The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

21 czerwca 2010

Leśny letni ogród

W Leśnym Ogrodzie przede wszystkim jest zielono, od zieleni liści krzewów i drzew, od cieni sosen, lipy, brzozy i orzechów. Ale gdzieniegdzie coś błyska kolorem...





10 komentarzy:

  1. Lubię tojeść, tak ładnie rozjaśnia cieniste miejsca.
    Nie znam rośliny na ostatnim zdjęciu, co to jest?

    pozdrawiam porannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładna roślinność <3 te niebieskie kwiatuszki na trzecim zdjęciu bardzo mi się podobają ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewiórko, dzięki za podpowiedź, co to jest to pierwsze, ja nie wiedziałam. A ostatnie zdjęcie to kwitnąca papryka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Teinei, dziękuję :-) To miło, że podobają Ci się moje niezapominajki :-D pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie... papryka! Tak patrzyłam i wydawało mi się, ze to coś z rodziny psiankowatych, ale nie mogąc wymyślić co z tej rodziny mogłoby rosnąć w leśnym ogrodzie nie próbowałam nawet kopać w pamięci :D

    Dokładnie, to jest to tojeść kropkowana - podaję pełna nazwę, bo to szeroki gatunek a odmiany bardzo się od siebie różnią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo ta papryka rośnie sobie dla ozdoby wśród innych kwiatów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miriel-chan, to niezapominajki? nawet nie poznałam. jedyne niezapominajki, to te leśne, rosnące u mnie w lasku. ale są całkiem inne, malutkie i takie biedniutkie, rosnące przy ziemi.
    prześliczne, naprawdę :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, Teinei :-DD wygląda na to, że jest kilka odmian niezapominajek. Wiem o jakich mówisz, takich naprawdę maleńkich, ale mój aparat już by sobie nie poradził z takimi maleństwami. Trudno mi było zmusić go, żeby w ogóle zauważył taką "dużą" niezapominajkę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. mhm, no tak, widocznie to musi być jakaś inna odmiana :) fajnie, że masz aparat i możesz cykać takie ładne zdjęcia, to naprawdę fajne zajęcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: