The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

17 czerwca 2010

Kwitnące w czerwcu :-)

Kwitną następne gatunki róż, między innymi takie, jakie lubię najbardziej - otwarte, różowe, z bladymi środkami, bardziej wybarwiające się na brzegach. A także znalazłam pachnący jaśminowiec :-) jego kwiaty wyglądają trochę inaczej niż sfotografowany przez mnie gatunek niepachnący. Poza tym znalazłam małe żółte kwiatki na drzewie, którego liście kojarzą mi się z wierzbą, ale nie wiem, co to jest za drzewo. I jeszcze inne drzewko o drobnych białych kwiatkach... :-)

Podoba mi się bardzo ta róża, 
bo jej płatki wyglądają jak serduszka :-D

Małe białe i kwitnie...? ;-)

A tutaj wyglądający zza maminej 
wielowarstwowej spódnicy mały pączek :-))

Patrzą na wszystkie strony i pachną :-))

Żółte sympatyczne "coś" ;-)))

Różyczki bliźniaczki - prawie jak odbite w lustrze :-))

4 komentarze:

  1. Żółte sympatyczne "coś" to oliwnik wąskolistny. Kwiaty powinny pachnąć słodko, miodowo.

    Niestety nie poznaję małego, białego co kwitnie.

    Róże śliczne :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewiórko, dziękuję :-D przynajmniej jeden rozpoznany. Wydaje mi się że to żółte rzeczywiście jakoś słodko pachniało :-)

    A to białe coś widziałam w postaci rozrośniętego krzewu, tej wielkości co mniej więcej duże tawuły rosną, ale też widziałam te krzewy przycinane na żywopłoty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem, co to jest to małe, białe, kwitnące - to ligustr pospolity.
    Mam go u siebie, ale że go przycinam to nigdy nie zakwitł ;)

    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: