The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

22 maja 2010

Nya, nya, nya! :-)

Może to i głupie, ale jakie fajne :-D To zakończenie koncertu Gackto z trasy "Drug Party" z 2006 roku. Strasznie mi się to podoba, i rozśmiesza mnie za każdym razem aż do łez :-)) GACKT usiadł za perkusją, a YOU (w peruce arfo), gitarzysta i skrzypek, stanął za mikrofonem... I zaśpiewał, tak niemiłosiernie fałszując, że ja się po prostu zaśmiewam, jak tego słucham. Pomaga mu w tym śpiewaniu drugi gitarzysta, Chachamaru. Wszyscy się świetnie bawią, a GACKT się tak śmieje, że i ja się śmieję :-)). Strasznie lubię patrzeć, jak ludzie się dobrze bawią ;-) i jak śmieją się tak prawdziwie i z radości :-D A na końcu Gackto powtarza: "Ale to głupie, ale to głupie" :-D

No i rzucają w publiczność pluszowymi kotami :-) A YOU woła do publiczności "nya, nya, nya", i słyszałam to już wiele razy na ich koncertach, i nie wiem, o co chodzi. To koty w Japonii zamiast "miau" mówią "nya"?...



Znalazłam to w Urban Dictionary, rzeczywiście, koty w Tokio mówią "nya"...

Nya is a word they use in Tokyo Mew Mew. You can use it when your happy or sad. If you get excited you could say it. Some people say it instead of hello. Others use it a question. If something makes you jump you could say it as a reaction. Some say it out of habit.

7 komentarzy:

  1. Ha ha :D Rzeczywiście bardzo śmieszne :D Na początku zastanawiałam się, jak te maskotki Gackto się tam trzymają pod pachami, dopiero później zobaczyłam, że są na gumce :D Fajne, fajne wesołe video.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha,ha, to nie jest Gackto ;-) To jest You. Gackto siedzi za perkusją i się zaśmiewa, a wyjątkowo w tej piosence śpiewa You, gitarzysta. Gackto by tak nie fałszował i nie wydurniałby się w taki sposób :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku :D :D Rzeczywiście :D :D :D ha ha ha :D Wiesz, ja przewinęłam te fałsze bo nie mogłam ich słuchać i myślałam nie wiem, czemu, że to Gackto tak specjalnie fałszuje w tej peruce Afro :D A You na perkusji się z niego zaśmiewa :D (mimo wszystko, szkoda, ze Gackto by się tak nie wydurniał ;P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że mogą się Tobie wydawać podobni, ja dopiero po jakims czasie zaczełam odróżniać twarze Japończyków, i im więcej się im przyglądam, tym bardziej widzę różnice rysów twarzy. A Gackto bardzo często i w niezamierzony sposób wygląda śmiesznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgrzeszyłam szufladkowym myśleniem "perkusja - You", "wokal -Gackto", nie przyglądnęłam się rysom :) Ale za to skupiłam się na emocjach i zabawie i świetnie się bawiłam, oglądając ten żywiołowy dialog z publicznością. Podoba mi się takie niepoważne wygłupianie się :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas jest miau miau u nich nya nya , chociaż w jednej piosence nie powiem Ci w , której bo brat wziął phona jest na początku nya ny. Co brzmi to po dłuższej chwili niania.Głupie , ale fajne.Właśnie coś takiego lubię , wyłgupy, każdy się świetnie bawi i w tym tkwi cały urok:-)Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzia, dzięki za komentarz. Poczucie humoru dodaje uroku :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: