The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

11 lipca 2010

Takanori Nishikawa & Atsushi Sakurai

Jestem pod takim wrażeniem, że nie jestem w stanie w ogóle nic napisać. Zamurowało mnie... Takanori Nishikawa & Atsushi Sakurai:



Edit: wymieniłam video, bo tamto zostało zablokowane :-( szkoda. To jest trochę gorszej jakości, i jest z napisami arabskimi i romanji. Ale dobrze, że jest :-)) Mam nadzieję, że za jakiś czas ktoś jeszcze raz wrzuci tę lepszą wersję.

10 komentarzy:

  1. podoba mi się Takanori z tym swoim głosem. o ile za abs nie szaleję jakoś namiętnie (za T.M.Revolution jeszcze bardziej), to jednak posłuchać lubię.
    fajnie to wyszło e.e'

    OdpowiedzUsuń
  2. O kur..co za power! Dali czadu :) Pięknie się współgrali głosami,lubię tych dwoje przystojniaków :) Jestem w szoku normalnie he he
    Dzięki za wrzucenie filmiku. jak słodko się przytulali :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :) Bardzo energetyczny i przystojny duet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Teinei, dzięki za komentarz :-)

    Ochłonęłam na tyle, by coś dodać na ten temat: jest to piosenka "Dress" zespołu Buck-Tick, w którym śpiewa właśnie Atsushi (czyli ten czarny i mroczny Noldor o feanorejskim wyglądzie :-))

    Ten występ z koncertu Abingdon Boys School jest z tego roku. Atsushi jest rocznik 1966, więc pan ma ponad czterdziestkę. Ów drobny Takanori (w spódniczce w kratkę), choć na to nie wygląda, właśnie w tym roku minął czterdziestkę ;-)) Myślałam, że nie ma nawet 160 centymetrów wzrostu, ale net podaje wszędzie, że ma 161 (chyba w obcasach), i 40 kilo wagi. To taki naprawdę drobniutki przystojniak :-))

    Panu Noldorowi i jego działalności zaś zamierzam się przyjrzeć :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Doroshii-chan, proszę bardzo :-) Cieszę się, że się spodobało :-) Ja teraz cały czas słucham oryginalnego nagrania tej piosenki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porcelanko, dziękuje za komentarz :-) Mnie ten duet oczarował :-) Atsushi to jest właśnie ten Noldor, którego zdjęcia Ci wysyłałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne... Usta same rozciągały mi się w uśmiechu gdy oglądałam ten występ.
    Już samo intro zapowiadało coś ciekawego, a potem gdy Takanori zaczął śpiewać... najlepsze jednak ich zachowanie na scenie... Nawet sposób montażu poszczególnych ujęć mnie zachwyca:)
    Kurczę, wspaniałe...
    Wielkie dzięki za zamieszczenie tego video. Wielkie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Posłuchałam i mówię BOSKIE! To tyle:)Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Madzia, dzięki :-) cieszę się, że Ci się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sakurai jest wspaniały .Uwielbiam go .Może ktoś ma jakieś informacje o jego życiu prywatnym to proszę się podzielić .Anka

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: