The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

16 lipca 2010

Takiego HYDE'a lubię

HYDE (lat 41) - fani Gackto dobrze wiedzą, kto to jest. To wokalista śpiewający od początku lat 90. w zespole L'Arc~en~Ciel (można to wymawiać po prostu: Laruko), potem wydawał solowe albumy, a potem zdecydował się ten swój solowy projekt określić mianem VAMPS, po to by docenić swojego współpracownika K.A.Z-a (lat 42), i od tej pory nagrywają i występują jako zespół. Muzykiem wspomagającym zespół na basie jest Ju-ken z GacktJob, czyli muzyk Gackto.

VAMPS: K.A.Z. i HYDE.

Każdy fan Gackto zna HYDE'a, ponieważ... w 2003 roku, jak byli młodymi patykowatymi chłopaczkami, to HYDE i GACKT (i You, i znany aktor Leehom Wang) zagrali razem w pełnometrażowym filmie "Moon Child", którego nie widziałam (tak, wiem, że to skandal), ale którego widziałam fragmenty, i na podstawie tego jestem przekonana, że GACKT wtedy marnym aktorem był ;-)) Wtedy też zaczęła się przyjaźń Gackto i HYDE'a, ze strony Gackto prawie że romantyczna, pełna zachwytów nad drobnym, niewysokim (jakieś 158 cm), jasnowłosym i nieśmiałym wokalistą L'Arc~en~Ciel. Wbrew fantazjom miłośników alternatywnego gacktoświata w wersji gakuhai uważam, że panowie jednak później zbyt często nie mieli okazji się widywać, a to dlatego, że obaj byli bardzo zapracowani, a HYDE w 2000 roku poślubił Megumi Oishi, a w 2003 urodził mu się syn. Chociaż GACKT aż do teraz wypowiada się o HYDzie bardzo ciepło, i wiem, że w tym roku był u niego na urodzinach, nie sądzę, by były to uczucia odwzajemnione. (I tutaj uwaga: wszystkie zdjęcia krążące po sieci przedstawiające Gackto całującego się z HYDE'em są fotomontażami).

GACKT i HYDE z czasów zdjęć do filmu "Moon Child". 
To moje ulubione zdjęcia przedstawiające ich razem :-)

Właściwie można powiedzieć, że publicznie razem pokazywali się jedynie w czasach "Moon Child", kiedy to razem udzielali wywiadów i pozowali do zdjęć, i... raz, w 2008 roku na halooweenowym koncercie VAMPSów 31 października w ZEPP w Tokio :-) A zdjęcia z tego koncertu są urocze, ponieważ HYDE występował w "zakrwawionej" sukni panny młodej i wyglądał w niej przeuroczo. Musiał to być rewelacyjny występ, ponieważ VAMPSom na perkusji towarzyszył GACKT :-) Czy ktoś może ma namiary na video z tego koncertu?? :-)) A oto zdjęcia:





A to fragment opisu tego koncertu:

Decorated like a bird (yes, it says bird), HYDE appeared in a wedding dress stained with blood that gave off the image of a dead bride who had risen from the dead. With the fans shouting out shrill cries of, “CUUUUTEEE”, HYDE, swaying back and forth giving him a womanly appearance replied, “It seems like you like this [kind of look], I should make it a habit!”. VAMPS first song out of a total of ten songs was 「LOVE ADDICT」 and guitarist K.A.Z, with his vehement sound, was singing enthusiastically.
For the encore, the performers all gathered on the stage for a one time only session band. The special guest, Gackt, come running on, exchanging a warm hug wth HYDE. Although they worked together in the 2003 movie, “MOON CHILD”, this was the first time for the pair to perform together on stage.
The last song was Motley Crue’s, “Shout at the devil” and with HYDE taking the vocalist, Gackt played the drums for the first time at a public event, bringing to a close this once a year festival.

A piszę o VAMPSach, ponieważ (dzięki Lladii :-)) zobaczyłam dzisiaj nowy teledysk do piosenki VAMPSów "My First Last". I jak wcześniej, po zobaczeniu video do "Devil Side", odechciało mi się przekonywać do tego, co VAMPS robią, to po zobaczeniu "My First Last" stwierdziłam, że mi się to podoba, i jednak zaryzykuję zapoznanie się z najnowszą płytą "Beast". :-) Ogień, morze i księżyc, i lampiony na tle nocnego nieba. Bardzo ładne i klimatyczne. Takiego HYDE'a lubię :-)

15 komentarzy:

  1. och tak to się łączy,kto zna Gackt'a musi znać i HYDE'a. Film Moon Child zachwycił mnie tylko pod względem "ukazania" wzajemnych uczuć pomiędzy głównymi bohaterami :)
    ach i ten tekst Gackt'a "oh yes,oh yes" pięknie wypowiedziane,niczym prawdziwy mafioso ;DD film jak już pewnie wiesz posiada dużo gatunków od komedii do akcji.
    marzyło się wtedy aby Gackto i Hyde pozostali razem jako para kochanków(ale tylko w tamtym okresie gdy byli tacy chudziutcy i niewinni....) chyba nawet krążyły plotki o ich relacjach,ale szybko zostały rozwiane.
    Co do Vampsów,wolę ich poprzedni image. Teraz drażni mnie wygląd HYDE'a. Lubiłam jak Hajdziowy wymachiwał swoimi loczkami na Trouble XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. w internecie doszło nawet do plotek, że HYDE rozwiódł się z Megumi. i że ma dwóch synów, nie jednego. nie wiem, ile w tym prawdy.

    sam album BEAST zalatuje Larukami, a nie o to chyba chodzi w tworzeniu nowego projektu z nowymi albumami i z osobną nazwą. ale piosenki mają fajne :)

    no i żałuję tej relacji z Gacktem. znaczy, że to poszło w zapomnienie. pobyli przyjaciółmi do zakończenia zdjęć do Moon Child i znajomość się rozpłynęła, jakby w ogóle jej nie było. czasami Gackt coś wspomni o jego urodzinach, to wszystko. raz wspomniał, że HYDE jest najczęściej odwiedzającą go, sławną postacią w Japonii. przynajmniej zrobili wokół siebie dobrą reklamę z powodu filmu i piosenki do niego zaśpiewanej. chyba obaj zmienili się nie do poznania, i może nie potrafią już dogadać się tak, jak wcześniej. no i poza tym brak czasu też ma swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow naprawdę nie widziałaś Moon childa? Ja oglądałam to chyba z 10 razy XD Absolutnie uwielbiam♥♥♥ Ja też szukałam tego haloweenowego koncertu i znaleźć nie mogę:) Jakbyś kiedyś widziała to proszę wyślij mi linka^_^ Muszę przyznać, że mimo tego, że bardzo lubię Laruku to za muzyką Vamps nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie gdyby nie "Moon Child" nie wiedziałabym chyba, że Hyde istnieje:)) zawsze mówiąc o tym filmie znajomym zaczynam o wymienieniu jego wad, wielu. Np. scena śmietci Sho - zamiast płakać bo umiera, płaczę ze śmiechu widzac jak umiera. Bo smiechu to co nie miara:) Wrócisz z koncertu, ochłoniesz, to na pewno poszukasz go w sieci:)

    Wczoraj zasłuchiwałam się właśnie solowymi dokonaniami Hyde'a - "Jesus Christ" i "Hideaway" - znakomicie się przy nich podlewa ogródek:))

    Do Vamps jakoś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. asai, scena śmierci Sho była rzeczywiście śmieszna aż do płaczu. nie wiem, może to zbyt duży nacisk amerykańskich produkcji i małe niezrozumienie tych japońskich. ale gdybym umierała w taki sposób, śmiałabym się sama z siebie :D

    no, ale Miriel-chan, polecam Ci Moon Child, bo film właściwie jest leciutki. tak lekki i czasem tak bzdurny, że mało się z niego rozumie. ale Gackt nadrabia kiepską grę swoją miną, to wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że VAMPS wydają nową płytę. Jakoś bardziej podoba mi się kliamt ich utworów niż brzmienia Laruku i lubię ich pierwszy album, więc tego też z chęcią posłucham. Dzięki za informację, teraz go nie przegapię:)

    Co do Moon Child to osobiście wydaje mi się, że pod powieszchnią lekkości porusza on poważniejsze tematy: wyobcowania, siły i znaczenia przyjaźni, potrzeby tolerancji, przemijania i ulotności chwil szczęścia... i pobrzmiewa w nim przez cały seans jakaś nuta smutku. Co nie zmienia faktu, że jest w wiele zabawnych momenów(zamierzonych i niezamierzonych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorochii-chan, ja za bardzo w Vampsów się nie wczuwałam, ale dla mnie muzyka HYDE'a brzmi podobnie, i generalnie czy to Laruko, HYDE czy VAMPS, to ja to odbieram jak w zasadzie "ten sam zespół". Z tych wszystkich projektów i tak podobają mi się tylko niektóre utwory, chociaż te niektóre właśnie to nawet bardzo. Czyżby Ci się nie podobał superblond HYDE'a? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teinei, jak zdobędę "Moon Child" to od razu go obejrzę, ale ja go po prostu nie mam. Mi się podoba utwór do tego nowego teledysku Vampsów, uważam, że HYDE najlepiej brzmi w tego rodzaju utworach, takich spokojniejszych i z klimatem. Ma ciekawy głos, który właśnie w takich piosenkach robi największe wrażenie (na mnie w każdym razie). Nawet wybaczam mu, że śpiewa po angielsku ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, ja mam ten film na moim chomiku. masz tam konto? tylko on trochę warzy, a za ściąganie większych plików trzeba by zapłacić, by sobie kupić przynajmniej 1GB transferu. gdybym miała swój transfer, kopsnęłabym Ci, żebyś sobie mogła zobaczyć. ale extra konto skończyło mi się niedawno ;_;

    tak, HYDE świetnie brzmi w spokojnych piosenkach, dla mnie to najlepsze, co może być. zdziwiło mnie jedynie trochę to, że poprzedni album był bardzo krzykliwy i sądziłam, że tak będzie przez cały czas. a tutaj znowu powrót do spokojniutkich utworów.
    yup, angielski można mu wybaczyć ;)

    yy, no i napisałam nową notkę, jak chcesz to sobie poczytaj. pewnie znowu jest nie-w-twoim-guście, ale ciekawam, co o tym sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lladia, jak tylko uda mi się gdzieś namierzyć ten halooweenowy koncert, to dam znać. Ale może są jakieś społecznościowe internetowe grupy fanów Vamps, i oni może oni to mają?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez pół roku, na początku fascynacji G, też poszukiwałam "Moon child", bezskutecznie, aż pewnego dnia, umówiłam się z przyjaciółką w parku, wtedy pierwszy raz powiedziałam jej o G (bo nie widujemy się za często). i wyobraźcie sobie moją radość gdy okazało się, że jej kolega niedawno ściagnął i dał jej własnie "Moon Child".
    Cudowny zbieg okoliczności.
    Sorki, że o tym pisze, ale to było tak fajne wydarzenie, że musiałam wywołać Twój/Wasz uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne jest ich wspólne zdjęcie z filmu :) A HYDE w sukni wygląda bardzo kobieco. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asai, mam nadzieję, że za jakiś czas gdzieś znajdę "Moon Child", ale to po koncercie i po wakacjach na spokojnie się porozglądam za tym filmem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Porcelanko, ja lubię to zdjęcie, bo oni tacy młodzi i zabawni wtedy byli :-) HYDE ślicznie wygląda w tej sukni, choć on normalnie nie ubiera się w kobiece ubrania. To przebranie było wyjątkowe, bo jednorazowe :-) Dziękuję za komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeglądałam pewną stronę i znalazłam "Moon Child" do pobrania:
    http://www.yellowcinema.com/j-movie-moon-child-2003/
    Trzeba się zarejestrować aby zobaczyć linki, ale to nie problem:)
    Asai

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: