The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

21 maja 2010

Tell me what kind of flower you are!

I am a
Sunflower


What Flower
Are You?



"When your friends think smile,
they think of you. There is not a day that goes
by that you can't find something good
about the world and your fellow human."

Kanji do zapamiętania:

- はな - hana - kwiat
びら - はなびら - hanabira - płatek kwiatu
咲く - はなさく - hanasaku - kwitnąć - saki - kwitnięcie, rozkwitanie
- はなぞの - hanazono - ogród kwiatowy - sono - ogród, park
- はなみ - hanami - oglądanie kwiatów (np. kwitnącej sakury) 見る - miru - patrzeć
- かこう - kakou - zapach kwiatów - koo - zapach

10 komentarzy:

  1. ha, ha, ha... jestem lwią paszczą! Ale numer :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :-)) Czyżby to było jakieś zaskoczenie ;-) (to znaczy, ja też bym nigdy nie pomyślała, że jesteś lwią paszczą ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. irysek mi wyszedł.... są smocze iryski jak widać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczenie, bo chciałam byś irysem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym nie pomyślała, w obu pzypadkach...Do Miriel np. ostatnio pasuje mi tylko kwiat sakury;p...

    OdpowiedzUsuń
  6. :-D Tylko że akurat kwiaty sakury mają jedną podstawową wadę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ups!(zatyka sobie pyszczek płetwą). No, tego akurat Ci nie życzę...to może być różowa róża z zielonymi listkami:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehehe :-) róża bardzo chętnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja canną- paciorecznikiem :] pierwsze słyszę, ale przypomina mi irysa?! (http://www.thisgardenisillegal.com/cgi-bin/quiz.cgi)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: