The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

28 maja 2010

Złotokap i złote irysy

Szłam ostatnio po moim mieście, i nagle zobaczyłam przed sobą złote drzewo, jaśniejące długimi girlandami słonecznych kwiatów. Wyglądało przecudownie, nigdy wcześniej nie widziałam takiego drzewa. Na dowód, że wcale mi się nie przyśniło, zdjęcia :-)

Cieszę się bardzo, że drzewa i kwiaty kwitną mimo tego, że taka zimna jest w tym roku wiosna, że ludzie - choć to koniec maja - chodzą w kurtkach, niebo pełne szarych chmur, i wieje porywisty zimny wiatr, od którego aż z głowy wywiewa myśli.

Gdy zobaczyłam to złote drzewo, to wyglądało, jakby sobie słońce przysiadło na drzewie i ozłociło gałęzie :-)

Kwitną tez irysy, i też wyzłacają się bardzo ładnie. O pierwszym irysie, który zakwitł w tej zimniejszej części kraju (brrrrr...), napisała u siebie Wiewiórka :-)

A to przypomniało mi, że Wiewiórka w marcu tego roku kupiła irysy japońskie :-)) Bardzo jestem ciekawa, jak one zakwitną :-)) Te, których zdjęcia możecie tu zobaczyć, to irysy przydrożne, które napotkałam w moim mieście.



3 komentarze:

  1. Lorien się przypomina... Albo opowieści o Horai, takiej japońskiej krainie czarów...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się skojarzyło z jednym z Dwóch Drzew Valinoru, choć to nie było oczywiście tak okazałe drzewo :-)) A dziś widziałam już kwitnące na biało akacje, i pomyślałam, że taki złotokap obok białej kwitnącej akacji wyglądałby wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, też uwielbiam to drzewo i również mam dokładnie to samo tolkienowskie skojarzenie :) Wydaje mi się, że to odmiana akacji, bo akacje mają podobne kwiaty, tylko białe :) I tak oszałamiająco pachną...cudownie po prostu :) Kiedy tak Cię czytam to pragnę natychmiast przejść się akacjową aleją...:)))

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: