The ability to dream is given to everyone of us in the world. But dreams are not there to be dreamed, but to be realized. This act of realizing a dream is accomplished through one’s strong will and accumulation of actions. If you don’t understand this, dreams will always be something that you simply fantasize about. If you put your mind to it, you can accomplish anything. ~GACKT

26 kwietnia 2010

W kimonie i klapeczkach

Od maja GACKT zadebiutuje na deskach tokijskich teatrów, a także w innych japońskich miastach, jako Nemuri Kyoshirō, tajemniczy samuraj wyjęty spod prawa. Przygotowywał się do tej roli jakieś ostatnie pół roku, a już na kilka tygodni przed premierą zaczął pokazywać się we wszelkich programach telewizyjnych tylko w kimonie. Bo wiadomo, trzeba się promować i przypominać widzom, że już niedługo premiera. Przeżywam tę premierę, jakbym sama w Tokio mieszkała i już ściskała w rękach bilet na przedstawienie. Ale... jak go widzę w tym kimonie i klapeczkach to niestety, no niestety wygrywają u mnie moje polskie życiowe skojarzenia, i za każdym razem wydaje mi się, że on jest po prostu... w piżamie i w klapkach pod prysznic ;-))

Ale głos ma ładny :-))

Więc co czasem robię? Oglądam filmiki, na których mniej lub bardziej znane mi osoby rozmawiają po japońsku, nic z tego nie rozumiem, ale dobrze się przy tym bawię. A najbardziej śmieszy mnie, że jak jeden coś mówi, to reszta nie milczy i słucha, tylko wydaje dźwięki typu: "hhhhmmmm hhmmmm", "yyyhyyyyy", "yyy!", "hyyy!", co mnie za każdym razem rozśmiesza :-D


Takanori talks with GACKT and DAIGO!!.1

Z tego, co fani tłumaczą, Gackto podobno opowiada o swojej byłej żonie. Nie mówiłam Wam, że on miał żonę? Naprawdę?... To chyba z zazdrości ;-) No tak, miał, ale to było dawno i nieprawda, jak miał 20 lat, to się ożenił, a zaraz potem rozwiódł. Ja podejrzewam, że to nagłe przypomnienie widzom, że on jakąś żonę jednak kiedyś miał, to chwyt marketingowy, bo ja raczej podejrzewam, że to małżeństwo było zawarte tylko dlatego, że ona - Koreanka - potrzebowała japońskiego obywatelstwa. Ale niech mu będzie, że jest taki romantyczny ;-)) (mój blog, mogę sobie poplotkować, nie? ;-)

A kto tam jeszcze siedzi w tym studiu: od lewej Daigo (32), Takanori Nishikawa (西川 貴教, 40!, 161 cm), Gackto (37). Tego z lewej nie znam, tego w środku widuję od czasu do czasu na youtubie, bo jest między innymi prezenterem telewizyjnym, też aktorem i muzykiem (ma zespół, w którym udaje chłopca w wieku szkolnym, ci Japończycy wciąż mnie dziwią, czterdziestoletni facet! Ale mały, no i nie wygląda na 40...).

8 komentarzy:

  1. Faktycznie, śmiesznie to wygląda, jak tak pomrukują po każdym jego zdaniu, ale przynajmniej widać wyraźnie, że słuchają go i biorą udział w rozmowie :)
    Ale w tym kimonie faktycznie wygląda jak w szlafroku. Może to przez te okulary i zwyczajną fryzurę nie wygląda na samuraja, tylko na kogoś wyciągniętego znienacka z zacisza własnego domu w jakiś leniwy poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Japończyk wygląda na 40, to znaczy, że ma 60 lat...:)Faktycznie, te okularki dodają Gackto takiego domowego posmaku:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewiórko, dziękuję za komentarz. Nawet nic nie rozumiejąc, co mówią, oglądałam to video kilka razy, bo jest bardzo pocieszne, właśnie przez ten "szlafrokowy" klimat :-)
    Żabko, w sumie dziwię się, że on czasem chodzi w okularach, ale ma to swój urok :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja niestety nie widziałam filmiku :( a bardzo chciałam, ale się nie da, ktoś zablokował. Klapeczki i szlafroczek to już mnie rozbawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj tutaj, a potem podmienię video: http://www.blinkx.com/watch-video/takanori-talks-with-gackt-and-daigo-1/x48qh3Q3RuEWBdqAPxbCiQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Podmieniłam filmik we wpisie :-) Nathalienn, dzięki za zwrócenie uwagi, że już nie działał :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. spoko tylko się pożaliłam, że nie będzie mi dane zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę wygląda jak w szlafroku, ale bardzo ładne kimono :) Mi się skojarzyło z tym, że Gackt wyszedł rano z pod prysznica usiadł sobie wygodnie i czeka na poranną gazetkę, kawkę i śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń

Witam, jeżeli piszesz jako użytkownik anonimowy -
podpisz się w treści komentarza :-) Komentarz pojawi się po zaakceptowaniu ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails