The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

13 czerwca 2010

Pełnia wiosny

To wspaniałe, że krzewy kwitną w różnym czasie, o innej porze, tak że można się nimi zachwycać nie tylko wczesną wiosną. Można każdemu poświęcić odpowiednią uwagę. Dwa tygodnie temu już kwitły białe robinie akacjowe, parę dni temu zauważyłam, że kwitnąć zaczynają tawuły japońskie - białe i różowe, dziś zaś białymi kwiatami pokrył się jaśminowiec. Lecz gdy podeszłam do niego, okazało się, że jego kwiaty w ogóle nie pachną... Do tego stopnia wydało mi się to dziwne, że nawet zastanowiłam się, czy się nie pomyliłam, czy to może jest jakiś inny gatunek.





Zakwitły też drzewa z daleka przypominające dereń, którego zdjęcia umieszczałam wcześniej. Ich drobne kwiatki są jednak inne niż u derenia - mają nie cztery, a pięć malutkich białych zaokrąglonych płatków, wydaje mi się, że jest to czarny bez. Kwiatki te obsypują się z gałązek i wyglądają jak śliczne małe gwiazdeczki :-)


2 komentarze:

  1. Tak, to wygląda na czarny bez. Co do tego niepachnącego jaśminu to doprawdy nie wiem - teraz wymyślają tyle rozmaitych odmian, że może i coś takiego wymyślili.

    Tak na marginesie - śliczny nowy szablon, taki bardzo japoński w stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Wiewiórko :-) I cieszę się, że Ci się spodobał nowy szablon bloga. Chciałam coś zmienić, i szukałam czegoś, co by było wesołe, różowe, z kwiatkami, ale nie mdłe, i po przymierzeniu kilkunastu różnych teł wybrałam w końcu to. Jeszcze sama nie wiem, czy się przyjmie :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: