The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

19 maja 2010

A jednak! :-)

No w końcu! Jakżeby inaczej! Nie po to interesuję się japońską muzyką, żeby oni sobie grali tylko i wyłącznie po drugiej stronie kuli ziemskiej! No, może nie od razu GACKT, ale jednak paru Japończyków zdecydowało się odwiedzić kraj Chopina i pograć trochę po swojemu u nas :-) Co mnie bardzo bardzo cieszy, i poprawiło mi dzisiejszy ponuro-zimno-deszczowy humor.

A więc, kto u nas zagra? Przede wszystkim KOKIA, o której pisałam tutaj. KOKIA wystąpi 9 października w klubie Blue Note w Poznaniu i mam wielką nadzieję, że uda mi się wybrać na ten koncert :-)

Poza tym, jeszcze w tym miesiącu - 29 maja, w klubie Ucho - w Gdyni wystąpi zespół D=OUT, którego wcześniej nie znałam, ale właśnie się zapoznaję :-) To młody, działający od 2006 roku zespół, grający visual kei, wygląda to na muzykę współczesną w oprawie tradycyjnego visual kei, co oznacza: malowane paznokcie, kolorowe fryzury, makijaże, kryształowe żyrandole, błyszczące materiały i dużo biżuterii, a poza tym w każdym szanującym się japońskim visualkeiowym zespole chociaż jeden gitarzysta powinien występować w pięknej wiktoriańskiej sukni, albo chociaż mieć różowe falbany przy rękawach, kokardy i koronki. Jak zorientowałam się z teledysków, zespół D=OUT spełnia te wymagania ;-) Jak dla mnie głos wokalisty jest za wysoki, ale poprzyglądam im się jeszcze. A grają i wyglądają tak (Kouki - wokal, Reika - gitara basowa, Hikaru, Ibuki - gitary, Minase - perkusja):



Poza tym w Polsce wystąpi zespół D'espairsRay, którego nie znam, i na pierwszy rzut ucha mi nie przypasował, wygląda na to, że jest to jakiś rodzaj visualowego industrialnego metalu. Koncert odbędzie się 28 września w warszawskiej Progresji. Poza tym, z przynajmniej trzema koncertami, wystąpi zespół Gothika, grający industrialny dark wave, ale ja za industrialnymi klimatami nie przepadam.

Bardzo bardzo zaś liczę na to, że przyjedzie do nas Versailles, o których to napiszę przy innej nadarzającej się okazji :-)

4 komentarze:

  1. No widzisz, Miriel, nie jest źle! Może kiedyś i Gackto przyjedzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku podpisał umowę z nową wytwórnią, która może skutkować właśnie europejską trasą koncertową :-) Zobaczymy. Na pewno nie wcześniej niż za rok :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pewnie będziesz na tym koncercie? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytasz o Gackto? Mam nadzieję, że przyjedzie do Polski :-))

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: