The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

21 maja 2010

A parę lat temu GACKT też był samurajem...

Właśnie natrafiłam na wideo, którym z radością się podzielę, bo jest (jak dla mnie, oczywiście :-)) i ładne, i zabawne ;-) Trzy lata temu GACKT wystąpił w japońskim serialu telewizyjnym (tzw. dramie) o samurajach pt. "Fuurin Kazan", w którym wcielił się w postać Uesugi Kenshina, który to jest postacią historyczną. Gackto jednak bardziej po swojemu odgrywał tę rolę, oczywiście z długimi do pasa włosami. Ci, którzy wiedzą, jak wyglądał prawdziwy Uesugi Kenshin, pewnie tylko przewracali oczami, ale tych, którzy zachwycali się "nowym", było pewnie dużo więcej (słyszałam, że nawet japońskie nastolatki zaczęły się chętniej uczyć historii ;-). (A jeśli chodzi o moje skojarzenia, to właśnie w tej dramie kojarzy mi się z Feanorem ;-))

To wideo przedstawia Gackto, który najpierw się przedstawia, a później prezentuje swoją ulubioną zabawkę - machinę do ćwiczenia szpagatu, która wygląda jak narzędzie tortur i niewykluczone, że właśnie tym była w dawnych czasach. GACKT jest w stroju będącym miksem charakteryzacji z filmu i projektu z sesji zdjęciowej do okładki utworu "Returner - Yami no Shuuen". Teledysk do tego utworu nawiązywał do roli Gackto w dramie "Fuurin Kazan". Tutaj, w tym video, GACKT ze swoim zespołem wykonuje właśnie ten utwór, jest to występ w sali telewizyjnej - i właśnie sama nie wiem, jak to się stało, że natrafiłam na to dopiero teraz??? :-)



Niezły stojak do mikrofonu, nie? ;-)

A to fragment filmu "Fuurin Kazan":

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście podstawka do mikrofonu jest niezła :D A strój na wzór kruka chyba? Mignęły mi czarne pióra...
    Trailer ciekawy, lepiej jednak Gackto wygląda w rozpuszczonych włosach, bo w stroju oficjalnym (tym szarym z pokoju kaligraficznego) i czapce dość groteskowo ;) Ciekawe o czym rozmawia z tą dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest trailer, tylko powycinane przez jakiegoś fana fragmenty z danego odcinka zawierające Gackto. Ludzie tak robią, wycinają sceny z Gackto z kilkunastu chyba, jak nie więcej, odcinków, i sklejają w filmiki, można to sobie po kolei obejrzeć na youtubie. A stroje różne tam mają, tak to widocznie wyglądało, pewnie te dziwne czapki oznaczają jakąś godność. Mi się podoba ta scena, jak strzelają do niego z łuków, a on spokojnie siedzi na ziemi i pije sake :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: