The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 lipca 2010

Bredzenie koncertowe ;-)

Edit:
Minęła 4.00 nad ranem. Już widno. Dopiero przed trzecią uspokoiłam się (słuchając w kółko i w kółko "Fragrance") na tyle, by się spakować. Mniej więcej. Ktoś napisał relację z koncertu z Barcelonie. Robi się coraz ciekawiej. Wszyscy chcą "Vanillę". My też będziemy krzyczeć, że chcemy "Vanillę". On jej nie zaśpiewa, bo nie jest przygotowany, ale w Hiszpani powiedział, że wróci z "Vanillą" :-)

so at the end, he promised to BE BACK NEXT TIME WITH VANILLA and he asked QUITE a lot of TIMES that will the crowd be back if he's gonna be again. 

Niesamowita jest ta relacja:

The most horrible feeling was when I SAW him EYES TO EYES T____T *oh well, maybe it's just ME seeing his eyes straight, NOT him seeing me. But I did have super strange & uneasy feeling at that time, I felt like I was transparent when looking straight at those blue eyes T__T I did cry & try to hide & escape from his look w.o any reason ._. It was when near the end, the battle for the shirt happened in front of me so that space was left wide open, I didn't care who he looked at or what he saw but for me, it was only me at that place n he looked straight down, his eyes didn't move an inch n it monitored my screaming, headbanging & escaping ._. For me the time was stopped n that weird feeling is still clearly here.

No dobra, bo zbliża się piąta, muszę parę godzin się przespać.
Spakowana. Prawie.
To do zobaczenia po powrocie :-))


˜˙˚◦♥♪˙˜◦˜˙♪♥◦˚˙˜ \(*^-^*)/ ˜˙˚◦♥♪˙˜◦˜˙♪♥◦˚˙˜

Poprzedni mój post świadczy o tym, że oczekiwanie na koncert Gackto sprawia, że zaczęłam trochę bredzić bez składu, i teraz, jak widać, zapowiada się podobnie. Ale pocieszam się tym, że GACKT od kilku dni też bredzi -  trochę nudno i też bez ładu i składu, ale za to z przejęciem i dużo. No i codziennie. Amaiakuyume zarywa noce, codziennie tłumacząc z bloga Gackto coraz dłuższe wpisy o mydle i powidle.

Wniosek z tego taki, że ja nie mogę normalnie myśleć o niczym innym, jak czwartkowy koncert, a Gackto ma za dużo czasu, i - jako nałogowy pracoholik - skoro ma cały wolny dzień między koncertami - to poza chodzeniem po sklepach, robieniem zdjęć i ćwiczeniem w hotelowej siłowni po prostu nudzi się do tego stopnia, że siedzi na youtubie i... googluje sam siebie... Ja się tego spodziewałam, że on siedzi często na youtubie i sam siebie ogląda, sprawdza, co ludzie o nim piszą itp., ale teraz to przeszedł sam siebie: zamieścił w swoim wpisie link do fanowskiego video przedstawiającego jakieś nastolatki udające, że śpiewają jego piosenkę. Naprawdę, wcale a wcale nie zdziwiłabym się, gdyby ta osoba, która czasem do mnie na bloga zagląda z Tokio, to był właśnie GACKT... ;-)))

Był już koncert w Londynie, był już - wczoraj - w Paryżu. Jutro Barcelona. W czwartek Monachium. GACKT bardzo jest zadowolony z wczorajszego koncertu. Lladia - mam nadzieję, że nie będzie miała nic przeciwko, że o tym napisałam - już mi smsowo zrelacjonowała najważniejsze rzeczy: czyli po pierwsze, że ma kawałek koszuli, że koszula jest zrobiona z mocnego materiału, i szarpały się z nią przez całą "Lu:nę", i rzeczywiście trzeba było sobie pomagać zębami, by ją podrzeć na kawałki ;-) GACKT się na nie patrzył i się uśmiechał :-) Rzucił też w tłum swój ręcznik, który też pachniał Chanelem :-) Po drugie, że GACKT jest bardzo piękny na żywo! Bardziej niż się można tego spodziewać :-) Że mówiły do kamery po polsku, i że GACKT pod klub podjechał o 15.00. I że najlepszy jest trzeci rząd, bo mniej więcej na trzeci rząd właśnie GACKT patrzy :-) Chyba mu się podobało, bo napisał dzisiaj:

Even so, there were so many cute girls in France~
A cute girl going wild is more beautiful than anything.

There were a lot of guys jumping in too~
Guys shouting madly are beautiful too.

Tomorrow will be an explosion of SAMURAI spirit too.


Ja dziś z pomocą mojej sensei przygotowałam tekst, który może powiem do kamery japońskiej telewizji, jeśli będzie w niemieckim klubie. Sensei bardzo się przejęła faktem, że jest to wiadomość dla Gackto-san, i brzmi ona tak: Watashi wa Miriel desu. Poorando kara kimashita. GACKT-san ga Doitsu ni kite kudasatte, kokoro kara kansha shiteimasu. W wolnym tłumaczeniu brzmi to: "Nazywam się Miriel, pochodzę z Polski. Panie Gackto, z całego serca jestem Ci wdzięczna, że raczyłeś przyjechać do Niemiec" ;-) Prośba o przyjechanie do Polski, która byłaby odpowiednio kulturalna, byłaby dla mnie zbyt skomplikowana i na razie za trudna do nauczenia.

Tłumaczenia Amaiakuyume ostatnich wpisów Gackto z trasy europejskiej YFC:

Gacktblog 2010/07/19,
Gacktblog 2010/07/18,
Gacktblog 2010/07/17,
Gacktblog 2010/07/15
Thanks to Amaiakuyume.

PS: Znalazłam dziś na korytarzu japońskiej fundacji muzyczne japońskie czasopismo "B=PASS", ale z 2008 roku. Przekartkowałam je całe w poszukiwaniu Gackto, i znalazłam jedynie malutkie półtoracentymetrowe zdjęcie... Próbuję sobie przypomnieć, co on właściwie robił w 2008 roku?... Poza tym w gazecie były artykuły i zdjęcia między innymi The Gazette, Sid, One OK Rock, Girugamesh i różnych kapel, których nazwy mi się obiły o uszy, ale muzyka już nie :-) Były notki o koncertach Vamps i nawet malutkie zdjęcie HYDE'a znalazłam :-) to całkiem fajnie poprzeglądać sobie taką japońską gazetę, którą do tej pory znałam tylko z ekranu monitora ;-)

13 komentarzy:

  1. Jeju! Wyjazd już jutro!!! Zaczynam denerwować się. Żołądek i jelita odmawiają mi posłuszeństwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jeju, a co ja mam powiedzieć???
    ˜˙˚◦♥♪˙˜◦˜˙♪♥◦˚˙˜ \(*^-^*)/ ˜˙˚◦♥♪˙˜◦˜˙♪♥◦˚˙˜

    OdpowiedzUsuń
  3. fascynuje mnie Twój entuzjazm :))) Życzę Ci samych niesamowitych chwil na tym koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko 3 godziny do koncertu? O północy wyjeżdżasz czi co? ;)
    Śpij dobrze i nie daj się przegapić Gackto san :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, Miriel, to jest po prostu pięknie, kiedy marzenia się spełniają:)Nerwowo, ale tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiórko, dziękuję! ♥\(^-^)/♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Porcelanko, ten licznik tak liczy - odlicza czas do rozpoczęcia tej doby, w której wyjeżdżam (ale jak widać, nie według polskiego czasu ;-)) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żabko, mnie tak brzuch boli, że nie mogę się w ogóle spakować... Ale noc cała przede mną, pakowania niedużo, tylko ogarnąć się jakoś muszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiecie, jak u mnie na śląsku się to mówi? 'ino się nie zesrejcie' ;)

    no, ale jest się chyba z czego cieszyć. w głębi duszy jestem wściekła na siebie, że nic mi się w życiu nie udaje i chyba nic nigdy nie zobaczę na własne oczy. ale to jakieś takie normalne.

    dobrej zabawy życzę, bo tego chyba brakować nie będzie. możecie się czuć po prostu niezwykłymi szczęściarami ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ihaha! :-P ino, ino ;-) Ale na serio mi żołądek wariuje, ja się rzadko przejmuje tak naprawdę czymkolwiek, rzadko coś mnie rusza tak naprawdę do środka, a dziś już cały dzień trzęsą mi się ręce. Już w pracy opowiadam nawet pracowym kolegom, że jadę na Gackto, już na japońskim wszystkim opowiedziałam o rozrywanej na strzępy koszuli, już rozsyłam linki do teledysków. Sensei powiedziała nawet, że mi zazdrości. Chyba się wezmę za sprzątanie...

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż, mając nieco podstarzały mózg rzeczywiście dziwię się, że ktoś może mieć taką reakcję i doprowadzić się do takiego stanu. no, ale nie jestem na Twoim miejscu i raczej nie będę, więc nie wiem, jak to jest oczekiwać czegoś takiego. może to całkiem normalne. pewnie większość osób, które mogły i mogą pojechać, zachowuje się całkiem podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrej zabawy życzę, bez kontuzji (bo w tym tłumie szalonych fanek nigdy nie wiadomo) :) No, i pozdrów Gackto ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Opowiedz wszystko ze szczegółami jak wrócisz♥

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: