The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

20 maja 2010

Drzewa kwitnące na biało i różowo

Jest tak pochmurno od jakiegoś czasu, że zatęskniłam za słoneczną jasną wiosną. Dlatego wstawię kilka ostatnio zrobionych zdjęć kwitnących drzew, mam nadzieję, że pogoda się niedługo poprawi, i będę mogła próbować robić kolejne zdjęcia (próbować - bo ja i mój aparat fotograficzny nie do końca się ze sobą rozumiemy...;-))


Oto wcześniej opisywany "głóg bez kolców" :-) 
Zdecydowanie nie jaśmin. Można powiedzieć, 
że w pewnym sensie tożsamość tego drzewka
wciąż budzi dyskusje ;-)


Tutaj próba przyjrzenia się bliżej... 


Tutaj lilioworóżowy, pasujący mi kolorystycznie do bloga bez.


Tutaj kolejny niezidentyfikowany okaz, 
jakby trochę podobny do tego "głogu bez kolców i nie-jaśminu", 
ale kwiatki ma jakby trochę drobniejsze 
i raczej z większą ilością płatków.


A tutaj odmiana różowa, bardzo ładna.

I niech już się troszkę przejaśni ;-)

2 komentarze:

  1. Ładne te Twoje kwitnące drzewa i myślę, ze ty i aparat wymagacie tylko odrobiny zgrania, bo ja po zdjęciach nie widzę żadnego "niezrozumienia" ;)
    Na dwóch ostatnich zdjęciach jest głóg. Napewno. Tyle, że to odmiana o pełnych kwiatach, bardziej dekoracyjna. Ten różowy bardzo lubię i znam doskonale z czasów szkolnych, bo rósł na skwerze, gdzie się często bawiłam. mówiłam o nim "różyczki na drzewie" :)

    Marcel Proust w "Poszukiwaniu straconego czasu" opisał kwitnące głogi na kilku stronach, bardzo ładnie zresztą. Zawsze jestem w lekkim szoku, jak czytam ile można napisać na temat małych, różowych kwiatków na drzewie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wiewiórko :-D Może masz rację, co do potrzeby zgrania z aparatem, ale ja go w ogóle nie rozumiem. To jest mały "japończyk" ;-)) ładny, ale kompletnie dla mnie niezrozumiały ;-) Nawet znalazłam, że ma w środku takie obrazki, na których jest kwiatek, góry itp., pewnie właśnie dla takich osób jak ja, żebym jak chcę zrobić zdjęcie kwiatkowi, to ustawiam na "kwiatek". No ale ja ustawiam na "kwiatek", i mi kwiatek na zdjęciu niewyraźny wychodzi... :-(

    Chętnie bym przeczytała ten fragment z Prousta o różowym głogu. Bardzo mi się te kwiatki spodobały.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Archiwum: