuba, które, jak przypuszczałam, dotyczy przyjaźni You i Gackto, ale jest całe po japońsku, i pytałam się Dears o tłumaczenie. Druga sprawa dotyczy nieakceptowania komentarzy japońskich przez staff z GACKT Blog. Mój wpis i komentarze znajdują się tutaj.
- skany sierpniowego "Out of Music" (dzięki Asai za linka :-))
- skany z "Fools Mate" z 2001 roku


Zamieściłam komentarz na blogu Gackto, z życzeniami... ciekawe czy mi go zaakceptują, bo info obok mojego imienia mówi, że komentarz jest w moderacji i czeka na zaakceptowanie... ;-)) Nie wiem dlaczego wcześniej wydawało mi się to niemożliwe... ;-))



Wpis po angielsku nie został zaakceptowany. Nie wiem, może nie lubią obcokrajowców (to nie jest wykluczone), może nie rozumieją po angielsku, może pisanie w obcym języku na japońskiej stronie jest obraźliwe, nie wiem. W każdym razie napisałam drugi komentarz pod tym samym postem, tym razem tylko po japońsku. No i zaakceptowali...


Tam musi być ktoś zatrudniony do moderowania i akceptowania tych komentarzy, ponieważ wygląda na to, że wszystkie komentarze przechodzą przez moderację, a pojawia się ich pod każdym postem Gackto od średnio 500 do ponad tysiąca. Pod urodzinowym wpisem pojawiło się dotychczas ponad 1500. Jak się przyglądałam, jak szybko się pojawiają, to ten ktoś, kto się tym zajmuje, robi to cały dzień, i jest w stanie zaakceptować średnio po 500 dziennie.

Chachamaru (lat 50 (!), gitarzysta z zespołu Gackto) założył bloga na oficjalnej stronie gackt.com. Blog jest oczywiście w... różową panterkę :-) Bo różowy to ulubiony kolor Chachamaru :-)


YOU (gitarzysta i skrzypek z zespołu Gackto) cały dzień szukał prezentu, o czym napisał na swoim blogu, nie pisząc dla kogo szuka prezentu i co w końcu kupił. No ale to i tak wszyscy wiedzą, o kogo chodzi ;-)) You, odkąd kupił sobie nowy aparat fotograficzny, który "wygładza" zmarszczki i sprawia, że wszyscy na zdjęciu wyglądają młodziej - robi sobie w kółko zdjęcia i zamieszcza we wpisach.


Jak to się stało, że nie widziałam tej reklamy?! Amaiakuyume przetłumaczyła fragment z comiesięcznego pisemka wydawanego przez Gackto dla fanów (Monthly GG, wydanie sierpniowe), w którym jest mowa o nagrywaniu reklamy Tsutaya CM:



Anegdotki są całkiem wesołe, można je przeczytać tutaj.

Emi przetłumaczyła wycieczkę You i Gackto z wydania DVD "Platinum Box X – Gackt & You Trip", jest to pierwsza część tłumaczenia.To jest to, o czym kiedyś pisałam, że oni sobie czasem chodzą na wycieczki, zachodzą do sklepów, coś po drodze zjedzą, gdzieś się po drodze pomodlą, odwiedzą fanów, i to jest filmowane.

Tutaj można obejrzeć skany z magazynu "Fool's Mate" wydanie sierpniowe (dla członków Dears na LJ), lub tutaj na stronie Diru.

Na stronie Ryuik można obejrzeć i zapisać sobie skany z magazynu "Future Original" z 2000 roku. Stare zdjęcia :-)) w wersji blond. A także hadcorowe zdjęcia z 1998 roku z sesji zdjęciowej MALICE MIZER do teledysku "Illuminati". A także jeszcze starsze skany z 1997 roku.

Na oficjalnej stronie Gackto w dzień urodzin pojawiła się nowa podstrona - galeria przedstawiająca nowe, zaprojektowane przez Gackto naszyjniki: Sweet 10 Diamond. Są to: Eternity z białego złota (cena: 2 800 000 jenów, czyli... około 100 000 złotych), z żółtego złota, ze srebra (380 000 jenów), a także Re:PURE.


Ukazał się nowy singiel Gackto "Ever". Wydanie CD/DVD wygląda tak (okładka wydania regularnego tak mnie drażni, że nie będę jej pokazywać). Fragmentów piosenek można posłuchać na oficjalnej stornie Gackto w części "Dyskografia", lub na Youtube. Są to około 40-sekundowe fragmenty piosenki "Ever" i remiksu "Uncontrol".


Na stronie Twilight Dusk można przeczytać relację z urodzinowego koncertu Gackto, który odbył się 4 lipca w Osace. A więc ten koncert się odbył... Z powodu tej zmiany czasu, nie wiem, czy Gackt był w szpitalu przed czy po tym koncercie (chyba ustawię sobie na komputerze czas japoński, to wszystko będzie jasne...).

Z relacji wynika, że Gackto był na tej kroplówce przed koncertem. Autorka relacji pisze, że nie wiedziała nic o tym szpitalu przed koncertem (dowiedziała się o tym dopiero później) i że nic po Gackto nie było widać. No prawie nic. Miał włosy z jednej strony zaplecione w warkocze, i srebrny makijaż na powiekach (i niebieskie stringi). Podczas "Zan" machał kataną, a podczas "Lu:na" oczywiście zerwał z siebie koszulę, aż guziki latały, i generalnie rzucał się po scenie jak szalony podczas całego koncertu. Oczywiście był tort.

relacja z urodzinowego koncertu YFC Gackto z Osaki tutaj, ale po hiszpańsku. Są za to zdjęcia sprzed koncertu i filmiki z Gakuchi.

według informacji ze strony Amaiakuyume, ostatni koncert z europejskiej trasy Gackto - w Bochum w Niemczech - będzie filmowany.

Jo z bloga Camuilove prowadzi "dziennik" trasy koncertowej YFC, i edytuje ten wpis, który uzupełnia o kolejne linki do relacji z koncertów i zdjęć. Znajduje się tam między innymi link do koncertu z 7 lipca (czyli z dzisiaj, bo dzisiaj dodaję tę informację), w której między innymi Rory-chan pisze:

Anyway. Gackt.

My god is he beautiful. Surely from now on everytime I see a photo shopped to hell I'll.. rage. To be able to look straight at his face and see every expression while his voice blasts through the speakers and carries you away is really the most amazing thing I've ever experienced. I think anyone would be awestruck by such a stage presence. His energy flows right into you, the closer you are the more you feel it.

Na blogu Lady Ireny, tutaj, można zobaczyć sfotografowane strony z najnowszej "Areny 37*", z sierpnia. Jest w niej zdjęcie Gackto w stroju Belskarda z "Dragon Nest" z błękitnymi szponami, i dwa zdjęcia z tym nieszczęsnym kapeluszem i nową fryzurą. Chyba już do wszystkiego jestem w stanie się przyzwyczaić...

Na stronie Dears na Livejournal w komentarzach Zankimaru znajdują się linki do skanów z siepniowego wydania "Out of Music". Podobają mi się szczególnie zdjęcia na szarym tle :-)) Dziękuję Asai za linka i info, bo sama bym przegapiła te skany :-)


Znalazłam skany z "Fools Mate" z 2001 roku: tutaj.

21 komentarzy:

  1. z tą ceną za naszyjnik kogoś chyba porąbało e.e' no ale tanie być nie może.
    reklama Tsutayi jest bardzo fajna, ha ^^
    ech, ten Chacha, zawsze nazywam go od starej, różowej pudernicy. ale miło, że nie zrezygnował z panterki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo wieści :) i świetne te kolorowe serduszka, jak je wstawiasz? Jako obrazki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewiórko, serduszka najpierw wstawiam w Wordzie, z "wstaw", "symbol" i wybieram serduszko jako literę w czcionce Times. Potem kopiuję i wklejam w post, ale w funkcji "Edytuj kod html", bo jak wklejam w zwykłym, to kodują się jakieś błędy. A piszę już normalnie w funkcji "Nowy post" :-) Kolory nadaję im tak, jak się zmienia kolor literom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że z Bochum ma być filmowane, może ukaże się DVD do nabycia w Europie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Asai, dziękuję za komentarz, ale coś mi się jakby zgubił... Zobaczymy, może sam się odnajdzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. oj no tak cena naszyjnika przeraża ;___; ciekawe ile osób sobie pozwoli na taki zakup :)
    Fajnie,że Gackt zgodził się sfilmować dwa ostatnie koncerty po Europie,będzie o czym dyskutować ^^ co do relacji z koncertu...to nie wiem czy cieszyć się z jego energii czy mam być przerażona,że po pobycie w szpitalu znów chce tam trafić i tak na okrągło...
    Dzięki w ogóle za informacje,zawsze jak tu wchodzę dowiem się mnóstwa ciekawych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Doroshii-chan, miło mi, że tutaj zaglądasz :-) Ja słyszałam, że filmowany będzie ostatni tylko koncert, wiesz coś może o tym, że będą dwa filmowane?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dwóch okładek "Ever" mimo wszystko podoba mi się okładka CD, zwłaszcza gdy oglądać ją w wersji czarno białej. W tej od DVD nie pasuje mi strój G, wiem że to ten cały Belserk (?) z Dragon Nest, ale jest taka sztuczna...
    Ciekawe jakie będzie to "Ever" po preview mi się nie podoba, ale w końcu ludziom którzy słyszeli to na koncertach się podoba. Pozostaje czekać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog w różową panterkę:D Chachamaru jest uroczy. Tak sobie myślę, że gdyby GacktJob był typowym zespołem Visual kei to Chacha na pewno byłby ‘damą’ w sukni (zresztą w chińskiej sukience na koncercie Diabolos fajnie wyglądał:)

    Chciałabym zobaczyć miny osób pracujących na planie tej reklamy na widok pojedynku z persem. To musiał być dość niezwykły widok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asai, a mi nawet po wysłuchaniu fragmentu "Ever", chodziła ta piosenka po głowie, więc wydaje mi się, że pewnie będzie mi się podobać. Mi się podoba okładka do wydania DVD singla, ponieważ jest taka w stylu Gackto.

    OdpowiedzUsuń
  11. BlueNigella, ja lubię Chachę, i normalnie w głowie nie mieści mi się, że on ma 50 lat, to jest wprost nie do uwierzenia! :-) Chacha w sukience (różowej!) wyglądałby uroczo :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam Chachę i byłam w szoku kiedy się dowiedziałam ile ma lat, bo wygląd i pokłady energii scenicznej nie zdradzają jego wieku. A o rozmiarach jego słabości do różowego przekonałam się ostatnio oglądając dość pokaźną galerię jego zdjęć na facebooku – prawie na każdym miał na sobie jakąś część garderoby w tym kolorze:) Najfajniejsza była jedna fotka zrobiona w trakcie prób przed RR II, gdzie praktycznie wszyscy (członkowie zespołu, tancerze, obsługa techniczna) mieli na sobie czarne t-shirty i czarne spodnie tylko on do czarnej koszulki założył różowe spodnie:)
    Chacha w różowej sukience - od razu przypomina mi się fragment z Platinum Box VII, kiedy Gackt kupił mu bawełnianą malinowa sukienkę jako pidżamę, a ten nie miał wyboru i musiał ją założyć:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chacha w różowym jest słodki, i myślę o nim "mama Chacha", mam takie wrażenie, że on się nimi wszystkimi opiekuje, też między innymi z racji tego, że jest starszy. Widziałaś to odtatnie zdjęcie ze Staff Blog? Ja Chacha w różowych klapkach pilnuje śpiącego Gackto? :-)) Mnie to rozbroiło :-))

    A ja nie widziałam tego Platinum Box, kurczę... :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam to zdjęcie, jest słodkie:) I dodatkowo jakby próbowało przekazać fanom: czuwamy nad każdą chwilą odpoczynku (snu) Gackto, bo wiemy jak jest mu potrzebna.

    Ja obejrzałam tylko dwa Platinum Box i fragmenty kilku pozostałych, bo bariera językowa i brak napisów dają o sobie znać w trakcie seansu, ale ten kowbojski obóz jeździecki fajnie się ogląda nawet bez tłumaczenia:) Kapelusze rodem z Dzikiego Zachodu i Gackt na białym koniu odwiedzający dziewczynę obdarowaną prezentami na Diabolosie to spora odmiana względem późniejszych ‘szkolnych wycieczek’:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nazbieram pieniędzy, to przez NeoTokio chyba zacznę kupować te Boxy, bo tego jest za dużo, ja się w tym na Youtubie gubię :-)) Oglądałam różne fragmentami, i coś też kowbojskiego widziałam... Hm, czy to było to, co oni jechali konno, a Chacha za nimi biegiem? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie, to jest fragment z tego boxa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na zdjęciach nowej Areny nowa fryzura G prezentuje się dużo lepiej niż na tym zdjęciu z gazety.
    Pewnie polubię ostatecznie ten styl gdy zobaczę te skany.
    A kapelusz jak z konferencji o Dragon Nest:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do nowej fryzury - http://appealing.at.webry.info/
    Zobacz okładkę tego pisemka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki, Asai, widziałam tę okładke dzisiaj na Dears LJ. Fryzura dla mnie jest OK, nie podoba mi się kapelusz, ale niech mu będzie, ale ten papieros... :-( Mam nadzieję, że to tylko tak do zdjęcia, i że on jednak nie pali.
    A na konferencji "Dragon Nest" też mi się nie podobał przez ten kapelusz właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na skanach z Areny i Pati wygląda, jak dla mnie, na niezapalonego. Ale w PV do "Flower" palił takie same...

    Bo właśnie znalazłam skany z nowej Areny i Pati, jeszcze nie ma ich na Dears, więc podrzucę linka:
    http://www.megaupload.com/?d=PJVF1BBZ
    źródło:http://community.livejournal.com/ohgacktyoudidnt/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki, Asai! Ja chyba za bardzo jestem zmęczona, bo zaglądałam, owszem, na ohgacktyoudidn't, ale nic nie zauważyłam... Albo to może dlatego, że się tam nie zalogowałam. Przez to, że cały dzień mam zapchany różnymi rzeczami, a potem japoński do 21.00, że chyba momentami nie kontaktuję. Dzięki :-)

    Na dodatek, świadomość zbliżającego się koncertu prawie pozbawia mnie rozumu... Wielkie dzięki za linka :-) Zaraz obejrzę.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: