The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

15 lipca 2010

GACKT już jest w Europie! 2010

GACKT na swoim blogu napisał o polskich fanach krzyczących do niego w Anglii desperacko po japońsku "Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!" :-)))) przynajmniej tyle zrozumiałam ;-) Od razu mu napisałam, że jestem "polskim fanem" :-)

Amaiakuyume już przetłumaczyła! Całość tutaj.

Not just from England,
but from Poland too, fans came rushing out to wait for me.
They were desperately yelling
"Happy Birthday Gackt"
in Japanese.
"I've kept them waiting"
I muttered over and over.



 Preview najnowszego teledysku Gackto:



Yes!!! On już jest po tej samej stronie kuli ziemskiej, normalnie przeżywam, jak nie wiem co, i samej mi się to śmieszne wydaje, i sama się z siebie śmieję, ale ręce mi się już trzęsą, to co będzie przed samym koncertem???? :-))) Przeczytałam na razie takie łamane googlowe tłumaczenie blogu Gackto, że przyleciał do Holandii, a teraz szykuje się do wyjazdu do Londynu, chodzi po ulicach i robi zdjęcia (he, he, jak typowy japoński turysta ;-))). Ojej... :-DDDD

Trasa, dla przypomnienia, wygląda tak:

16 lipca (jutro, piątek): O2 Academy Islington (Londyn)
18 lipca (niedziela): Alhambra (Paryż)
20 lipca (wtorek): Salamandra 1(Barcelona)
22 lipca (czwartek za tydzień): Theaterfabrik (Monachium) ♥
24 lipca (sobota): Zeche (Bochum)

No to trochę Gacktowieści :-)
Uwaga, są edytowane i dopisywane.
  


tutaj można posłuchać w całości najnowszej piosenki Gackto, z najnowszego singla, czyli "EVER".
tutaj można ten utwór... eeee... ;-)  thanks to Dyan.
Amaiakuyume przetłumaczyła ze słuchu tekst utworu "Ever". Tutaj :-)
były tancerz zespołu Gackto - SHIBA - został aresztowany z powodu używania narkotyków.
tłumaczenie dzisiejszego blogu Gackto z przyjazdu do Europy, pobytu w Holandii i na temat byłego tancerza z zespołu, Shiby, który został aresztowany. Thanks to Amaiakuyume.
miasto Joetsu w prefekturze Niigata już zapowiada udział Gackto w nadchodzącym Kenshin Festival, który odbędzie się w dniach 21-22 sierpnia. Thanks to Lady Irena.


GACKT na okładce magazynu "Appel-ing" nr 8. Thanks to Lady Irena. (szczerze? Nie podoba mi się to zdjęcie).

Podobno do trasy koncertowej YFC Gackto w Japonii zostały dodane dodatkowe koncerty... Są to cztery dodatkowe koncerty z Zepp w Tokio:
23 sierpnia, 24 sierpnia zwykłe i...
28 sierpnia (koncert podzielony na sektory: tylko mężczyźni na pierwszym poziomie sali i tylko kobiety na drugim poziomie)
29 sierpnia (wszyscy fani mają być w kostiumach kąpielowych...) taaa... zawsze wydaje mi się, że nic mnie już nie zdziwi, i zawsze potem coś mnie właśnie zadziwia...) Thanks to Xrytalmad.

Grając maniacko w Touch the Numbers GACKT prowadzi jednocześnie coś w rodzaju takiego twittera czy mikrobloga. Jego wpisy - od maja aż do lipca, można przeczytać przetłumaczone tutaj. Z wpisów tych wynika, kiedy mu się coś stało, kiedy miał kroplówkę, kiedy koncert, kiedy było nagrywanie videa do teledysku (no i te kroplówy zaczęły się już pod koniec czerwca).

Scena walki z gry "Dragon Nest", w której słychać głos Gackto, można obejrzeć fragment tutaj. Ale to tylko głos ;-)

Na Laście ludzie już zaczynają pisać w shoutboksie wrażenia z londyńskiego koncertu, np:

Oh and he said that we were all amazing. He looked a little surprised at just how much we loved him, lol. He promised that he would come back.

Na oficjalnej stronie Gackto nowe zdjęcie.

Uwaga: To nie jest GACKT... ;-)) To cosplayer Gackta, nawet nie wiem, czy to dziewczyna, czy chłopak, ale dziwnie tak patrzeć na kogoś, kto jest do niego podobny, lecz nim nie jest...

Relacja polskiej fanki z koncertu w Londynie. Kyotaku.

Relacja Shmilly_desu z koncertu w Londynie.

Tu fani krzyczą do Gackto przed koncertem. To pewnie był ten moment, kiedy zauważył polskich fanów. Niech już będzie ten koncert, bo ten facet mnie wykańcza... ;-)

32 komentarze:

  1. Powiem Ci szczerze, iż tłumaczenie czegokolwiek przez translatora Google, doprowadza mnie (często) to niepohamowanego ataku śmiechu. Jednak z drugiej strony, lepsze to niż patrzenie się w te japońskie krzaczki i życie w nieświadomości co jest tam napisane. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam tłumaczenie na amaiakuyume.
    trochę mnie wkurzył ten wątek dotyczący jego tancerza. o ile dobrze zrozumiałam, Gackt jest na niego wściekły, bo brał dragi. bo miał problemy psychiczne, duchowe, jakiekolwiek.
    tak, jakby sam nie pamiętał, co osobiście przeszedł w życiu i ile miał rzekomych depresji. rozumiem, że narkotyki to mało fajna sprawa, ale w taką sytuację powinien chyba przemilczeć. tym bardziej, że to małe 'obrabianie dupy publicznie' oO'
    ten gość nigdy nie przestanie mnie zadziwiać. czy to pozytywnie, czy negatywnie.
    a może to normalne... w Japonii... :D

    no ale fajnie, że jest już w Europie. chyba kiepsko radzi sobie ze zmianą czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wspaniała wiadomość. Chwytam telefon i dzwonię do przyjaciółek:))
    Ciekawe czemu najpier Holandia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tamiko, rzeczywiście, szczególnie japoński jest strasznie przekręcany przez translatora ;-)) ale dopóki ktoś nie przetłumaczy tekstu normalnie, to nie ma wyjścia :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Teinei, a moim zdaniem to GACKT to naprawdę mądry facet i ma u mnie duży szacunek za to, jak przedstawił sprawę tego tancerza. Bo ta sprawa nie przez Gackto stała się publiczna, skoro facet został aresztowany i sprawa wyszła na jaw, to GACKT jako jego pracodawca nie może się schować i milczeć, bo jest odpowiedzialny za swój zespół i za opinię o całym zespole, który się składa z wielu ludzi. I ten wstyd, który ściągnął na siebie Shiba, kładzie się cieniem na całym zespole i psuje opinię o Gackto i jego zespole. Dlatego właśnie GACKT publicznie przeprosił fanów za tę nieprzyjemną sytuację, to bardzo kulturalnie i mądrze z jego strony. Gdyby przemilczał sprawę, to oznaczałoby, że po cichu popiera branie dragów przez swoich pracowników.

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak, tutaj akurat jest duża racja. właściwie można mu się wcale nie dziwić, no i zapomniałam że facet został w końcu aresztowany i tak czy owak trzeba było o tym napisać. no, ale czasami dziwi mnie, jak Gackt potrafi pisać o wszystkim w sposób taki... swój. taki lekko 'arogancki'. no ale to w sumie zrozumiałe, że wkurza go branie dragów i ogólnie pakowanie się w takie kłopoty.
    sama też wkurzyłam się z taką podobną bardzo sytuacją.

    OdpowiedzUsuń
  7. hm,myślę,że Gackto specjalnie mówi o tym głośno,żeby nie był postrzegany jako osoba,która wszystko ucisza... mnie to tam nie bulwersuje,zrozumiałe,że jest zły,to jego przyjaciel...
    Mirel jak się czujesz przed koncertem? adrenalina skacze pewno co? :))) gdybyś mogła coś z tegoż nagrać na telefonie i później przesłać byłabym baaardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kto będzie miał lepszy widok na G na tym koncercie podzielonym...
    Ale kostiumy kąpielowe? zamurowało mnie. przynajmiej nikogo nie okradną:))

    OdpowiedzUsuń
  9. w kostiumach kąpielowych?! fak. o_O'
    uuh... ten... i co, no to Gackt też powinien być gieraryhir i wyskoczyć w jakichś kąpielówkach! bez ochraniacza.
    to ja miałam nadzieję na zwalającą z nóg, nową piosenkę, ale teraz mi nadzieja przepada. powiem, że mnie to dziwi i śmieszy, choć nie powinno, bo to-jest-Japonia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Okradać się może nie będą, ale co z kobietami...? No nie wiem, nie wiem, może to tylko dowcip? ;-) Jakoś nie wyobrażam sobie tych dziewczynek w bikini ściśniętych między facetami w kąpielówkach. Przecież ludzie pisali, że na koncertach jest taki ścisk, że dziewczynom zrywają się staniki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Doroshii-chan, mi przed koncertem to już się ręce trzęsą. Dziś był koncert w Londynie, a nikt nic nie pisze! Normalnie nic!

    OdpowiedzUsuń
  12. ej, no właśnie, ja chciałam zapytać, czy to jest osobny koncert, czy wspólny. i to trochę dziwne, Gackt narzekał na obmacywanie wśród fanów, a potem wpada na pomysł ubrania się praktycznie w nic. przecież wtedy tym bardziej wszystko będzie się zrywać, różne rzeczy mogą em... stanąć (heh ;)) i różne ręce mogą gdzieś wylądować. nie wiem, o co tu chodzi w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Wam się podoba teledysk??? \(*^-^*)/ Ten kapelusz mnie wkurza, ale całość chyba będzie niezła! :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie w ogóle wkurza ten ubiór. i fryzura. no ale chyba fajnie się zapowiada... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kostiumy kompielowe całkowicie mnie rozbroiły:D Czyżby to wynik skojarzenia powstałego po zapoznaniu się z relacjami z koncertów mówiącymi, że jeszcze w trakcie nieomal dosłownie topisz się i 'pływasz' w pocie?;) Na tych koncertach musi być na prawdę gorąco:)

    Co do PV to jeszcze sama nie wiem co myśleć, bo spodziewałam się że będzie nawiązywał do Dragon Nesta (jak okładka wydania zawierającego klip DVD), a tu zupełnie inna koncepcja (związana z okładką, ale CD). Zastanawiam się tylko, co to ma być takie błyszczące pod okiem? Myślałam, że to sprawka photoshopa na okładce 'Appealing', a tu się okazuje, że to część make-up. jakoś dziwnie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba upodobał sobie takie dodatki na twarzy, na RRII też miał jakieś świecące-coś, a'la pęknięcia. też mnie to trochę zaskoczyło, do tej pory wszystkie jego pv, które miały być wykorzystane do czegoś, nawiązywały właśnie do tego. tutaj tymczasem jest inaczej. i chyba wolałabym, żeby to było nawiązanie do Dragon Nest, a nie do tego nowego stylu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nowa jak na G koncepcja PV. Miałam nadzieję na jakąś historię, opowieść, a tu koncert...
    Ciekawe o co chodzi z tą nieruchomą postacią w tłumie...
    I te urywane, krótkie ujęcia... mam nadziej że nie wszystkie takie, że będzie można popatrzeć na to i owo.

    Sama piosenka nie jest zła, na początku przeszkadzała mi perkusja, ale fajnie G brzmi we zwrotkach. Pewnie w końcu polubię ją tak jak "Jesus", bo i tą nie od razu.

    OdpowiedzUsuń
  18. what the hell?! dlaczego kostiumy kąpielowe? Matko ta jego oryginalność... Biedne laski ;___;
    Preview nawet,nawet. Zobaczymy co będzie dalej? może zamieni się w tego Dragon Nesta później lol ;DDD
    Och ten mr.G zawsze bardziej oryginalny od innych...

    OdpowiedzUsuń
  19. A może to ma być taki specjalny koncert imprezowy na zakończenie trasy koncertowej? no bo to w sumie będzie właśnie ostatni koncert i w Tokio, może to rodzaj takiej imprezy i świętowania końca YFC? :-))

    Co to teledysku: wkurza mnie kapelusz, ale ten błyszczący makijaż mi się podoba, jest to coś ciekawego :-)) i teledysk wygląda na zupełnie nowy pomysł, jeśli chodzi o Gackto. I ta fryzura też mi się podoba. Do piosenki pewnie będę się musiała przyzwyczaić: jest strasznie narwana, tak jak ostatnio narwany jest GACKT (co chyba jakiś czas temu wspomniała Teinei).

    OdpowiedzUsuń
  20. świętować może i można, a właściwie trzeba, ale czemu w kostiumach? I don't get it XD
    to czemu nie na przykład w piżamach?
    może ma być śmiesznie... może to jakieś bikini party?

    tak, ja to ciągle wspominam i nie umiem jeszcze przywyknąć do tego jego bycia narwanym. i właśnie do tych narwanych piosenek. szaleństwo, chaos, mnóstwo gitar, perkusja brzmi jakby było ich przynajmniej ze trzy i każda waliła nieubłagalnie. ciężko włączyć tą piosenkę na słuchawkach na full, bo aż uszy więdną i bolą od tych dźwięków. trochę szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie "Ever" brzmi tak, jakby wsadzono w ten utwór trzy piosenki naraz i jeszcze puszczono w przyspieszonym tempie. Ale może dlatego to tak brzmi, bo jest to piosenka do gry komputerowej.

    OdpowiedzUsuń
  22. wiesz, Redemption też było do gry. a wyszło znacznie lepiej.
    tak, też mam takie wrażenie, jakby wciśnięto przynajmniej dwie piosenki w jedną. zresztą ostatnio często mu się zdarza tworzyć takie piosenki. może to po prostu jego nowy styl.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakiś czas temu oglądałam zdjęcia tego/tej cosplayera/-rki. raz byłam przekonana, że to na pewno dziewczyna - te usta nie moga należeć do chłopaka. Na innym zdjęciu miał/-a rozpiętą koszulę i pomyślałam, że to chłopak, bo nei ma biustu... Ale kto tam wie... Nieznam na tyle języka aby w profilu odnaleźć płeć:)

    OdpowiedzUsuń
  24. łojeej, on rzeczywiście o Polsce napisał XD nawet tego nie zauważyłam, czytając wcześniej tę notkę.
    aż uwierzyć nie mogę.
    trzeba podziękować tym pannom. ile ich było?
    szkoda tylko, że tak mało napisał o samym występie i o fanach, ich zachowaniu i w ogóle. ciekawi mnie, co o tym myśli tak dogłębnie.
    a skąd on wiedział, że one są z Polski? miały jakiś transparent?

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mnie ciekawi, kim były fanki i skąd Gackto wiedział, że są z Polski :D Jak się dowiesz Miriel - pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znalazłam już jedną z tych fanek, spytam się jej :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Porcelanko, ta fanka napisała:

    "Koleżanka zrobiła śliczną flagę "Poland loves Gackt" i mieli ją wywieszoną, kiedy przyjechał ^ ^ Ja z chłopakiem miałam biało-czerwone wristbandy i całą zgrają reklamowaliśmy Polskę ile wlezie do kamery po parę razy ;p".

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia tej flagi można zobaczyć na jej [kyotaku] livejournalu. Fajnie w napis wkomponowana jest podobizna Gackto, strasznie mi się spodobała jak ją zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki, zajrzałam na jej LJ, rzeczywiście, ta flaga jet świetna! :-) nic dziwnego, że GACKT zwrócił na nią uwagę :-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, bardzo mi się podoba ta patriotyczna determinacja :DDD

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się, że podobała się Wam flaga. Nie spodziewałam się takiego rozgłosu. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam wszystkich fanów Gackta *^^*
    Usi

    OdpowiedzUsuń
  32. Usi, dziękuję za komentarz! :-) Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: