The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

14 maja 2010

Premiera "Nemuri x GACKT Project" i... kto najładniej pachnie ;-)

Dziś premiera sztuki o Nemuri Kyoshiro i już są zdjęcia! (skaczę z radości i macham rękami, nie wiedząc, o czym najpierw pisać ;-)) Zdjęcia są śmieszne, no bo nieustawiane, a robione w trakcie przedstawienia, przez co bardziej prawdziwe i z różnymi śmiesznymi pozami i minami (strasznie żałuję, że nie mieszkam w Tokio i nie mogłam kupić biletu na przedstawienie... łeeee!). GACKT wygląda jak kobieta w szlafroku z kataną (he he he, ja przecież uwielbiam tego faceta przede wszystkim dlatego, że on mnie tak rozśmiesza :-))), ale przynajmniej nie zrobili mu samurajskiej "łysej" fryzury, w jakich występują pozostali aktorzy ;-)



Zdjęcia z przedstawienia można obejrzeć na stronie Lady_Ireny. No i Gackto przede wszystkim wygląda na tych zdjęciach tak, jak wygląda, bez photoshopa ;-) (szkoda tylko, że ma we współczesny sposób ułożone włosy na lakier... ech...)

Informacje o przedstawieniu pojawiają się na różnych informacyjnych stronach internetowych (mam na myśli japońskie oczywiście), ale także na blogach. GACKT na swojej stronie zamieścił specjalną prośbę do swoich fanów, by odpowiednio zachowywali się na widowni, tłumacząc im, że to będzie sztuka, a nie koncert, i żeby nie przynosili kolorowych święcących gadżetów do machania itp., pozostali aktorzy biorący udział w sztuce piszą o niej na swoich blogach. Hidenori Tokuyama, jeden z aktorów (najładniejszy ;-)) zamieścił na swoim blogu zdjęcie z Gackto, urocze :-)

A co do zapachu...  Strona internetowa npn.co.jp zamieściła wyniki rankingu na... najładniej pachnącą sławną osobę w Japonii... Gackto jest na piątym miejscu ;-) jako pierwszy mężczyzna, cztery pierwsze miejsca zajmują kobiety, z Noriką Fujiwarą na pierwszym miejscu i Koyuki na trzecim. Ciekawa jestem, czy osoby, które głosowały, miały możliwość osobiście powąchać te różne gwiazdy show-biznesu... Chociaż... biorąc pod uwagę, że Gackto robi sobie przytulane zdjęcia z kim się da, to w sumie...

Edit: Tutaj można zobaczyć fragment nagrania z przedstawienia. Ale to tylko 20 sekund. Tak czy inaczej, podziwiam go za to, że tak macha kataną prawą ręką, mimo że jest leworęczny...

I jeszcze coś: te zdjęcia nie są z premiery, jak się okazało, ale z wczorajszej próby przed premierą. Obejrzeć tę próbę poszedł także YOU, czyli You Kurosaki, gitarzysta, skrzypek i przyjaciel Gackto, i też napisał o tym na swoim blogu (wygląda na to, jakbym śledziła wszystkie japońskie blogi...), robił zdjęcia, ale żadnego nie wstawił na bloga, i nie napisał tez zbyt wiele, ale to jest człowiek, który nie ma daru wypowiedzi w ogóle. Ale bardzo go lubię, za to, że pięknie gra na skrzypcach, za jego lojalność wobec Gackto i za to, że się ładnie uśmiecha :-)

I kolejny edit: Anzu Sayuri, aktorka, która występuje w "Nemuri", na swoim blogu również zamieściła zdjęcie :-) (już chciałam dodać coś na temat, że do kobiety to on się tak nie przytula, ale nie będę aż taka złośliwa...;-)

8 komentarzy:

  1. Miny jak miny, ale ta żałośnie blada nóżka wystająca z czarnego klapka (japonki ha ha) az się prosi o photoshopa ;)

    Co do zapachu... fajnie, ze Gackto jest znów tak wysoko w rankingu, ale powiedz mi, czy oni byli jakoś specjalnie obwąchiwani? Czy oceniany był zapach naturalny czy zapach, jaki mają na sobie kiedy się czymś spryskają?

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he, może jak blade to ładne?... ;-) A jak oni walczyli w tych klapeczkach, nie mam pojęcia. Uświadomiłam sobie, że im ktoś mniej naturalnie wygląda i im jest ładniejszy, tym głupiej wygląda w naturalnych pozach i różnych minach. To chyba wynika z dużego kontrastu między pozowanym i retuszowanym zdjęciem, a potem takim przypadkowym naturalnym :-) No ale mi nie przeszkadza, że on wygląda śmiesznie, bo wygląda śmiesznie od samego początku, odkąd występuje, to taka jego stała cecha ;-)
    A czy ich obwąchują, to właśnie nie mam pojęcia. Próbowałam tłumaczyć translatorem info o tym rankingu, ale nie bardzo da się zrozumieć, ponieważ japoński ma zupełnie odmienną składnię od angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam edit. do wpisu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam wszystkie fotki z przedstawienia Gackta i powiem szczerze, że jedno zdjęcie jest wyjątkowo słodkie, urocze, a przede wszystkim śmieszne :) tak którym bije się z innym samurajem i robi taką słodką minę i przymruża oczy ale to skutek zapewne uderzenia miecza o miecz, każdy człowiek ma taki trik :) ale on w tym triku wygląda wyjątkowo słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nathalienn, dzięki :-) Coś mi się wydaje, że powoli zarażasz się Gackto ;-)) Uprzedzam, że interesowanie się tym panem jest bardzo wyczerpujące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) eh już jestem dostatecznie wyczerpana ;) chyba już nie jest w stanie nic bardziej mnie wyczerpać, po tym co dziś widziałam na youtubei szczerze mówiąc jestem załamana. Zatrzęsienie tego jest, to jakaś moda w Japonii? A chodzi mi o notoryczne operacje plastyczne, i tu właśnie szloch we mnie wzbiera bo Kame też miał operację plastyczną ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nathalienn, chyba w większym stopniu w Korei. Ja nie uważam, żeby to było coś złego jeśli jest z umiarem i bez totalnych przegięć. Sama bym sobie coś poprawiła, jakbym miała kasę.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie uważam to za nic złego, ale ja nie wiem czy bym chciała ingerencji operacyjnych w moje ciało, może dlatego też, że miałam operację i wiem, że ten ból był dla mnie bardzo nieprzyjemny i nie chciałabym tego powtórzyć. A tak to tez mam jedna rzecz taka którą bym chciała sobie poprawić, do dwie ;P ale jakoś po co? Już się przyzwyczaiłam, a D. to nie przeszkadza więc co tam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: